ענבר לייבוביץ
אני לא יודעת אם אתן אוהבות את הסיפור שלי כי אין כמעט תגובות..
תכתבו לי מה אני יכולה לשפר..
-חג שמח :)-

סיפור על וואן דיירקשן – Day in New York. פרק 4

ענבר לייבוביץ 14/12/2012 1795 צפיות 4 תגובות
אני לא יודעת אם אתן אוהבות את הסיפור שלי כי אין כמעט תגובות..
תכתבו לי מה אני יכולה לשפר..
-חג שמח :)-

(תרדו לרציתי להוסיף)

בין מיליוני אנשים מצאתי אותה ..
' תגידי את משוגעת ?! ' היא כמעט צורחת .
' תשתקי ובואי (: ' אני אומרת לה , מחייכת חיוך טיפשי ומושכת אותה מהיד .
' לאן הולכים ? ' היא שאלה אותי , ולא מבינה למה אני מושכת אותה חזרה מהדרך שהיא הצליחה לפלס בקושי .
' את תעריצי אותי , תסגדי לי . תסמכי עליי D: ' אמרתי והתחלתי ללכת יותר מ…הר .
20 דקות לקחו לי לחזור להארי ולאיפה שהוא עמד . עצרתי את דנה טיפה רחוק ממנו כדי שלא תוכל לראות אותו . שהוא ראה אותי הוא התחיל להתקרב אלינו . סימנתי לו שקט עם השפתיים ..
'באמת חיכית לי ' אמרתי מחייכת חיוך ענק ..
' אמרתי לך , תמיד (: ' הוא חייך שוב
הלב שלי התחיל לדפוק בכזאת מהירות , שחשבתי שהוא התפוצץ .. אם הכוונות שלך הם להרוג אותי הארי , אתה מאוד קרוב להצליח .
' אומיגאד , את הקלטת את הארי בשבילי ? אמא את כל כך חמודה ! '
' אולי כדאי שתפתחי עיניים .. ' אמרתי לה
היא פתחה אותן , ונשארה בהלם . אחרי איזה שתי דקות , היא התחילה לצרוח , לקפוץ ולבכות . לא הצלחנו לעצוב אותה , אפילו שהארי חיבק אותה חזק , גם אז הדמעות שלה לא עצרו .
אחרי שהיא נרגעה , עלינו לואן , אם חשבנו שזה יגמר בזה , לא ציפינו לצרחות שהיא דפקה בואן , על כל התרגשות שלה שפגשה את וואן די , אותם רק חלמה לפגוש ..
הלכנו לאיזה אפטר פארטי , משום מה לא הצלחתי להתנתק מהארי , איתו הרגשתי בטוחה , לא רציתי לעזוב את היד שלו , למרות מבטי הקנאה שעפו אלי מכל עבר ..
מלא מעריצות צורחות , זועקות ומתות לגעת באליל , שאני לא מפסיקה לעזוב לו את היד , ואם זה לא מספיק , גם פאפארצי צילמו אותנו .. אחרי הבילוי הזה , התקרבתי מאוד להארי , שהוא ביקשש את מספר הפלאפון שלי O:
נתתי לו , כמובן (:
הוא נתן לי את שלו והבטיח שיתקשר , הוא ליווה אונו עד לדלת של החדר במלון , והלך עם לואי לחדרים שלהם .
למחרת ב11 בבוקר דפקו בדלת .. אני אף פעם לא ישנה הרבה , וכבר הייתי לבושה .. זה היה הארי (:
' חשבתי שאני אצליח להתעורר לפניך :( ' הוא אמר
' ו..לא הצלחת (;'
' אני עוד אצליח . '
' לא , אתה לא (: '
' חברה שלך עדיין ישנה ? '
' אממ כן .. למה ? '
'מעולה' הוא אמר , משך אותי בעדינות מהיד על מחוץ לדלת , סגר אותה ונתן לי יד
הוא התחיל ללכת לכיוון סוף המסדרון , עד שנעצר מול הסוויטה והוציא את הכרטיס לחדר . הדלת נפתחה , החדר היה ענקי … הבנתי שזה החדר שלו .
' תיכנסי' הוא אמר בחיוך חמוד (:
נכנסתי שאני עדין מתפעלת מכמה שזה גדול , בגודל כל הקומה הראשונה בבית שלי אולי !
' ואוו…' אמרתי שאני עדיין המומה
' מה .. זה ? את תמיד מוזמנת לכאן (: ' עוד אחד מהחיוכים הממיסים -.-
חייכתי חיוך חמוד .. אולי טיפה מתבייש ..
הוא עשה לי סיבוב שמה , זה היה ענקק !
אחר כך התיישבנו על הספה שלו , ודיברנו , לא יותר מזה , פשוט , דיברנו … הוא שפך את הלב , אני שפכתי את הלב , בחיים לא הרגשתי שאני יכולה להתקרב ככה למישהו , שהוא יגיע כל כך עמוק ללב שלי , בזמן קצר כל כך , שאני אספר לו דברים אישיים כל כך .. שלחברות הכי טובות אני בקושי מספרת .. אבל איתו ? אני מרגישה בטוחה .. להיות מי שאני .. לא יודעת למה או איך .. אני פשוט סומכת עליו שהוא ישמור את זה אצלו ..
לאט לאט כבר לא הקשבתי למה שהוא אומר , הייתי מהופנטת בפרצוף המושלם , בחיוך הזה , פשוט מהופנטת .. ויצא מצב שבהיתי בו , כמה דקות ..
' חחחחחחחחחחחחחחחח ענבר , שלא יצא לך ריר '
' מה … מה ?! ' התעוררתי מהבהייה … 'חחחחחחחחחח תפסיק לצחוק !! ' אמרתי לו בכעס למרות שאחרי שתי שניות שראיתי איך הוא עוד שניה מתגלגל על הרצפה , ויתרתי והתחלטתי לצחוק גם אני .
' חחח אוקי הארי כבר 4 דקות אתה צוחק תנשום !! ' אמרתי לו אחרי כמה דקות שהוא לא הפסיק לצחוק
' זה לא היה כל כך מצחיק' המשכתי לדבר , אבל הוא רק המשיך לצחוק
' די נווו ' דחפתי אותו בקטנה , אבל הוא עף מהספה ונפל על הרצפה , הוא משך אותי איתו שנפל , ויצא ששכבתי מעליו . הוא הביט בי , ישר לעיניים , עם העיניים המהפנטות שלו , הוא התקרב לפה שלי … הרגשתי שהוא עומד לנשק אותי .. אבל הוא עשה את זה כל כ דרמטי ולאט …
'תעשה את זה כבר הארי !! תנשק אותי כבר ! ' צרחתי בתוך ליבי ..
אחרי שהוא כבר היה ממש קרוב , הוא התחיל לצחוק שוב -.-
' חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחח היית צריכה לראות את הפרצוף שלך' הוא אמר תוך כדי שהוא מתגלגל מצחוק .
' טוב נמאס לי ' אמרתי שאני כמה מהרצפה , ומתקדמת לכיוון הדלת .
' מה ? די ענבר אל תלכי .. צוחקים '
אבל אני רק המשכתי ללכת .
' נו ענבר דיי ' הוא אמר שהוא רץ אחריי כדי להגיע לדלת לפניי . נחשו מה ? הוא הגיע לפניי -.-
' את לא הולכת לשום מקום ' הוא אמר אחרי שהדביק אותי לקיר ושם את היד שלו ליד הראש שלי
' אתה כבר רבע שעה צוחק עלי , את האמת , זה לא ממש נעים .. '
'אני מצטער … ' הוא אמר , ובהה בעיניים שלי , התהפנטתי , שוב .
הוא רכן לעברי והתקרב לנשק אותי , הפעם זה באמת קרה , הוא נישק אותי , זה היה חלומי .. *~*
לא חשבתי שיש בן אדם מושלם כמוהו , וגם מנשק טוב …
אבל פתאום חשבתי … זה מגיע לי בכלל ? להתנשק עם הדבר המושלם הזה ?
מי אני , סתם עוד ילדה , מי אני שאתנשק עם הארי סטיילס ?


תגובות (4)

הסיפור שלך מהמם אבל את נורא ממהרת את קופצת מנושא לנושא וכדי שתעמיקי בפרטים ותתארי יותר מה קורה בסיטואציות שונות כמו לדוגמא עם הארי אז תקשיבי אני אשמח אם תקחי לתשומת ליבך את מה שאני אמרתי לך אני התחלתי לכתוב סיפור חדש לפני כמה ימים אהבה לא שקרית ותסתכלי ותגיבי לי אני אשמח לשמוע את חוות דעתך..
הסיפור מושלם תמשיכיייייייייי

14/12/2012 03:47

מושלםמושלםמושלםמושלםמושלםמושלםמושלםמושלם דחוףףףף המשךךךךךך

14/12/2012 03:56

אלוהים תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14/12/2012 03:57

מוווווווווושלם תמשייייייכיייייייי ;)

14/12/2012 11:36
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך