אור באפלה
מקווה שאהבתם :)

רק ידידים- פרק 3

אור באפלה 29/09/2013 702 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתם :)

"היי" אמה צחקה "אני אמה. ואני מניו זילנד" הם צחקו יחד. מבלי שישימו לב סקוטר כבר פנה לעניין אחר.
"מה הקטע של ההכרזה מאיפה אתה ? הרי אתה ג'סטין ביבר, כולם יודעים עלייך הכל. אפילו דברים שאתה לא יודע על עצמך" אמה אמרה וחייכה למאה הדמות עוצרת הנשימה שמולה, ג'סטין חש בחוסר הנוחות של אמה והחזיר את מלבושו עליו.
"זה מן קטע כזה, מאז שאני קטן, אני תמיד אומר מאיפה אני" ג'סטין אמר והם נגשו לשבת על ספסל קטן שהיה בסטודיו הענק.
"והאמת ? שאני די מפחד מכול הקטע זה שבחורות יודעות עליי הכל.. אני פוחד לצאת לדייט עם משהי והיא תשתעמם ממני כי היא יודעת הכל עליי כבר" ג'סטין הסביר.
"איזה מין בחורה טיפשה תשתעמם ממך ?" אמה התפלאה.
"מה ? רק בגלל שאני ג'סטין ביבר" ? ג'סטין נפגע קלות.
"לא. כי אתה נראה בחור נפלא. אני לא חושבת שבחורה תרצה לפספס בחור עם אישיות כמו שלך" אמה אמרה והסמיקה כשג'סטין בהה וחייך למשמע דבריה.
"האמת ? שהייתה ילדה בכיתה ו' שחיבבתי ונתתי לה חובה באמת או חובה לנשק אותי אבל היא לא עשתה את זה" הוא אמר והשניים צחקו.
"אני יודעת עכשיו שהיא פספסה" אמה אמרה והם הוסיפו לצחוק.
"אני שמח שאתם מסתדרים אבל ג'סטין לך להתקלח אתה מסריח ואמה את בהתלמדות עכשיו אז נסי להכיר כמה שיותר אנשים מהצוות" סקוטר אמר בלחץ וכבר פנה אל עיסוק אחר כשאמה וג'סטין צחקו על יקירם הרציני.
אמה הסתובבה בין האנשים. היא הרגישה בנוח, היא הכירה מלא אנשים חדשים, חברים ומשפחה לעתיד, למדה פחות או יותר את סדר היום שלה וגם כיצד לתקשר עם מעריצים מבלי לפלוט שטויות שיוציאו אותה/ משהו אחר רע בחברה.
היא הכירה כבר את קני, מאמא ג'ן, ראיין, ראיין ( יש שתיים לא טעיתי :) ), צ'אז, כריס, דן ועוד הרבה חברים וחלק מהצוות הגדול של ג'סטין.
"שלום לך. אני פטי, האמא" דמות של אישה צעירה ויפיפייה ניגשה אליה.
"אני אמה. אני כותבת השירים החדשה, האחיינית של סקוטר" אמה הציגה את עצמה.
"הו כן ! שמעתי עלייך רבות במשך חודשיים ! סקוטר לא הפסיק לדבר עלייך , דברים טובים כמובן" אמה הסמיקה למשמע דברי פטי.
"זה טוב לשמוע, שמעתי גם עלייך רבות מסקוטר, הוא אמר לי כמה נפלאה את ויפה אבל לא תיראתי לעצמי עד כמה" השתיים צחקו, הן הרגישו כמו חברות טובות מכירות שנים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך