סיפור על וואן דיירקשן – Day in New York. פרק 7
הוא התקרב עליי לאט .. ונישק אותי , הפעם באמת , הפעם לא חלמתי את זה , הפעם זה היה אמיתי , ומדהים אפילו יותר מאז ..
'טוב .. אממ … את בטוחה שאת רוצה שאני אאנוס אותך עכשיו ? כאילו לי אין בעיה .. אבל את יודעת , את קטינה כזאת (:
'הופה , אני תכף בת 15 ! '
' כמו שאמרתי .. קטינה (: '
'קטינה שרצית לאנוס לפני רגע .. ' מלמלתי את זה בשקט ..
'חחחחח מה אמרת ? '
'שום דבר .. (: '
' טוב .. אממ פשוט האמצעי מניעה וזה בבית .. אז פעם אחרת ? (; ' הוא קרץ לי
' חחחחחח שתוק יא סתום ' חייכתי
' איאיאי ענברוש , את הקטינה הכי מדהימה שהכרתי אי פעם ! '
' איאיאי האר , אתה הסתום הכי חמוד שהכרתי אי פעם ! '
הוא התקרב אליי שוב , ושוב נישק אותי , מה שגרם לי לשכוח את הנשיקה הקודמת לגמרי , זאת הייתה הנשיקה הכי מדהימה שהייתה לי בחיים ..
יכולנו להמשיך להתנשק שם גם עוד שעתיים .. אבל היינו צריכים להפסיק את הנשיקה אחרי כמה דקות -.-
'הארוש ? אהובי ? ' זה היה קול מוכר לי , של בת .. של מישהי שאני מכירה .. לא בדיוק מכירה .. אולי היא מפורסמת ? סעמק , טיילור .
הארי גם שמע , העיניים שלו נפתחו , הוא היה לחוץ , מאוד .. הוא לא ידע מה לעשות , אם טיילור תראה אותי .. כנראה שהיא תספר לכל התקשורת שהארי סטיילס בגד בה עם קטינה .. לא נקרא לזה קטינה , ילדה בת תכף 15 ..
אחרי כמה שניות הוא הזיז אותי ממנו , קם מהספה והתקדם טיפה במסדרון לכיוון הקול .. לכיוון טיילור ..
' טיילור, לא ביקשתי ממך *לא* לבוא לכאן יותר ? '
' טיי בשבילך , או טיילי , או אהובתי , מה שאתה מעדיף , אבל חשבתי על זה .. אולי הגיע הזמן שאממ .. אתה יודע .. נתקדם במערכת יחסים שלנו עוד צעד אחד .. '
' את עומדת להציע לי נישואים ? ' הוא אמר , וכבר תיארתי לי את הפרצוף של הWTF שהוא עושה לה עכשיו , ופלטתי צחקוק ..
' מה זה היה ? ' טיילור שאלה .
' אני לא שמעתי כלום .. טיילור מאמי , לקחת את הכדורים ? '
' תסתום יא דפוק ' היא נתנה לו מכה קטנה ביד ואז קפצה עליו בנשיקה , הפעם אני הייתי עם הפרצוף של הWTF…
'התכוונתי .. אתה יודע .. דברים (; '
' כאן ? ' הוא שאל בתמימות , עאלק תמים -.-
'כאן (:'
'על הספה הזאת ? '
'על הספה הזאת (:'
' עכשיו ? '
' עכשיו (:
' ממש ברגע זה ? '
'כן סטיילס , עכשיו זה אומר ממש ברגע זה .. '
' אמממ אבל … אממ את לא צריכה להתכונן נפשית כזה ? אני עומד לקרוע לך את קרום הבתולין או מה שזה לא יהיה , אמרו שזה כואב ..'
' אם אתה בתול .. '
' את לא ? '
' אממ , לא ממש.. '
' אז .. '
' אז … '
' עכשיו ? '
' כן סטיילס , עכשיו '
' ברגע זה ממש ? '
' אממ , כן .. '
' אני טיפה עסוק , אבל תודה שקפצת לבקר (-; '
יכולתי לראות את הפרצוף שלה נהיה אדום , לא הספקתי להבין מה קורה והרגשתי משהו עף עליי , זה היה הארי , ועליו טיילור , ואני ? אני נהייתי פיתה -.-
' טיילור , תעצרי לפני שתעשי משהו שתתחרטי עליו '
' כאילו שאתה לא רוצה את זה .. '
' טוב , את ביקשת את זה .. ' הוא העיף אותה ממנו וקם ממני , פתאום הרגשתי , שאני יכולה לנשום שוב ! ואוו , It's good to be alive !
' אני לא יכול איתך יותר , אני מצטער , אני כבר יותר מכמה חודשים לא אוהב אותך , ומצידי , תספרי לכולם על המנהרות , אנחנו נבנה במקום אחר ! עכשיו , אם תוכלי להתפנות מכאן , אני הודה לך מקרב לב D: '
הוא התחיל לדחוף אותה בעדינות ליציאה .. הוא לא נפרד ממנה בגללי .. נכון ? O:
תגובות (3)
חחחחח תמשייכי מהר ותקראי את שלי אם את רוצה :)
תמשיכי
תמשיכי