פרק 2-little direction
"אני לא מאמינה שתקעו אותנו פה!" אמרתי "אל תדאגי מצאתי דירה נורמלית להשכרה" אמרה לי אלינור
"נחמד" אמרתי ובחנתי את הדירה המרווחת "יש לי חדר משלי?" שאלה שני "לא את עם לי אני עם אלינור ולירון עם סופיה" אמרתי "טוב אני לא יודעת מה איתכם אבל אני עייפה" אמרה אלינור "גם אני" אמרו ביחד שני ולי כבר התרגלנו לזה "איפה הקטנות?" שאלתי "נראה לי על הספה" אמרה אלינור הסתובבנו וראינו את סופיה ולירון ישנות על הספה אז אני הרמתי את לירון ואלינור הרימה את סופיה ושמנו כל אותם בחדר שלהם
סוף סוף כולן נרדמו הלכתי בשקט לסלון כדי לא להעיר את אלינור וסגרתי את כל הדלתות של החדרים כדי שיחסמו רעש שמתי בטלפון את השיר How Ya Doin'? ורקדתי לצלילי השיר בסוף השיר שמעתי דפיקות בדלת חשבתי שזה בעל המלון או מאבטח אז פתחתי "אתם…אתם…וואן..די" גמגמתי כשראיתי מצדה השני של הדלת את הארי, ליאם, נייל, זאין ולואי "אני דיירקשנית..יש לי פוסטרים שלכם…וצמידים..למה הגעתם לפה לא אמורה להיות לכם הופעה?" שאלתי "בדיוק צילמנו לצלם את הקליפ לשיר One Way Or Another וההופעה שלנו בעוד חודש" אמר לואי טוב אולי רצינו קצת להקדים להופעה…. "למה הגעתם לפה?" חזרתי על השאלה "פשוט ראינו אותך מהחלון את רוקדת מדהים" אמר הארי הסתכלתי הצידה ונחרדתי לגלות ששכחתי לסגור את החלון הגדול "אני..פשוט..שכחתי" גמגמתי מיד התפקסתי ושאלתי בחביבות "רוצים להתארח פה הלילה? חכו שתראו מה יקרה כשחברה שלי תראה אותכם פה" צחקקתי "אה את לא לבד?" שאל ליאם "לא אני עם עוד 5 חברות פה פשוט הייתה תקלה בטיסה רצינו לטוס להופעה שלכם והמטוס נחת פה.." "מה זה הרעש הזה את כל השכונה הערת" אמרה אלינור מנומנת והרימה את ראשה "אתם..אתם..אתם.." היא גמגמה אפילו יותר ממני "כן אנחנו וואןדי" אמר זאין "אבל אבל…מה אתם..כאילו.אה..עושים פה?" היא שאלה וזאין הסביר לה בסבלנות את כל הסיפור "אני עייף" אמר לואי "יש לי מיטה נפתחת" צחקקתי "אני אשן על הספה" אמר ליאם "אני אשן על הכורסה" אמר הארי "אני אשן ב.." אמר זאין "מיטה הנפתחת שלי" אמרה לי ויצאה החוצה "אתם לא צריכים להסביר לי שמעתי הכל" היא חייכה "אני אשן במטבח" אמר נייל "אני מקווה שיש משהו במקרר" מלמל "טוב נתראה מחר" אמרתי לכולם ואז עיקלתי את זה שהם אשכרה בדירה שלי! זה היום הכי טוב בחיי?!
תגובות (4)
חחחחח אבל למה להשאיר במתח?!?!?!?
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייי דחופ!!
ולא לעלות פרק עוד חודששששששששששש
תגיד נייל אתה חושב שיהי לך נוח לישון במטבח?!? אה?!?
והעם דורש המשך!!!!!!!!!!!
תמשיכי!!!!
חחח ניילר
תמשיכיייי