שיר אהבה פשוט,פשוט שיר אהבה 16
פרק קודם:
'שאנל אני מצטער אבל..ואני לא שיכור מה את לא מבינה?? הייתי שיכור את שנתת לי את החרא עקב הזה באצבעות..היא נישקה אותי והיא הורידה מימני את הבגדים,היא ניסתה לעשות איתי את מה שהיה שם ולא נתתי לה!!' הוא אמר לי בוכה עם דמעות,הוא פתח את הדלת של האוטו,התניע ונסע..והשאיר אותי לבד במסיבה…לבד מחוץ למסיבה..לבד על הכביש..הוא השאיר אותי..לבד.
פרק 16:
~נקודת מבט של ג'סטין~
איכסה אני לא מאמין שסלינה המגעילה הזאת נתנה לי לשתות!! אם שאנל לא תקשיב לי לפחות אתם תקשיבו לי!!
אז ככה,שאנל הורידה את העיניים שלה מימני והלכתי לשירותים,ובאמת הלכתי לשירותים! ושלחתי לה הודעה אני כמה דקות חוזר..בקיצור סלינה נכנסה לשירותים,ואחרי שסיימתי לעשות מה שעשיתי היא גרהרה אותי לחדר..כמבון שהייתי שיכור,כי היא נתנה לי לשתות כל כך הרבה!!אני בחיים לא שותה כמו שהיא נתנה לי זה פשוט משהו מטורףףף!!בקיצור היא עשתה מה שהיא עשתה,וכששאנל נכנסה לחדר ואמרתי לה נו בצחקוק זה כי היא ..כי..נו די אתם יודעים מה היא עשתה לי נכון!! אני לא צריך להסיבר כאן יותר מידי! אתם פיצקים.. <=
אבל..אני לא מאמין שהשארתי אותה לבד,ועוד עזבו את זה שאני חצי שיכור..את החצי השני שחכתי ליד העקב שלה.!! היה לה קר וירד גשם,ראיתי במראה..אבל אל היה לי את האומץ לצור..ואת האומץ להשאיר אותה שם היה לי..וואו אני מדהים באמת..
~נקודת מבט של שאנל~
חזרתי הבייתה ברגל,עם הגשם שירד,נכנסתי הבייתה ולא שמעתי אפחד,התחלתי לעלות למעלה ושמעתי נשימות כבדות ושמעתי מישהו מקיא,נכנסתי מהר לשירותים וראיתי את ג'סטין מקיא את כל נישמתו,אני פתאום כל כך מרחמת עליו,אחרי הכל זאת לא הייתה אשמתו,הורדתי את העקבים שלי והוצאתי מגבת מהארון, 'זהו?' שאלתי אותו והוא הנהן עם הראש לחיוב,סדרתי את האסלה וניגבתי לו את הפנים,הוא היה נראה כאילו הוא ישן כי הוא היה עם עיניים עצומות..אני כל כך מרחמת עליו..סיימתי לנגב לו את הפה ואת הפנים והקמתי אותו,'תן לי את היד שלך,ותיכנס למיטה' אמרתי לו שכהייתי עדיין ליידו,. 'לא רוצה' הוא אמר בשקט..אז לקחתי לו את היד והרמתי אותו,הוא היה חצי מסטול,למרות שהוא אמר שהוא כבר לי שיכור,שמתי את היד שלו על הכתף שלי והשכבתי אותו על המיטה.כיסיתי אותו וסגרתי את האור.
נכנסתי למקלחת ועשיתי מקלחת..ושמעתי את הדלת של השירותים נפתחת וג'סטין שוב פעם מקיא,שמתי מהר חלוק ויצאתי אליו..למזלי לא הייתי עם סבון על הראש. 'אויש ג'סטין' אמרתי לו והוצאתי שוב פעם מגבת מהארון..השנייה בסל כביסה נו אין לי כוח להוציא אותההההה!!'אני רוצה לרדת לסלון..קחי אותי' הוא אמר לי.. שוב פעם ז\ה היה נראה שהוא ישן אבל הוא היה עם עיניים עצומות ודמעות ירדו לו מהעיניים..,הורדתי את החלקו מהר ושמתי פיג'מה. 'ג'סטין..מה קרה שם?' שאלתי אותו..'היא…היא הורידה מימני את הבגדים,ונתנה לי לשתות..ואני בכלל רציתי לשירותים' הוא אמר בוכה.. 'אל תבכה' אמרתי לו וחיבקתי אותו.. הוא שם את הראש שלו על הכתף שלי ואמר 'אני מצטער..תגידי שאת סולחת לי,אני לא ילחץ עלייך..אבל מחר אנחנו הולכים ואני רוצה אותך איתי..' הוא אמר ונרדם…בואנה הוא נרדם בטיימינג הכי גרועעע!! הרגע רצית לסלוןןןן קום כבר.. אופסי..
לקחתי אותו באותה הדרך שלקחתי מיקודם,ושמתי אותו על המיטה,ירדתי למטה להביא לו מים,מדחום,תרופה ועוד מגבת..את המגבת החדשה הרטבתי טיפה במים וסחטתי,קיפלתי אותה ושמתי לו על המצח,הכנסתי לו את המדחום לפה שיבדוק לו את החום,ובנתיים ישבתי על המיטה וליטפתי לו את הראש..מסכן..אני ידעתי שאסור לי לסמוך לא עליו ולא על סלינה! אבל..אוף..הוא לא נזהר.. 'היא נתנה לי את הכל לשתות,אני עשיתי מה שאמרת לי כי אני אוהב אותך..ואם את לא אוהבת אותי אחרי מה שקרה זה בסדר..אני יחיה עם הרגשה מסריחה כל החיים שלי,ואת תיהיה עם גבר אחר..' הוא אמר לי בשקט ובחוסר אונים.. 'אני לא יאהב אף גבר אחר' אמרתי לו והוספתי 'חוץ ממך'..בדיוק שסיימתי את המשפט המדחום ציפצץ וראיתי שיש לו 40 מעלות..'יש לך40' אמרתי לג'סטין.. 'זה בסדר' הוא אמר ועצם שוב את העיניים שלו.נתתי לו לשתות כדי שישתה משהו ..הוא מהמסיבה לא שתה מים הווא חייב לשתות! הכנתי לו קש לפה וגם עם זה הוא בקושי הצליח להסתדר. 'תראה,אני הבנתי ג'סטין שזה לא אתה עשית את זה,אבל במקום להילחם בקש ולהוציא אותה תשתה כבר..בשבילי'.. הכנסתי לו שוב פעם את הקש לפה בתקווה שמה שאמרתי יעזור לו..הוא התאמץ לשתות מהקש..בסופו של דבר הוא סיים את הכל.ירדתי למטה שוב וחיממתי לו מרק שהיה המקרר מאתמול בערב..מאוד רציתי להכין לו אבל אל היה לי זמן.הכנתי לו תה ועליתי למעלה,ראיתי שהוא בלי שמיכה,הוא היה עם טרנינג ארוך של אדידס,גרביים ובלי חולצה,כיסיתי אותו הערתי אותו בעדינות.. 'ג'ס קום' אמרתי לו,הוא קם לאט לאט ונשען על הכרית ועבר למצב של ישיבה,אני גאה בו שלמרות שהוא לא מרגיש טוב הוא יודע להסתדר טוב מאוד…חוצמיזה גם לא סיפרנו לאפחד..סקוטר יתעצבן ,אלפרדו יצחק עליו וגם ראין,אמא שלו תתאכזב ואבא שלו יהיה גאה בו שהוא דפק בחורה. 'תודה' הוא אמר..הפעם הוא היה עם עיניים פתוחו.. נתתי לו נשיקה במצח 'אני בשבילך תמיד ואתה יודע את זה..אנחנו רק שבוע יחד ואני מרגישה שאנחנו שנה יחד…..אני מבטיחה לך שאם אנחנו נגרום לקשר שלנו ליהיות יציב כלום לא יקרה..והכל תלוי גם בך..אסור לך לשתות ג'סטין..במיוחד בתקופה המאוד ארוכה הזאת,אנחנו יוצאים למסע הופעות ואם אתה תשתה ותלך למועדונים אתה תקום הפוך בבוקר,לא יהיה לך כוח לשום דבר..אני רוצה רק לטובתך..' אמרתי לו 'אני מצטער שהיא נתנה לי לשתות המון,אני מצטער שלא התאפקתי ולא התפנתי בבית,אני מצטערת שלא עצרתי אותה,אני מצטער שתפסת אותנו,אני מצטערת..אנ..' הוא אמר ונקטע.. ראיתי שיורדת לו דמעה והוא בוהה ברגב של עצמו.. 'מה?' אמרתי לו..הוא ניגב את הדמעה והסתכל עליי.. 'אני מצטער שהשארתי אותך בחוץ,ועוד בגשם..בחיים לא עשיתי משהו כזה מנפגר לאישה שאני אוהב..בחיים..ואני גם בחיים לא יעשה..אני ממש מצטער,לא רציתי שהמסיבה הזאת תהרס..הכל בגללי' הוא אמר לי..הסתכלתי לו ביעניים והתקרבתי אליו,הוא שם את הקרעת מרק בצד,והוא לא הסתובב,הוא כל הזמן היה עם הפנים אליי,התקרבנו והיינו סנטימטר מהשפתיים אחד של השני.. 'אין לך על מה' אמרתי לו ונישקתי אתו,נתתי לו נשיקה עדינה..והתנתקנו. 'אני ימשיך להתנהג ככה כדי שתתני לי יותר נשיקות' הוא אמר לי וצחקק 'נו אני רואה שהאדון חזר לעצו' אמרתי ושמתי את הקערות בצד.. 'לא חזרתי לעצמי אבל אני מרגיש טיפה יותר בסדר' הוא אמר .. הוא פינה טיפה מקום במיטה וסימן לי לבוא.ישבתי על המיטה ואמר לי 'יאללה מחר טסים' הוא אמר. 'לאן?' שאלתי אותו והוא אמר 'מתחילים בצרפת,אני ביקשתי,שנוכל ליהיות במגדל פיזה,ולהצטרפת מול כולם' הוא אמר וצחק.. 'אני רוצה תמונה שלי ושלך.. אמרתי לו נכנסתי לאינסטגרם והוא הביא לי גם את הפלאפון שלו,שמתי את שני הפלאפונים אחד ליד השני ושמתי את האצבעות על הכתפור של הווליום (אפשר לצלם משם גם תנסו עלי אייפון חמודים) והרמתי את הראש לג'סטין ונישקתי אותו,במקום ליהיות עסוק במצלמה הוא היה עסוק בנשיקה,ולחצתי על הווליום.יצאה לנו תמונה כל כך יפה!! עיצבתי אותה,ורשמתי "night like that can`t be more good" ותייגתי אותו והוא רשם "i love her" ולא תייג אותי..לא נורא,בכל אופן ייש לנו את התמונה הזאת,שנינו שמנו את התמונה במסך והלכנו לישון.
תגובות (2)
מהממםם
תודה