זואי מאליק
נראהלי שבקרוב אני אסיים את הסיפור ואתחיל את החדש שאני מתה להתחיל אותו וסליחה שלא העליתי עוד פרקים אני בתקופה עמוסה אז לא תמיד אני אעלה פרקים ולספור החדש לעות הרשמה או לפי הדמיון שלי?

פנימיה ליצורים על טבעיים (1D&JB)-פרק 8פחד בחוף

זואי מאליק 14/06/2013 518 צפיות אין תגובות
נראהלי שבקרוב אני אסיים את הסיפור ואתחיל את החדש שאני מתה להתחיל אותו וסליחה שלא העליתי עוד פרקים אני בתקופה עמוסה אז לא תמיד אני אעלה פרקים ולספור החדש לעות הרשמה או לפי הדמיון שלי?

~נקודת המבט של שרית~
ישבנו על החוף…הסתכלנו על השקיעה ג׳סטין היה מבולבל מאוד!הוא לא רצה לדבר הוא לא האמין ששמרתי את זה בסוד ממנו!לאט לאט הלילה ירד ונרדמנו על החוף עד 1:30
~אחד וחצי בלילה~
התעוררנו בגלל משהו זוהר שהיה במים הסתכלנו עליו ולא זזנו!זה התחיל מחור קטן ומעופף עד שהוא גדל וגדל וגדל וגדל עד שיצאה ממנו צורה לא ברורה בהתחלה ולאט לאט הצורה התחזקה וראינו ילדה קטנה ודמות גדולה עומדות במים צוחקות ומדברות ביחד ואז פתאום הדמות הגדולה הותקפה ונעלמה!אחר כך התחלף משהו הכל מסביב נהיה מוזר לגמרי הילדה ישבה בפינה של חדר ובכתה!אחר כך היא ראתה אותנו והסתכלה עלינו בעיניים מלאות בדמעות היא קמה אלינו בצעדים איטיים ו…
~נקודת המבט של ג׳סטין~
הילדה הלכה אלינו לאט לאט ואמרה ״אתם!אתם הרגתם אותה!בגללכם היא נעלמה מכאן!רק בגללכם!״ באתי אל הילדה ושאלתי אותה ״חמודה!מי מתה?״ ״האחות הרביעית של שלושת הבנות האלה!״ ״מה?!בחיים לא הייתה להם אחות רביעית!הם שלישיה!״ ״אתה לא מבין!בגלל הבנות אחותם הרביעית מתה!״ ״אבל איך?הם לא הרגו אותה!״ ״אתה צודק!אבל הם מכרו אותה לרוצחים שירצחו אותה!״ השתתקתי והסתכלתי על שרית חיפשתי את העיניים שלה אבל לא הם היו תקועות בחול כאילו משהו מעניין נמצא שם…
~נקודת המבט של זואי~
ראיתי שג׳סטין הסתכל על שרית הוא היה מאוד מופתע!שרית נראתה לו עדינה כל כך וכמו מישהי שבחיים לא תעשה כזה מעשה רע!הוא לא אמר כלום אחרי שהסתכל עליה הוא פשוט קם וברח!!שרית התחילה לרוץ אחריו ואנחנו רצנו אחריה!באיזשהו שלב איבדנו את שרית וג׳סטין והתחלנו לחפש אותם.
~אחרי שעתיים של חיפושים~
מצאנו את שרית וג׳סטין יושבים ביער בצפון העיר,התקרבנו אליהם ולקחנו אותם הם רעדו מקור שרית יודעת לנהוג אז נכנסנו לרכב של ג׳סטין והורדנו אותו בבית שלו אחר נסענו לפנימיה באוטובוס מיוחד ללילה והתגנבנו לאט לאט לפנימיה נכנסו לחדר הלכנו לישון ו…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך