rayli101
אוקיי בנות הנה הפרק אני ממש רוצה שתקראו את הוואנשוט שתרגמתי ותגיבו עליו כי הוא באמת מהממם.
עדן ורוני ראיתן תהקדשה נכון,אני חולה עליכן מי שרוצה הקדשה שתגיב...
לאב יו אול

פרק 3 cause its you:

rayli101 09/07/2013 952 צפיות 7 תגובות
אוקיי בנות הנה הפרק אני ממש רוצה שתקראו את הוואנשוט שתרגמתי ותגיבו עליו כי הוא באמת מהממם.
עדן ורוני ראיתן תהקדשה נכון,אני חולה עליכן מי שרוצה הקדשה שתגיב...
לאב יו אול

"מוקדש לעדן סטיילס ורוני הדרקשנית והבליברית שמגיבות וקוראות כל פרק,נסיכות שלי אני אוהבת אתכן <3
לפרק:
שיט,שחכתי מה השעה,קמתי במהירות,ונשפך לי מים ותנחשו איפה? בין שתי הרגלים (אההמ אההמ!) רצתי מהר להחליף
וכשירדתי שמעתי דפיקה בדלת,לואי!!!!!!!! ולא סידרתי אפילו את השיער,פתחתי לו מהר את הדלת,והוא עמד שם,לבוש בטי שרט אפורה עם ג'ינס שחורים ואדידס גבוהות אפורות,אני לא פוסלת את האפשרות שבהיתי בו למשך כמה שניות.הוא הסתכל עלי ובלי להשתלצן הייתי כמעט בטוחה שנזל לו קצת ריר.
אמרתי להורים שלי שלום ונישקתי את אפה הקטן והחמוד של אמי הקטנטנה,ויצאנו.
ראיתי בחוץ ג'יפ ספורט לבן וגדול,כשהוא נכנס למושב הנהג זה הזכיר לו,והוא שאל אותי:"את רוצה לספר לי למה אין לך אוטו?לא שזה מפריע לי",חחחחח גיחכתי בשקט "עשיתי תאונה" "את בסדר" הוא דאג כן עניתי לו "קרה לך משהו?" הוא המשיך לשאול "סתם,נשבר לי הרגל והיד וקיבלתי מכות חזקות" והתחלתי.
"אוקי אז ככה,אני נסעתי לי בכביש בכיף ככה פתאום באה מאחורי מכונית ואני כמו סתומה לוחצת הכי חזק על הגז וברוב טפשותי שברתי את הרגלית והמכונית התחילה ליסוע ממש מהר וניסיתי לנווט עם ההגה,ואז נכנסתי בטעות לתוך שלולית והסתובבתי על הכביש ובסוף התהפכתי ועפתי ביחד עם המכונית."
"ואל תשאל אותי איך שרדתי כי אין לי מושג" אמרתי כשהוא פתח את הפה.וואו מוכשרת את,מה שכן תתרחקי מההגה שלי" הוא אמר בצחוק וחייך.יש לו חיוך כל כך יפה..בלי ששמתי לב ראיתי שכבר הגענו,זאין וזוהר חיכו לנו בחניה יצאנו אליהם וחיבקתי את זוהר ואת זאין,לא יודעת איך אני וזוהר נפתחנו כל כך מהר,אנחנו לא מסוג האנשים האלה,מתחברים בקלות…
לואי נתן לי את ידו ואני אחזתי בה.בכניסה ביקשו ממנו תעודות זהות,הצגנו אותם ונכנסנו,רק מלראות את המועדון ואת כמות השתייה נצצו לי העיניים,אני ידועה בתור מי שאוהבת לשתות,משתכרת מהר,ומצחיקה מאוד,אולי יותר מדי…

מנקודת המבט של זוהר *חדש:
שלא תחשבו שאני לא אוהבת את קייטלין כן?פשוט כשאני הולכת עם קייטלין למועדונים אני תמיד צריכה לשמור עליה כי כשקיטס משתכרת אז…
פתאום ראיתי את לואי מתקרב,הוא אמר לי:"לכי לזאין,אני יהיה איתה,משהו שאני צריך לדעת?" באמת לואי,הוא קצת הצחיק אותי עם המשפט הזה.אמרתי לו"קיטס משתכרת מהר ואוהבת את זה אהה והיא נעשת ממש טיפשה אבל מצחיקה אז שים לב."חחחח צחקנו אני ולואי וקיטס אמרה "הי אני עדיין פה" זה רק גרם לנו לצחוק עוד יותר חזק.הלכתי לקראת זאין שרקד כמו צפרדע,חושב שהוא רקדן על.
ניסיתי לא לצחוק.זאין החזיק ביד בקבוק של משהו ובעיניו ראו שהוא קצת שיכור. הוא משך אותי אל ידיו
והתחיל לרקוד ביחד איתי.פתאום הוא התקרב אלי,הבנתי מה הוא מנסה לעשות.כעבור 2 שניות יצאתי מהקיפאון והתרחקתי ממנו קצת,"מצטערת לא חשבתי שזה ילך ככה,זה יותר מדי מהר." מלמלתי בלחץ וברחתי,מאירה אותו פגוע במעט.חשבתי שאולי אני יוכל ללכת לדבר עם קיטס אבל לפי הצחוק של לואי הבנתי שהיא כבר שיכורה אוףףףףףףףף.פתאום הבחנתי בפרצוף מוכר,דמות מוכת,ישנה אבל מוכרת.
"עדן?"


תגובות (7)

כן ראיתי תודה חח ולישון מתאים לי חח
תמשיכי מושלם!!

09/07/2013 12:13

100מם תמשיכי לכתוב!!!!!!!!!!! אבל דחוף!!!!!! (x) x) x) x) x) x) x) x) x) x

09/07/2013 12:58

וואי תקשיבי לא הגבתי כי לא ראיתי את הסיפור קודם, אבל עכשיו אני יעקוה אחרי כל פרק ולא יפספס!
ורציתי לשאול אם את יכולה לצרף אותי עם האז או ליאם בשם הדר, אם כן אמי אשמח מאוד ואם ולא אז לא נורא…
אוהבת!!

09/07/2013 13:40

אווומייפאקינגאאאד את כול כך חייבת להמשיך בחייי!

09/07/2013 15:40

קראתי אתמול בערב תמשיכי

10/07/2013 06:12

עת להרוג אם את לא ממשיכה

10/07/2013 11:18

היי :) אני זאתי שעדן אמרה לך שאני יהיה עם ליאם וקוראים לי שלי לא מאיה חחח:)

12/07/2013 15:10
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך