סיפור חדש על וואן דיירקשן פרק 1 ניסיון :)
היי, לפני שאני מתחילה אני רוצה לומר כמה דברים 1. אני ממש מצטערת עם לא תוהבו אותו או משהו כזה כי זה פשוט הסיפור הראשון שאני עושה ואני לא יודעת עם זה הולך לי טוב.. ו2. עם אתם רוצים לשנות משהו אין לי בעיה תגידו לי ואני ישנה ויעשה אותו איך שאתן רוצות :)
ורק שתדעו שאני ממש שמחה שאתן רוצות שאני ימשיך :) טוב אז קדימה לסיפוררר ;)
———————————————————————–———————————————-
הנה אני כמה לעוד בוקר רגיל ואולי גם מעצבן, בדירה שלנו כשאני מתכוונת ל: דני, אלה, עלמה, אנג׳ל ותהל. קמתי מהמיטה כדי לא להאחר, ניכנסתי למקלחת והתקלחתי אחרי המקלחת עשיתי קוקו גבוהה ומתוח עם קרם לשיער. ציחצחתי שיניים, שתפתי פנים, ואני לא ממש אוהבת להתאפר אז אני שמה רק גלוס ואני מתאפרת רק לאירועים מיוחדים. שמתי חולצת בית ספר בצבע תכלת צמודה תייץ שחור ונעליי ספורט. ירדתי למטה לאכול משהו קטן ואני רואה למטה את תהל, עלמה, דני, אלה, ואנג׳ל שרואות טלוויזיה. אני: בוקר טוב בנות. כולם: בוקר טוב בל :)
לקחתי סנדוויץ׳ ובעצם לא הייתי רעבה אז לא אכלתי. ראיתי שהשעה עכשיו היא 7:30 בדיוק ולוקח לנו ללכת ברגל משהו כמו 10 דקות כדי להגיע לבית ספר. אמרתי לבנות שכדי שנצא ואז עלמה אמרה: אוקי בנות בואו נצא לבית ספר. כל הדרך דיברנו והיה ממש כיף :) הגענו לבית ספר. והתיישבנו במקומות: אני ודני ישבנו ביחד, אלה ועלמה ישבו ביחד, תהל ואנג׳ל ישבו ביחד. ואז המורה שלנו ג׳ניפר (סתם שם שחשבתי עליו אז לזרום :) ) אמרה שיש לנו הודעה חשובה. ג׳ניפר: היום ייכנס לכאן איש חשוב שיבחר כמה בנות כדי לעשות אודישן למשהו חשוב מאוד. ואני חושבת שרובכם מכירים את האיש החשוב הזה. המחשבו שלי~ מעניין מי זה יהיה ומה הוא יומר לגבי האודישן הזה ומה האודישן הזה אמור להיות? ומעניין אם זה איש מפורסם ואני מכירה אותו או שלו? סוף מחשבות~ דני ניערה אותי מהמחשבות שלי ואמרה לי להכנס לפוקוס כי עוד 10 בדיוק האיש הזה עומד לבוא לכאן וצריך להתכונן. כעבור 10 דקות נשמעה דפיקה בדלת ומישהו פתח את הדלת והמישהו הזה הוא…..
תגובות (34)
תגיבו לזה בבקשה :) עם אתם רוצים:)
סליחה השתלטנו על הסיפור: בנים מטומטמים
מה? לא הבנתי…
זה כתוב לא משהו, כתבת את זה כאילו את מספרת לי בפרוט מה עשית כל היום.
לא הכנסת עניין בסיפור,
הפרק הראשון צריך להיות כובש אבל אין בו כלום.
טוב אני יודעת שזה לא יפה מה שכתבתי לך, ולא ההיתי כותבת לך את זה אם זה לא היה הפעם הראשונה שלך.
אני מבקשת סליחה מעכשיו אם נפגעת.
אהה זה בסדר לא ניפגעתי אני סולחת לך :) באמת ניראה לי שהפרק לא יצא משהו אבל זה לא באמת מה שהן יעשו כל יום אולי זה יהיה חד פעמי שאני יעשה ולא ממש ראית את האמשך ואת האמשך אני יעשה אפילו יותר מעניין :) סליחה עם עם לא הבנת :)
לא.
אני מסכימה אתך שהפרק הראשון הוא לפעמים לא מעניין, אבל משהו צריך למשוך את העין, משום שזו הפגישה הראשונה שלנו עם הדמויות שלך.
בבקשה להגיב..
בבקשה בבקשה אני יכולה עזרה ממשהו לעמשך אפילו עצה קטנה כי לוקח לי הרבה זמן לעשות רק פרק אחד… :(
אההה אוקי הבהתי אותך ;)
תסתכלי על סיפורים של אחרים ותנסי להשוות מה רע בשלהם ומה טוב.
זה יכול לעזור לך.
אוקי תודה יוקי :)
תקשיבי הפרק צריך המון שיפורים: שגיאות כתיב, אווו בין השורות, רגשות, ועוד מלא דברים אחרים.
אני לא פה כדי להגיד מה רע כי אני שונאת תגובות כאלה אבל אני חייבת להגיד משהו קטן:
אל תבקשי מאנשים להגיב- זה רק מרתיע! זה מעצבן! אנשים מגיבים כי הם רוצים להגיב לא כי מבקשים מהם. .. זה מחרפן אותי לפחות. כטתבים כי אוהבים לכתוב לא כדי שאנשים יגיבו- את כותבת כי את אוהבת ולא כי את רוצה שיהיו מלא תגובות (אולי את רוצה שיהיו מלא תגובות- כולם רוצים- אבל לא בגלל זה אומרים לאנשים "תגיבו! " או משהו כזה. )
מצטערת על התגובה המעצבנת הזאת וסליחה אם העלבתי אותך….
רציתי לכתוב לזה תגובה אך כבר הקדמת אותי, מסכימה לגמרי.
אופסי סליחה…. אני לא באמת התקבנתי לזה פשוט אני די כותבת חדשה כאן אז שוב אני מצטערת
אההה זה בסדר הפעם בפרק השני אני כבר לא יעשה ׳תגיבו׳ מבטיחה :)
אממ, תראי אני אייעץ לך כמה דברים כדי שהפרק יוכל להיות הרבה יותר טוב ומשופר וזה לא במטרה להעליב.
כשדמות מדברת (לא מחשבות) תוסיפי גרשיים לדוגמה:
"היי, מה קורה?" שאלה רוני.
כי זה יכול לבלבל…
ואל תוסיפי הערות שלך באמצע הסיפור, כי בשביל זה יש את ה'רציתי להוסיף'.
יש המון טעויות כתיב, ולכן אני ממליצה לך לעבור שוב על הסיפור ולתקן.
אני לא אכתוב לך רשימה עכשיו של מה שלא טוב בעיניי אבל תתקני את הדברים האלה בעיקר ואז הסיפור שלך יהיה גם יותר טוב וגם ברמה יותר גבוהה.
ועוד משהו אל תעשי משהו יותר מדי קיטשי… תוכלי להוסיף משהו מעניין לסיפור
שגם שוב יעלה את הרמה של הסיפור וישפר אותו :)
מקווה שעזרתי (ושלא נעלבת) :)
אל תידאגי אני לא נעלבתי האמת שאני כותבת צעירה כאן ואני לא ממש מוצלחת בכתיב שלי אבל אני ממש שמחה שאמרת לי מה לשפר ואולי אני יעשה את הפרק שני יותר טוב מהראשון :) תודה שעזרת לי :)
תשמעי, זה לא שהסיפור לא טוב או משהו כזה, אבל יש המון מה לשפר.
קודם כל, יש המון שגיאות כתיב שהורסות את הכיף של הקריאה, אז אני ממליצה לך לתקן מה שאת יודעת ואם לא אז כדאי לך לשלוח את הפרק למישהו אחר לביטוי, ושם יתקנו לך שגיאות כתיב ומקלדת וכו'..
שנית, הסיפור כתוב בצורת דיווח, מה שגורם לי לא לרצות להמשיך לקרוא. אני ממליצה לך שכשהדמויות מדברות שתעשי למשל ככה:
במקום – אני: בוקר טוב בנות. כולם: בוקר טוב בל.
אני ממליצה לך לכתוב – "בוקר טוב בנות." אמרתי. "בוקר טוב בל." הן השיבו לי.
זה הופך את הסיפור להרבה יותר מעניין ואת הכתיבה שלך לכתיבה יותר בוגרת.
אני מקווה מאוד שלא נפגעת, זו בסך הכל תגובה בונה (:
מקווה שעזרתי ♥
*נכנסתי
*שטפתי
*צחצחתי
*יאמר
הפיסוק לא נכון בכמה מקומות או שלא נמצא בכלל בכמה מקומות. חוץ מזה כשאת כותבת
אני: בוקר טוב בנות – זה ממש לא נכון.
"בוקר טוב בנות." אמרתי – זה נכון.
ככה לגבי כל פעם שהם מדברים מציעה לך להוריד סמיילים, לעשות פחות נקודתיים ולהפסיק לציין שהמחשבות שלה מתחילות או נגמרות, לא לכתוב את המספר ככה 10 אלה ככה – עשר.
בנוסף איך זה שיש שמות בעברית וגם באנגלית כלומר ג'ניפר ותהל? או עלמה ואנג'ל?
אההה אוקי תודהdamnmystyles תודה שעזרת לי כי אני לא כל כך ידעתי מה לכתוב :) ואני ממש שמחה שתיקנת אותי ואני ממש ישמח אטלי אם תמשיכי לקרוא את הסיפור שלי ואני מבטיחה שאני יישפר הרבה יותר ממה שעשיתי עד עכשיו ותודה בכל זאת :)
כן.. אני כבר יודעת שאני צריכה לשפר וכל זה אבל אני פשוט צריכה קצת עזרה בדברים האלה :)
האמת שלא ממש ידעתי גם שהם גם שמות בעברית וגם באנגלית אבל ניסיתי לעשות משהו שונה קצת ;)
לפני שאני מתחילה להגיב לך מה את צריכה לשפר ומה לא (אני לא אומרת את זה כי אני רעה, אני אומרת כי אני רוצה לעזור לאנשים לשפר את הכתיבה שלהם, אז אל תחשבי שאני כלבה אם אני מעירה לך) –
אני חייבת לשאול, בת כמה את?
את לא חייבת לענות, זה רק כדי שאני יהיה שלווה.
אני לא ממש חושבת שזה קשור לגיל, בכל גיל אפשר לכתוב (לא מממש קטן כן? חחח) פשוט צריך לדעת איך, צריך להתאמן על זה, על השפה, על התיאורים ועוד…
גם אני לא חושבת ככה, אבל התכוונתי לשגיאות כתיב.
בלי להעליב, שגיאות נוראיות, אוקיי? אני רוצה רק לדעת אם היא בגיל ששגיאות כתיב זה רלוונטי או לא לגיל שלה.
תראי, תוכלי להתייעץ עם קרוב משפחה שלך או חברה או מישהו כדי שייתן לך את הביקורות האלה עוד לפני שתעלי את הפרק לאתר….
ואני די מרגישה לא נעים עם מה שכתבתי ואני מרגישה קצת שנעלבת אז אני מצטערת אבל תאמיני לי שאם תתקני את כל הדברים האלה, הסיפור יהיה הרבה יותר טוב :)
(והתגובה הזו מופנית ל- yahav335 )
בבקשה, תשתמשי בסימני פיסוק, קשה לקרוא בלעדיהם את הקטע. הוסיפי תיאורים יותר מורחבים, לא דווקא צבע הטייץ* ורגשות, חייב להוסיף רגשות ולא לכתוב את זה כאילו זאת רשימת מכולת או משהו בסגנון. יש לך גם המון שגיאות כתיב, הייתי ממליצה לך לעבור על הקטע הבא שתכתבי לפני שאת מפרסמת. התגובה לא באה מכוונה רעה, רק בכוונה לשפר את כתיבתך.
תקשיבי מה שכותבים לך זה לא במתרה להעליב אותך זה כדי לתת עצות אז אני חושבת שכולם צודקים במה שהם אומרים את חייבת לשים לב לשגיאות כתיב, לסימני פיסוק, ולהביע קצת יותר רגשות….
שגיאות הן רלוונטיות לכל גיל… הן יכולות להיות בטעות, או לא, פשוט שוב, צריך לבדוק את הטקסט שוב ושוב עד שהוא נראה מצוין בשביל הכותב, להתייעץ עם מישהו שאתה מכיר שהוא קרוב לסביבתך כדי שיקרא את הסיפור וייתן ביקורת עליו…
שגיאות כתיב*
לnoa אני יכולה לענות בקשר לגיל שלי אני בת 12
אוקי, חוץ מזה שאני מסכימה עם כל ההערות שנכתבו כאן, ואין טעם לחזור עליהן, אני רוצה להפנות את תשומת לבך לז'אנר המעט… איך אני אגיד… נוטה לשטחיות.
אני באמת חושבת שלהמציא את הדמויות בעצמך ולא להשתמש באנשים אמיתיים שאת מעריצה ישפר את רמת הכתיבה, ויהפוך את הסיפור הזה ליותר דומה לסיפור מאשר לפנטזיה על להקת בנים לנערות.
יש הרבה סיפורי מפורסמים באתר הזה, ובאיזשהו שלב, (שלב מוקדם מאוד, אני חייבת לציין.) הם פשוט חוזרים על עצמם. קשה לכתוב סיפור מפורסמים באמת באמת טוב, להתחשב בעובדה שהעלילה מתרכזת בעיקר הערצה ללהקה ופחות בכתיבה.
אז בבקשה, תהיי כותבת. לא פאנגירל.
בברכה: טדי ריבר.
היי טדי כתבתי עוד הודעה בסיפורים שלי אשמח שתיקראי 3>