סיפור על וואן דיירקשן – Day in New York. פרק 24
' אז זה אומר שאת עצבנית עליה או ל…' שוב נישקתי אותו . יש רגעים בחיים , שצריך ללמוד לסתום.
' אוקי , הבנתי . אני אסתום '
חייכתי אליו והסתובבתי חזרה אל המחשב .
' את לא מתכוונת להמשיך לנשק אותי ? ' הוא שאל מאחוריי .
' לא (: ' עניתי וחייכתי .
' אז אני אמשיך לדבר . רק שתדעי , שאני באמת מצטער על כל מה שעברת .. וזה הכל בגללי , בגלל כמה פסיכופתיות כלפי .. אמא איזה שחצן נשמעתי עכשיו .. לא נורא , תכלס , שחצנות ויהירות זה למכוערים , אני חתיך D: '
הסתכלתי עליו , ולאט חיוך עלה על הפנים שלי .
' שתדעי לך שחושבים על זה , דנה היא אחת ההוכחות לזה שאין על הדיירקשניות שלנו , היא כל כך יפה ! ' הוא אמר . כן הארי , מנסה לגרום לי לקנאות ?
' תאמת שכן , היא באמת אחת היפות . כמעט כמו לואי , וואיי מה הייתי עושה לו '
' ואוווווו את אמורה לעשות רק לי דברים לא חוקיים ! ' הוא אמר והתקרב אליי .
' מה לעשות ? הוא אחד החתיכים שאני מכירה ! הוא וזאין ונייל וליאם , אחד החלומות שלי זה לפגוש אותם [: ' חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח -הצחקתי את עצמי-
' אבל .. ' הוא התחיל למלמל והשפיל את המבט שלו למטה .
' אני גם חתיך .. ' הוא מלמל .
' חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח נו אתה כזה חמוד ' אמרתי וקפצתי עליו בחיבוק . הוא נפל טיפה אחורה ואז התייצב .
' אני אוהב אותך . ' הוא אמר שהוא מין מרים אותי .
' גם אותך ' אמרתי וחייכתי אליו .
' ועכשיו לישון ' הוא אמר והפיל אותי על המיטה ואז הלך לכיוון השני .
' לאן אתה הולך ? '
' פיפי .. '
' הא , תהנה D: '
' חחחחחחחחחחחח תודה (: '
נשכבתי על המיטה , מסתכלת על התקרה , אחרי כמה דקות הוא יצא וקפץ עליי , ואז הוא היה מעלי..
' את יודעת שאסור להיות לבד עם אנשים יפים , בלילה הם יכולים לעשות דברים מגונים '
' אתה לא תיגע בי בלי רצוני '
' למה נראה לך ? '
' כי אתה אוהב אותי , וכי שאמרתי את כל החתיכים האלה נהיית אדום מקנאה ' אמרתי והוא גיחך .
' תעשי לי טובה , אני חתיך '
' חחחחחחחחחח משתגיד '
' את אוהבת אותי '
' מה שתגיד '
' נו את מתה לאנוס אותי כבר אמרת את זה '
' מה שתג.. טוב נכון '
' חחחחחח אני שמח '
' אלה מצעים חדשים , בבקשה אל תעשו עליהם כלום ' נשמע קול משום מקום . הסתובבנו ודנה עמדה ליד המיטה , מסתכלת עלינו.
'מתי נכנסת ?' שאלתי אותה .
'בערך שהארי אמר שאני יפה ,בכלל לא שמתם לב לצרחה שהבאתי . '
' אופס ? ' הארי אמר .
'חחחח זה בסדר , כיף לשמוע את זה ממישהו שאני רק .. יכולתי לחלום על שהוא יגיד את זה עליי '
'אנשים ! ' צרחתי פתאום , לפני שהשיחה הזאת תגיע לשיחת רחמים עצמיים וניחומים .
' מה ישלך ? ' דנה שאלה אותי .
' אני רעבה ' אמרתי ועשיתי פרצוף .
'שאני אאכיל אותך בנשיקות ? ' הארי אמר וחייך .
' לא . אני רוצה אוכלללללל '
' אז לכי תביאי לך ' דנה אמרה .
' טוב , אני הולכת , אל תתפרעו יותר מדי ' אמרתי שמה נעלים ויוצאת מהחדר .
-נקודת מבט של הארי –
אחרי שענבר הלכה , נהייתה שתיקה מביכה כזאת .
' אז .. אני חושב שנשאר משהו פתוח … אני פגעתי בך , והגיע הזמן שתיפרדי ממני '
' WTF ' היא עשתה גם פרצוף .
' אני חושב , שהגיע הזמן שנעשה את הבלתי נמנע , תיפרדי ממני , תזרקי אותי מכל החורים . '
' אוקיי … ' היא אמרה והתיישבה לידי על המיטה .
'הארי .. ' היא התחילה לדבר .
' דן ..' אמרתי וחייכתי .
' אני מצטערת , זה לא מה שהיה פעם .. אני לא יכולה להיות יותר חלק ממערכת היחסים הזאת , היא חונקת אותי .. '
' לא .. אל תגידי את זה ' אמרתי ועשיתי פרצוף מדוכדך –כן, אני מכיר מילים גבוהות-
' אני כל כך מצטערת אבל .. '
' דנה לא ! '
' אנחנו חייבים להיפרד.. '
' לאאאאאאאאאאאאאאאא ' צרחתי ושמתי ידיים על העיניים כאילו אני בוכה
' נוכל להישאר ידידים ' היא אמרה .
' פשוט , לכי ' אמרתי .
' טוב צא מזה '
' ממה ? '
' מהדמות ! '
' חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני שמח שדיברנו ' אמרתי וחיבקתי אותה חיבוק קצר .
פתאום היה בום מחוץ לדלת , רצנו אל המסדרון , ענבר שכבה שם על הרצפה , שהמגש עף לה מהיד והשתייה נשפכה . היא התעלפה או משהו , חשבתי .
-נקודת מבט של ענבר –
חשבתי לרגע , על זה שהשארתי אותם לבד , עומדת בטח להיות להם שיחת רחמים עצמיים , שדנה אומרת כמה שהיא מכוערת ואף אחד לא ירצה אותה וכל זה ,ומי שלידה צריך לנחם אותה , שונאת את זה . שעליתי בחזרה במעלית , התחלתי להרגיש מוזר . התחילו לי דקירות בבטן וברגליים , יצאתי מהמעלית והתחלתי ללכת .. עד , עד שקרסתי , הכל עף לי מהיד ואני נפלתי על הרצפה .
אני לא זוכרת יותר משם , חוץ מהצעקה שהארי צרח לעזרה שהוא התקרב אליי , נישק אותי נשיקה קטנה בפה ולחש שהכל יהיה בסדר , ואז איבדתי את ההכרה .
תגובות (11)
יואו איזה סיפור מהמם את לא ממשיכה אני יהרוג אותך! סתאאאם מתה עליך והעליתי פרק חדש מסכנה ענבר כמה דברים קוראים לה!
וגם אני לא מרגישה טוב!
מושלם מושלם מושלם מושלם מושלם מושלם מושלם!!
תמשיכי מהר מהר מהר מהר מהר!!
ותרגישו טוב שתיכן D:
מוששששלם
תמשיכי!!! ותרגישי טוב
המממממממממממממשךךךךךך D:
ותרגישיייייי טובבבבב (:
תמשיכייי(:
תמשיכי!!!!!
תמשיכי כבררר
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשייכיי אני במתחח