Adriana.1D
מקווה שאהבתם את ההקדמה- אני צריכה עוד דמות שתהיה בת זוגתו של זאיין (אתם תבינו בהמשך), הכנסתי לסיפור את הדמויות שנתתם לי, ובזכותן יצא מדהים! אם תרצו אני העלה את הפרק הראשון!

-מרד נעורים- הקדמה-סיפור על וואן דיירקשן

Adriana.1D 03/12/2014 1213 צפיות 9 תגובות
מקווה שאהבתם את ההקדמה- אני צריכה עוד דמות שתהיה בת זוגתו של זאיין (אתם תבינו בהמשך), הכנסתי לסיפור את הדמויות שנתתם לי, ובזכותן יצא מדהים! אם תרצו אני העלה את הפרק הראשון!

-מרד נעורים-
תרקתי את דלת חדרי….. לא ראיתי לאן אני הולכת, הדמעות בעיניים טשטשו הכל, המחשבות עליו סחררו אותי…
תמנתי את ראשי בכרית, התמונה שוב קפצה לי לראש, הדמעות זלגו, והטעם המר בפה… והמלוח מהדמעות….. עושה חשק רק לדבר אחד…

הגעתי באיחור לשיעור הראשון….. שוב המורה תבקש שאמא תתקשר אליה ותסביר לה שאני מתדרדרת בשבוע האחרון!, לאמא יש חיים, רציתי לומר לה, אבל בחרתי לא להוסיף שמן למדורה…
ליאן שבי… ואני לא רוצה לשמוע ציוץ קטן מהאזור שלך!, המורה ציוותה עליי, ובלית ברירה צייתתי לה!
ישבתי בשקט במקומי, מנסה להיזכר מה השיעור הראשון….. רגע… איזה יום היום בכלל? שאלתי את עצמי!
שלפתי מחברת מהתיק… אולי זה יספק את המורה והיא תעזוב אותי…

קוראים לי ליאן, אני בת 16, ילדה יפה, אולי בגלל זה גם מלכת כיתה, גבוהה ורזה, שיער שחום ארוך וחלק, עיניים כחולות, טובת לב, חברה טובה, אוהבת שופינג, מאמינה באהבה אמיתית, יודעת מתי להיות קשוחה, אבל אחרי שנה עם זאיין, החבר שלה… היא תתרכך… ותבין שאהבת חייה אולי מתחת לאף שלה, ואולי הבאד בוי של בית ספר הוא לא תמיד ״האהבה ממבט ראשון״… ואולי כן…


תגובות (9)

היי, נשלח לך פעמיים אותו הסיפור, טעית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נ"ב- וואן דירקשן גרועה, הכי טוב הוא או בובספוג, או הלו קיטי, או קובי מיימון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

ואם את אוהבת להקות, אז לפחות תבחרי במקום וואן דירקשן, תבחרי בתו דירקשן, לפחות!!!!!!!!!!!!!! כאילו, דההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!11
(בלי להעליב כמובן, סתם, עם להעליב!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

03/12/2014 19:32

    על טעם וריח אין להתווכח :)

    03/12/2014 19:41

    אני חייבת להגיד, אתה מגעיל שלא פתוח לדעות נוספות, ברצינות תו דיירקשן?
    ולדעתך הם גרועים, אתה לא אוהב אותם, אל תקרא, יש אנשים שאוהבים אותם..
    ועכשיו לסיפור- תרקתי- טרקתי, תמנתי- טמנתי.
    כשהמורה אומרת כדאי שתשתמשי במרכאות- "ליאן שבי. ואני לא רוצה לשמוע ציוץ מהאזור שלך." ציוותה עלי המורה.
    בסוף התחלת במספר גיבור (קוראים לי ליאן…) ובאיזשהו שלב עברת למספר יודע כל (אבל אחרי שנה עם החבר זאיין, החבר שלה..) אני ממליצה לך לשנות בשביל הרצף ההגיוני.
    בסך הכל הסיפור יפה.

    03/12/2014 19:45

אוקיי… חח תודה ירדן! אני מיד אתקן את זה!

03/12/2014 19:53

ממש ממש חמוד ! תמשיכיי צירפת את הדמות שלי

03/12/2014 20:49

?

03/12/2014 20:53

    תודה אנונימית, וברור שהוספתי את הת׳ר ;)❤️

    03/12/2014 20:55

כי רשמת שעוד מישהי עם הדמות של הארי תיכנס אבל אני רשמתי לפני השנייה :)

03/12/2014 20:54

    אממ… את רוצה אולי שקודם היא תהיה עם הארי, ואז הם יפרדו אז הארי והת׳ר יהיו ביחד!? אני עוד יכולה לשנות!

    03/12/2014 20:56
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך