נערת הצללים – פרק 2 חלק א
– רבע שעה לפני האודישן –
– נקודת מבט כללית –
חברי הלהקה היו במצב רוח עייף ומשועמם. הם בכלל לא רצו לעשות את זה, והעדיפו להשלים את שעות השינה החסרות להם. הם ישבו ליד שולחן ארוך עליו נחו מפת שולחן פרחונית והמוני ניירות שנועדו בשביל שהבנים יוכלו לרשום להם הערות וטפסים להחתים את מי שייבחר.
טארה הגיע 10 דקות לפני תחילת האודישנים. קאלי, דיינה, אנה, ועומר שהוא החבר הכי טוב של טארה מאז ילדותה בישראל התלוו אליה. גם דני (deni) היה אמור לבוא אבל היה לו מבחן גדול והוא נאלץ לוותר. "את מוכנה?" עומר שאל אותה כאשר הם נעמדו מול דלת הכניסה לקומת הקרקע של האולם. "נולדתי מוכנה." היא ענתה לו בדרמטיות מזויפת, עייניה מכווצות ומבטה רציני. "את רוצה שניכנס איתך?" הייתה זאת דיינה הפעם. "כן." ענתה לה טארה בביטחון. הרי בשביל זה הם כאן. "אוקיי, אז בואו ניכנס." אנה אמרה ווצעדה צעד אחד לכיוון הדלת כך שרק צעד קטן ובודד הפריד בינה לבין הדלת. שאר החבורה בהתה בה ללא שום סיבה נראית לעין. "אתם מתכוונים לבוא או שאתם רוצים להמשיך לבהות בי כל היום"אנה אמרה בגיחוך קל והעירה אותם מהטראנס שנכנסו אליו. טארה הייתה הראשונה להתאפס והלכה לעברה של אנה בקלילות. עומר, דיינה וקאלי הלכו בעקבותיה. בתנועה פשוטה פתחה טארה את הדלת ונכנסה אל קומת הקרקע של האולם שם המתינו הנבחנים לתפקיד הכוראוגרף. קבוצה של בערך עשרים אנשים.
טארה סרקה את המקום בעייניה. כיסאות פלסטיק הוצמדו לקירות ואליהם ישבו רוב הנבחנים. באמצע החדר היו כמה אנשים שעשו חימום או סתם ישבו. ובצידו הימני של החדר ניצב גרם מדרגות קטן שהוביל לדלת גדולה שמשני צדדיה הוצבו מאבטחים. הדלת הייתה פתוחה ואפשר היה לראות ואפשר היה לראות כי היא מובילה למדרגות נוספות.
טארה וחבריה מצאו להם פינה ריקה בקצה החדר ועמדו בה כיוון שלא נשארו מספיק כיסאות בשביל חמישתם יחדיו. "מתי מתחילים האודישנים?" קאלי שאלה, השאלה לא הייתה מכוונת רק אל טארה אלא אל החבורה כולה. "אני לא יודעת בדיוק, אבל אפשר לשאול מישהו." וצעדה צעד אחד לעבר בחורה בלונדינית בחולצה בצבע וורוד זוהר שבדיק עברה לידם. "סליחה, את יודעת מתי מתחילים האודישנים?" היא שאלה אותה בנימוס. הבחורה בדקה את השעה בטלפון שלה ואמרה: "זה אמור להתחיל בעוד שתי דקות." הבחורה ענתה לה והלכה.
————————————————————————
אני כל כך מצטערת שלא העליתי כבר כמה ימים! פשוט היו לי ימים עמוסים..
אני מבטיחה שאני אעלה היום את החלק השני של הפרק.
נ.ב: מוח אצהO_o אני מקווה שאת קוראת את זה!
תגובות (2)
אה עוד דבר!! lol1d אני אצרף אותך והדמויות שאחרות שביקשת היו בסיפור מהתחלה כי אני משתדלת להיות מציאותית!
נ.ב: את עם נייל (הקנאה אוכלת אותי מבפנים אני רוצה להיות איתו..! הבעיה היא שטארה לא..)
אני קוראת כל מה שאת כותבת!!
אוקי שכחתי להגיב אז אני מגיבה עכשיו:
מושלםםםםםם!!!!!!! עכשיו באלי לרקוד אבל רבע לעשר אז אסור לי לשים מוזיקה… אניווי תמשיכי את הפרקים (שהמשכת, אבל לא נורא תמשיכי שוב ;) )
באלי גלידה לימון
ביוש