אלהקנטי
למה שני רבה עם לי?
למה יש עיכובים בטיסות?
מה גילתה סאנשיין?
ולמה אני שואלת את זה כמו מטומטמת?
הכל בפרק הבא..

פרק שלישי-סורי על העיכוב-little direction

אלהקנטי 20/09/2013 628 צפיות 3 תגובות
למה שני רבה עם לי?
למה יש עיכובים בטיסות?
מה גילתה סאנשיין?
ולמה אני שואלת את זה כמו מטומטמת?
הכל בפרק הבא..

התעוררתי, לואי כבר היה ער הוא התגלח באמבטיה ״בוקר טוב״ אמרתי לו "בוקר״ הוא אמר לי יצאתי למטבח נייל ישן על השולחן שאיזה 4 שקיות צ׳יפס ריקות שוכבות לידו. צחקקתי והתחלתי להכין ארוחת בוקר בינתיים הארי וליאם התעוררו והתחילו לראות טלויזיה לי, שני, לירון, אלינור, וסופיה עדיין ישנו הן תמיד ישנות עד מאוחר. גם זאין עדיין ישן . התחלתי להכין חביתות לואי ירד למטה לבוש בטי-שירט אדומה עם הדפס של גזר הוא התחיל להכין לעצמו ארוחת בוקר, ״מה אתה מכין?״ שאלתי אותו ״גזר ממולא בגזר ברוטב גזר עם סלט גזר״ הוא ענה לי בזמן שהוא טוחן גזר בבלנדר ״אתה רציני?״ שאל נייל מנומנם והעיף מהפנים שלו שקית צ׳יפס ״מה? זה נורא טעים״ הוא אמר ״אני הולכת להתלבש אתה יכול לדאוג שהחביתות לא ישרפו?״ שאלתי ״בטח את יכולה לסמוך עליי״ הוא אמר והתחיל לחתוך גזר במרץ. עליתי למטה ופשטתי את הפיג׳מה שלי שהיה כתוב עליה ״דיירקשנית פוראבר עד הקבר ומעבר.,.״ וציור של מצבה בצורת לב עם חריטה של 1D (זאת הפיג׳מה האהובה עלי) ושמתי על עצמי חולצת בטן עם ציור של קופידון ומכנסי ג׳ינס קצרות קרועות וירדתי למטה בינתיים כולם התעוררו והתיישבו סביב השולחן הארי הגיש חביתה שחורה ושרופה ״ללללווואייי!!!״ צעקתי וקמתי מהשולחן ״אה..אני הולך לקנות עוד גזרים ביי!״ הוא אמר וברח החוצה התחלתי לרדוף אחריו אני רצה יותר מהר ממנו בגלל כל הריקודים רצנו עד שהגענו לשביל עפר ואז לואי התנגש באבן ונפל עצרתי מהר ובדקתי מה קרה לו כל היד שלו דיממה ״אתה בסדר?״ שאלתי בדאגה ״כן כן זה כלום״ הוא אמר וניסה לקום נתתי לו יד ביד שלא דיממה והובלתי אותו הביתה.

"נראה לי שזהו" אמר הרופא שהזמנו לבית "זה רק שבר קטן זה יחלים לך מהר" הוא אמר ויצא מהחדר לואי מישש את ידו הכואבת "אני לא רוצה לדבר איתך יותר בחיים!" שמעתי צעקה שני רצה החוצה כשהיא מכסה את פניה כדי שלא יראו שהיא בוכה "מה קרה?" יצאתי החוצה והשארתי את לואי לבד


תגובות (3)

תמשיכי!!!

20/09/2013 08:57

מהמםם תמשיכי

20/09/2013 09:29

המשך

20/09/2013 11:22
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך