סיפור על וואן דיירקשן – Day in New York. פרק 29
תירגעי ענברוש .. אני בטוח שהם יאהבו אותך (:' הוא אמר וחייך , עזר לי להפיג טיפה את ההתרגשות שהייתה לי באותם רגעים . טוב , אז עברו שלושה ימים מאז אותו מקרה עם דנה וטיילור . הארי היה עסוק בימים האלה בהקלטת שיר חדש , הוא לקח אותי איתו לכל מקום .. לכל חזרה , לכל הקלטה . לא הפסקתי לחייך . אני באמת מאושרת איתו D: ' האר … אתה בטוח ? ' ' ברור , אני התאהבתי בך , וקשה שלא להתאהב בך .. ' הוא אמר ושם את ידו על המותן שלי במין חיבוק . טסתי איתו למשפחה ולחברים באנגליה , כמו שקבענו . והנה אנחנו עומדים , מול הדלת של הבית שלו , ואני לא מפסיקה לרעוד . אם ההורים שלו לא יאהבו אותי ? אם החברים שלו לא יקבלו אותי ? ' ההורים שלי לא נושכים XD'הוא אמר. צחקתי והשפלתי מבט . ' טוב , אז אפשר לצלצל ? אנחנו עומדים כמו שני מפגרים כבר 10 דקות כאן XD ' הוא אמר וחייך אליי . ' חחחחח תצלצל ' אמרתי והחזקתי לו ביד . ' ג'מה את פותחת ? ' שמענו מתוך הבית . ' מי זה ? ' ג'מה צעקה לה . ' זה בטח הארי וחברה שלו ' היא צעקה לה בחזרה . ' אוקיי ' היא צרחה בחזרה . שמענו צעדים ואז היא פתחה את הדלת . ' יואווו ' הארי אמר וחיבק אותה . ' התגעגעתי אליך ' הוא המשיך . 'ומי זאת ? היא אמרה וחייכה אליי ' ' קוראים לי ענבר D:' אמרתי וחיייכתי אליו . 'בואו , תיכנסו (:' היא אמרה ופתחה את הדלת . הארי לא התנתק ממני . הוא המשיך לחבק אותי במותניים . ' הארררררריייי (: ' אמא שלו באה מהמטבח וחיבקה אותו חזק . הוא נתן לה נשיקה על הלחי . ' ואת בטח ענבר ' היא אמרה וחייכה אליי . ' הילדה שהבן שלי לא מפסיק לדבר עליה ' ' זה היה אמור להישאר בנינו :< ' הוא אמר והסתכל עליה , ואחרי כמה שניות שניהם התחילו לצחוק. ' שבי מתוקה . ' היא אמרה והובילה אותי אל הסלון . הארי בא אחריי ואחריו באו אביו החורג וג'מה . ' איפה לוקס ? ' הארי שאל את לו (הסטייליסטית שלהם ואמא של לוקס) . ' בחדר האורחים .. ישנה .. למה ? ' ' התגעגעתי אליה D: ' ' חכה שהיא תתעורר .. ' אבא של הארי אמר לו . אז .. למרות שהם גרושים , הם נראים כמו משפחה גדולה ומאושרת D: לפעמים .. לפעמים אפילו ההורים שלי , שהם לא גרושים , לא מתנהגים ככה .. אחרי חצי שעה של שיחה ושל צחוקים , שבאיזשהו מקום הייתי טיפה נבוכה .. שמענו קול מהמסדרון. ' אמא … ? ' לוקס באה במסדרון . אלוהים ישמור אתם מוכנים להסביר לי איך הם מולידים רק ילדים יפים ?! O: ' 'לווקססס ' הארי צעק ורץ לחבק אותה . היא הייתה חצי ישנה ולא הבינה מאיפה הוא צץ לה . היא חיבקה אותו . אלוהים ישמור כמה חמודיות ברגע אחד @##%^*)^(%& D: ' מי את ? ' היא שאלה עם חיוך . ' אממ .. אני .. ' ' הארי , זאת חברה שלי , שאני אוהב D: ' ' אתה לא עם טיילור ? ' לא חשוב >< אני איתה עכשיו ' ' ואתה אוהב אותה ? והיא חמודה ? והיא אוהבת אותך כמוני ? ' ' אממ .. כן D: ' הוא אמר. ' אז אני אוהבת אותה ' היא באה אליי ונתנה לי חיבוק . ' איך קוראים לך ? ' 'ענבר (: ' אמרתי וחייכתי . טוב , אני חייבת להודות שממש ממש כיף אצלם .. לא רציתי ללכת הביתה O: אבל בינתיים .. יש לי עוד שלושה שבועות ליהנות מזה .. מי יודע מה יקרה אחרי שאני אטוס ? אחרי 4 שעות בערך אני והארי עלינו לחדר שלו . השעה הייתה כבר 12 בלילה . הייתי עייפה . ' לכי לישון ענברוש' הארי אמר לי והוריד את החולצה . גאד דאמט . ' א … אתתה …. יפ… יפה לך בלי חולצה … ' אמרתי , טיפה בוהה בו .. ' חחחחחחחחחחחחחחח את מצחיקה אותי ' הוא אמר וחיבק אותי חזק . ה… הילד בלי חולצה , והוא נוגע בי , בלי חולצה … זה רק אני או שהעולם מסתחרר טיפה ? ' לכי לישון , את מתה מעייפות ' הוא אמר ונישק אותי בראש . ' אני אצא מהמקלחת ואבוא לישון איתך , טוב ? ' הוא אמר והסתכל עליי . ' אוקיי ' אמרתי , שאני לא מורידה את העיניים מהבטן שלו . ' אם את כל כך אוהבת את זה אולי אני אלך לעיתים קרובות יותר בלי חולצה .. ברחוב גם " לא !!! זה שלי ! ' אמרתי , במין אינסטינקט . אופס ? ' זאת אומרת , סתם יהיה לך קר . ' הוא לא הפסיק לצחוק . פאדיחה מספר 14 להיום – יש . ' לילה טוב האר ' אמרתי ונכנסתי למיטה . ' לילה טוב ענברוש ' הוא אמר והתחיל ללכת למקלחת שבחדר שלו , שהוא לא מפסיק לצחוק . ניסיתי להירדם . אחרי כמה דקות הרגשתי נשיפות על הגב שלי , ואז שתי ידיים שמחבקות אותי מהגב . עכשיו זאת באמת תהיה שינה טובה D: אחרי כמה דקות נרדמתי .
———————————————————————————————-
' אל תתקרב אליה , מצידי תהרוג אותי , אבל אל תתקרב אליה ' זה היה הארי , הוא דיבר עם הרוצח ההוא . ' אתם שניכם תשלמו על שהסגרתם אותי ' הוא אמר . ואז שני שוטרים לקחו אותו בניידת , כנראה לבית הכלא . הוא רץ אל תוך בניין . ואז .. ראיתי אותי . ישבתי שם על ספסל , ירדו לי דמעות . הוא התיישב לידי וחיבק אותי חזק . ' אל תדאגי ענברוש .. הוא לא יתקרב אליך יותר , אף פעם ' אז , חיבקתי אותו חזק , שמעו ירייה והכל נהייה שחור .
————————————————————————————————
קמתי . שוב החלום הזה … הארי לא היה לידי . ירדתי למטה , הוא ישב בסלון מול הטלויזיה ואכל . הוא היה היחיד בבית . ' האר..הארי ? ' אמרתי , משפשפת את העיניים . ' ענברוש (: ' הוא חייך וקם אליי . ' למה קמת ? ' ' סתם .. לא יכלתי לישון יותר ' שיקרתי . הוא לא צריך לדעת על החלום הזה .. בינתייים . ' הזמנתי את לואי ליאם זאין ונייל .. אם זה בסדר (: ' ' ברור שזה בסדר .. אני אהיה למעלה שהם יהיו פה .. אני לא רוצה להיות הבת היחידה XD ' ' גם על זה חשבתי . הזמנתי גם את דניאל אלינור ופרי (: " אהה אוקיי (: ' ' בואי נראה טלוויזיה בינתיים (: ' הוא אמר והלך איתי לספה . התיישבתי לידו והוא חיבק אותי . וביד השנייה הייתה לו צלחת מלאה באוכל . אידיוט שמן שלא משמין . ' את רעבה ? ' ' לא .. (: ' אמרתי וחייכתי אליו . ' את רזה מדי . ' ' מדבר האנורקס . " את רואה את זה ?! ' הוא אמר והרים טיפה את החולצה , ואז משך מהעור שלו כאילו יש לו "שומן" ' זה שומן . ' הוא אמר . 'לך לעומת זאת , אין כלום ' ' זה כי אתה לא ראית מה יש לי שמה .. ' ' את יכולה להראות לי (: ' נתתי לו כרית למצח . ' או שלא .. מה שבאלך .. ' ' חחחחחחחחח החלטה נבונה הארי . ' אמרתי ושמתי את הראש שלי על הכתף . אחרי כמה דקות שמענו מישהו מהמסדרון . נבהלתי לרגע . עד שראיתי שזה לואי , ולידו אילנור..
תגובות (17)
תמשיכי!
תמשיכי ~חדשה~ הסיפור שלך ממש מושלם
לוקס!!!!!
חחחח הסיפור הזה מושלם (;
תודה שהעלת (אחרי הרבה זמן שלא)
ותמשיכי מהר!!!!!
פורים שמח <3
תמשיכי !!! מושלם:)
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכייי!
אני מתה על הסיפר הזה!#@
תמשיכי!!!!!!
תמשיכייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מושלם :-))
מושלם!!
תשמכיי!!!
מושלםם!!!!תמשיייכייי…!!!
פשוט מהמם יש לך כתיבה ממש יפה ואני אוהבת את צורת החשיבה שלך…תמשיכי!!!!!!
פשוט מהמם יש לך כתיבה ממש יפה ואני אוהבת את צורת החשיבה שלך…תמשיכי!!!!!!
אופסיי…
היי עינבר!! אני אוהבת את הסיפוור שלךך!!תמשיכי דחווווף:) אני מחכה… ♥
את חייבת להמשיךךך!!!!!
נו כבר תמשיכיי!!!!