סיפור על וואן דיירקשן – Day in New York. פרק 5
בחיים שלי לא התקרבתי ככה למישהי בכל כך קצת זמן .. ' הוא אמר אחרי הנשיקה .
' הארי .. אין לך חברה ? ' (טיילור- הם לא ביחד אבל אני חייבת שתהיה מישהי..)
' אולי , אבל אני לא אוהב אותה , אני אוהב אותך !! '
' אתה לא .. '
' אני אוהב אותך ענבר ! '
זה המשיך להדהד לי בראש .. ' אני אוהב אותך ענבר .. ענבר … ענבר .. ענבר … ענבר.. ענבר .. ענבר .. '
' ענבררררררררר ' שמעתי צרחה ואחרי כמה שניות חבטו בי עם כרית .
' מה יש לך כמה זמן ? כאילו כבר 10 בבוקר !! ' דנה צרחה עליי .
זה היה חלום .. סעמק ><
' מה .. כןכן זה לא יקרה שוב ! '
' כןכן .. '
התלבשתי מהר (דנה כבר הייתה לבושה ) ויצאנו להסתובב לנו בניו יורק D:
קנינו מלא דברים … ונשאר לנו עוד מלא חנויות לבקר בהם ! המשכנו להסתובב בחנויות (:
' צריכות עזרה ? ' מישהו שאל אותנו . הסתובבנו , הוא היה ענק , עם מעיל ע נ ק י שהסתיר לו חצי מהפנים , משקפי שמש וכובע
' ממ לא , תודה (: '
' את ענבר נכון ? ' הוא שאל
' מאיפה אתה יוד..' לפני שסיימתי את המשפט , האיש הרים אותי והתחיל לסחוב אותי לכיוון השירותים
'דיי כבר תעזוב אותי !!! ' צרחתי עליו , בתקווה שהוא יהיה נדיב ולא יאנוס אותי בשירותים ללא רחמים , אבל הוא לא ענה .
' הצילוווווו ' צרחתי בתקווה שמישהו ישמע . התחלתי להיאבק בו , אבל זה היה חסר סיכוי , הוא לא הרגיש כלום -.-
הוא הגיע לשירותים שהיו שם ונעל את הדלת , בשלב הזה כבר בכיתי ממש ..
' תירגעי , אני לא אעשה לך כלום ' הוא אמר
' אז למה הבאת אותי לפה ? '
הוא לא ענה , הוא רק התחיל להוריד את המשקפיים , הכובע והמעיל ..
פול ?!
' אני אמרתי לו D: ' מישהו אמר מהתא של השירותים .
הסתובבתי , זה היה הוא , הארי ..
' תגיד מה אתה סתום ?! ' אמרתי שאני כולי דמעות , הוא לא יודע איך נלחצתי !! חשבתי שאני עומדת למות .. החיוך שהיה לו על הפרצוף ירד ..
' אני רק רציתי .. '
' כוסאמק חשבתי שאני אמות ! שיאנסו אותי !! '
התחלתי לבכות יותר .. התקרבתי אליו והרבצתי לו בחזה , לא שזה הזיז לו .. הוא תפס לי את הידיים שהיו על החזה שלו והחזיק אותי שאני אפסיק .. אחרי חצי דקה התחלתי להירגע .. אבל הבכי לא הפסיק . הוא חיבק אותי חזה שהידיים שלי עדיין על החזה שלו .. גם שניסיתי להתנתק , הוא לא נתן לי ..
' בבקשה אל תכעסי עליי .. ' הוא אמר , בפרצוף שדורש אונס ..
' זה בסדר .. '
' מה באמת ? את לא עומדת לעשות סצנות ? '
'למה שאני אעשה סצנות ? '
' כי ככה רוב הבנות עושות .. ידעתי שאת מיוחדת (: '
הוא נתן לי נשיקה על הלחי וחיבק אותי חזק ..
רגע , הארי . סטיילס . אמר . שאני . מיוחדת . נתן . לי . נשיקה . על . הלחי . וחיבק . אותי . ?!
תגובות (2)
ואוו תמשיכי עכשיו זה ברור
תמשיכיתמשיכיתמשיכיתמשיכי דחוףדחוףדחוףדחוף