רגשות משתנים – פרק 5

נקודת המבט של דני
"אנה?? מה את עושה פה?” שאלתי ספק בשוק ספק בהתרגשות.
"זוכרת שדוד שלי הוא אחראי על יחסי ציבור של אמנים?” היא שאלה אותי.
"לא… אההה כן נכון, אבל מה דוד שלך קשור?” שאלתי מבולבלת
"נו נכון ליאן היא לא סובלת להקה שנקראת וואן דיירקשין, רק אם מזכירים אותם היא משתגעת?” היא שאלה ומיד הוסיפה "אל תעלבו"
"לא נעלבנו" אמר אחד מהם שעמד ליד אנה ונראה נורא, כאילו גם אנה נראתה נורא, זה נראה כאילו הם עשו קרב אוכל.
עשיתי אחד פלוס אחד והבנתי. “יש לכם להקה?” שאלתי ופניתי להארי שעמד מאחורי בכל אותו הזמן.
"כן, לא ידעת? חשבתי שסתם לא רצית לעשות פאדיחות לעצמך… אנחנו די מפורסמים, טוב לא די אנחנו הכי מפורסמים" הארי אמר.
"רק אל תעוף על עצמך" אנה אמרה להארי.
"אוקיי בסדר, אז דוד שלך עושה יחסי ציבור, איך זה קשור, מה את עושה פה?”
"אז בגלל שהחבורה שלנו לא אוהבת את וואן דיירקשין וחלקם כמוך למשל לא מכירים אותם. דוד שלי ביקש ממני לצאת לדייט עם אחד מהם"
"ובחרת בו" סיכמתי והצבעתי על הבחור שעמד לידה "דרך אגב, מה השמות שלכם?”
"היי! הוא אחלה" אנה אמרה והמשיכה "קוראים לו לואי, זה זאין, ליאם וני…” “נייל זה לחם, תעזוב את זה" אנה אמרה לבחור הבלונדיני שהציץ בתנור. טוב קנראה שקוראים לו נייל. “בכל מקרה לואי ואני הכנו ארוחת ערב וחיכינו לך.” אנה אמרה. “כן כמה זמן לוקח לך להגיע קבענו בשש" שמעתי את הארי אומר מאחורי. “טוב. אני תמיד מאחרת ולמזלך איחרתי רק בשעה, תגיד תודה שבאתי בכלל.” אמרתי לו ואחרי שזאין אמר שהוא רעב וכולם הסכימו איתו, ישבנו לאכול.
"אז.. דני, איזה מוזיקה את שומעת?” ליאם שאל אותי ואחריו כולם התחילו לשאול אותי שאלות. אנה שכבר הכירה אותי ראתה שאני אבודה ואני רוצה שיניחו לי לנפשי. “מסכנה הילדה תראו מה אתם עושים לה" אנה אמרה לכולם והם פנו לשאול אותה שאלות, הייתי עוזרת לה אבל נמאס לי מהשאלות שלהם כבר.


תגובות (6)

תמשיכי

20/09/2013 14:39

תמשיכי!!!

20/09/2013 14:45

תמשיכי

20/09/2013 15:14

תמשיכי!!!

20/09/2013 15:20

המשךךךךך

20/09/2013 16:29

תמשיכייי

21/09/2013 01:42
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך