AFTER~פרק 1 חלק ב'…

Noa *~* 02/05/2014 896 צפיות 7 תגובות

החבר שלי נוח יגיע לפה בקרוב כדי לנסוע איתי ועם אמא שלי…
הוא היה יותר צעיר ממני בשנה, ובפעם המאה אני אישית נזפתי על אמא שלו על זה שהשאירה אותו שנה נוספת בגן הילדים.
נוח שומר על ממוצע ציונים מושלם, הוא ממש מבריק, והוא יצטרף אליי לאוניברסיטת וושינגטון בשנה הבאה.
למרות שאני רוצה שהוא יבוא עכשיו, בהתחשב בעובדה שאני לא רוצה להיות לבד בקולג'. אני רק צריכה שותפה הגונה, זה הדבר היחידי שאני מבקשת.

"טסה!!"

"אני יורדת למטה עכשיו, בבקשה אל תקראי בשם שלי שוב!" צעקתי בזמן שירדתי במדרגות.

נוח ישב ליד השולחן מול אמא שלי, הוא היה לבוש בחולצת פולו כחולה ומכנסי חאקי, הלבוש הרגיל שלו.. השיער הבלונדיני שלו מסורק קלות בג'ל ונוטה לשלמות.

"היי נערת קולג'" הוא מחייך חיוך יפה ובהיר לחלוטין בזמן שעמד למשוך אותי לחיבוק הדוק.

"היי" נתתי לו חיוך בהיר באותה המידה ומשכתי את השיער הבלונדיני שלי לתוך פקעת ברגע שהוא שחרר אותי מאחיזתו.

"מותק אנחנו יכולים לחכות כמה דקות בשביל שתוכלי לסדר את השיער שלך"
אמא שלי אמרה בשקט, בזמן שעינייה עוברות על גופי בזלזול.

עשיתי את דרכי למראה שנמצאת במסדרון וגנחתי בשקט, היא צודקת.
השיער שלי צריך להיות מושלם היום, וברור שלא הייתה לה בעיה להעיר לי.
אף פעם אין לה..

"אני ישים את התיקים שלך במכונית" נוח הודיע לי והרים את המפתחות מהשולחן. עם נשיקה מהירה על הלחי שלי, הוא נעלם מהחדר.

הפרפרים בבטן שלי רקדו בזמן שאני הלכתי לכיוון המכונית, לפחות יש לי שעתיים לגרום להם להיעלם. אין לי מושג איך הקולג' הולך להיות, יהיו לי בכלל חברים?


תגובות (7)

זה ממש יפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

02/05/2014 18:10

תמשיכיי

02/05/2014 18:17

תמשיכיייי זה ממש יפה!
כשרונית :)

נ.ב- אשמח אם את תיקראי את הסיפור שלי..

02/05/2014 18:19

אהבתי מאוד!
את מוזמנת לקרוא + להגיב לסיפור החדש שלי (:

02/05/2014 18:23

את מתרגמת טוב וחברה שלי קראה את הסיפור הזה ואמרה לי שכדאי לי לקרוא אותו אבל אני ילדה ממש עצלנית וגם לסיפור הזה יש שלוש עונות אז בכלל
קיצר בלי חפירות אהבתי את מתרגמת טוב
אוהבת!!

02/05/2014 20:59

חחח תודה רבה <3 :)

02/05/2014 23:29

ואני ממשיכה עכשיו!

02/05/2014 23:29
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך