לחיות עם מפורסם (1D) פרק 27
"אוי, המעריצות של ישראל שלחו לכם מכתב" נזכרתי פתאום בזמן שישבנו בסלון וצפינו בטליויזיה.
"נווו, תביאי מהר!" ענה הארי הנרגש.
"בסדר, זה איפושהו במזוודה" עניתי ועליתי לחדרי לחפש את המכתב.
"הינה" אמרתי והבאתי ללואי שקפץ עליי את המכתב.
לואי פתח את המעטפה והתחיל לקרוא בקול רם:
"היי בנים!
אנחנו המעריצות של וואן דיירקשן רצינו להודות לכם על כך שהצלתם חיים של אלפי בנות ברחבי המדינה הקטנה שלנו.
אנחנו תמיד מדברות עם המעריצות ורובן אומרות שאילו לא השיר שלכם: WMYB הן אוליי עכשיו לא היו בעולם שלנו.
יש לא מעט מעריצות שעברו בריונות ובגלל שגם ליאם עבר את זה הן מתעודדות שבסופו של דבר הגלגל מתהפך ויבוא יום שהבריונים יסבלו כמו שהן סובלות.
לואי , אנחנו פה בישראל יודעות שאתה אמרת בצחוק על זה שאתה אוהב בנות שאוהבות גזר, אבל בכל זאת אנחנו בינינו צוחקות ותמיד מדברות על זה.
נייל, בזכותך יש מלא בנות שהפסיקו להפחית בכמות האוכל שהן אוכלות ופחות שמות לב למשקל שלהן.
ליאם, אתה לא באמת מפחד מכפות, אבל זה ממש כיף לצחוק על זה.
וגם כיף לנו לדעת שיש מישהו בחבורה שהוא כמו האבא של הבנים ושיש לנו על מי לסמוך שהם לא יעשו יותר מידי שטויות.
זאין, בזכות זה שאתה תמיד מתייפיף ליד המראה הרבה מאוד בנות גם הבינו שלמרות שאין להן נתונים של דוגמניות הן יפות בדרך שלהן (למרות שלך יש נתונים של דוגמן).
והארי, הארי הפלרטטן, יש פה בישראל לא מעט בנות שתוכל לפרלטט איתן אז אנחנו מחכות לך פה בקוצר רוח.
אנחנו ממש אוהבות אותכם ומחכות לראות אותכם בישראל.
עדן, גם אותך אנחנו אוהבות וההפתעה שעשית כשבאת אלינו הייתה ממש נעימה.
כמו כן אנחנו מאושרות מהעובדה שאת ונייל זוג וגם אנחנו קצת מקנאות באביגיל שמסתובבת עם זאין כמעט בכל מקום.
אבל אנחנו אוהבות את אביגיל ומקוות לפגוש גם אותה.
מקוות שהצלחנו לשכנע אותכם לדבר עם ההנהלה שתבואו לארץ.
אוהבות אותכם: מעריצות של ישראל."
"אותי הן הצליחו!" אמר נייל וקפץ מהספה.
"רגע, אז המעריצות שלי בעולם חושבות שאני פלרטטן?" שאל הארי מופתע.
"הארי יש תמונות פאפרצי שאתה מפלרטט עם חתולה" אמר לואי והביא להארי מכה בראש.
"אני רק בדקתי אם היא בסדר!" אמר הארי בקול נעלב.
"בסדר, בסדר" ענה לו זאין והוסיף:
"אז הולכים להנהלה או לא?"
"הולכים" ענו כולם בקול אחד והלכו להתלבש.
הבנים לקחו איתם את המכתב ויצאו מהבית ואני ואביגיל נשארנו שתינו בבית והתחלנו לדבר.
תגובות (5)
לא משעמם דווקה מאוד מצחיק חח הקטע עם החתולה הרג תמשיכיי
חחחח הקטע עם החתולה חנק אותי!!!
וזה לא פרק משעמם!!
תמשיכיכייכיכיכיכייייייייי
חחחח הקטע עם החתולה חנק אותי!!!
וזה לא פרק משעמם!!
תמשיכיכייכיכיכיכייייייייי
תמשיכי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחתולה
אמן שהם יבואווווו
תמשיכי או שאני אאנוס תחתולה