Shush
מצטערת שזה קצר,רציתי למתוח אותכם...
אה,והסיפור שלי הגיע למקום שלא חשבתי שהוא יגיע עליו,אז מעכשיו הוא עובר לקטגוריית מפורסמים,כי משתתפים בו מפורסמים,והם,הפלא ופלא,וואן דיירקשן...

פיקחי את עיניך-פרק 10

Shush 09/07/2013 547 צפיות תגובה אחת
מצטערת שזה קצר,רציתי למתוח אותכם...
אה,והסיפור שלי הגיע למקום שלא חשבתי שהוא יגיע עליו,אז מעכשיו הוא עובר לקטגוריית מפורסמים,כי משתתפים בו מפורסמים,והם,הפלא ופלא,וואן דיירקשן...

–כעבור שבוע–
–נקודת מבט אשלי–
עבר שבוע מאז שגיליתי את הכוחות שלי,בשבוע הזה ניקול ורוז סיפרו לי הכול,ועכשיו אני יודעת,עכשיו אני יודעת שהפנימיה הזאת היא יחידה מיסוגה והיא מלמדת ילדים שנבחרו להיות מיוחדים איך להיות כאלו…
עבר שבוע ולכן אנחנו מתחילים אם הלימודים,היום הדיעו שהיה שינוי במערכת ושכול תלמידי שנה ראשונה צריכים לבוא לאולם אחרי ארוחת הבוקר…
"בוקר טוב תלמידים,לפני שנתחיל אני רוצה שכול מי שיודע מה קורא כאן שירים את ידו"רק אני ועוד אחד הרמנו את ידינו,לא הצלחתי למקד את מחשבותיו בו כי היו יותר מידי ילדים שחשבו יותר מידי דברים,בכול זאת דאיתי אותו קצת מאחורה,הוא נרא לי מעצבן,אם אפשר לומר שמלבחון את המאחורה שלו הוא מעצבן….
יצאנו החוצה…
עכשיו אני יכולה למקד בו את הכוח שלי,הוא חושב בדיוק מה שאני חושבת,אנחנו היחידים שלא נמצאים בשיעור…
"זאין/אשלי"אמרנו בו זמנית וצחקנו,לחצנו ידים
"אז..מה הכוח שלך?"שאלתי אותו,הוא לא ענה אז מיקדתי את הכוח בו שוב…
–נקודת מבט זאיין–


תגובות (1)

תמשיכיייייייי

09/07/2013 07:21
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך