קיץ 2011 – פרק 2 (סיפור על 1D)

24/03/2013 694 צפיות 6 תגובות

מאירועי הפרק הקודם: ……. "אני אפתח…" החלטתי להיות מתחשבת במיוחד ולפתוח את הדלת. "כן." אמרתי ופתחתי את הדלת, מאחוריה ראיתי את…..

פרק 2
*מנקודת המבט של שחר*
מאחורי הדלת החומה והגדולה עמדה שביט, לבושה בגופיה ירוקה כמו עלה, ג'ינס כחול בהיר וכפכפי אצבע. "שביטי! מה את עושה פה??" שאלתי אותה והזמנתי אותה להיכנס. " את אמרת שיש לך כרטיס טיסה זוגי ללונדון, לא? אז ארזתי מזוודות ובאתי…" היא הסבירה לי וצחקקה. "יואו חשבתי שאת התלוצצת, לא חשבתי שבאמת תארזי מזוודות ותבואי…" אמרתי לה ושתינו התיישבנו על הספה ונאנחנו מהחום. היה ממש חם…. "טוב יש לי רעיון… " אמרתי וקמתי מהספה ב"היכון". "מי שמגיעה ראשונה לחדר שלי מקבלת את המקום ליד החלון בטיסה…" אמרתי והתחלתי לרוץ. רצנו במסדרון החדרים במהירות, אבל בגללשאני זכיתי לתואר "האצנית הכי מהירה בשכבה" הגעתי ראשונה לחדר שלי ונפלתי על המיטה. "זה… לא… פייר!" היא אמרה תוך כדי נשימות עמוקות והתיישרה בישיבה על המיטה לידי. "טוב, אז כבר ברור לנו של מי יהיה המקום ליד החלון…" אמרתי בגאווה וחייכתי. עיניי שוב נתפסו על הפוסטר של זאין, הוא כל כך יפה שלא יכולתי להסיט את מבטי ממנו… "את חושבת שנפגוש אותם בלונדון..??" שאלתי את שביט שהייתה עסוקה בלבהות באחד הפוסטרים של לואי טומלינסון, הזמר האהוב עליה בלהקה… "אני לא יודעת להגיד לך אבל אני מאוד מקווה שכן…" היא השיבה לי ושתינו נאנחנו עם חיוך מאוהב על השפתיים…


תגובות (6)

מושלםםםם תמשיכיייי ❤❤❤❤❤

24/03/2013 04:35

אביה את ביקשת ממני להיות חברה של ליאם נכון? כי אם כן, אז את תהיי אבל את מצטרפת יחסית מאוחר כי כבר יש לי הכול מתוכנן…

24/03/2013 04:46

מממממממממממוווווווווווושששששששללללללללללםםםםםםםםםם!
תיקראי גם את שלי:ככה זה התחיל… פרק 3 טוב?
יצא לך מושלם אבל זה גם פרק קצר אז תמשיכייייייייי…

24/03/2013 05:19

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

24/03/2013 07:20

תמשייכיייי!
זה פשוט מושלם

24/03/2013 11:24

תמשכי

25/03/2013 08:00
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך