עדן.......... הלוואי עליי אח כמושלך שיהיה אפשר לצחוק איתו ככה (תגובה מהפרק הקודם).
אצלי רק אחותי הקטנה חשה את עצמה יפה וזה ממש מציק!!!!!!

לחיות עם מפורסם (1D) פרק 14

12/09/2013 842 צפיות 4 תגובות
עדן.......... הלוואי עליי אח כמושלך שיהיה אפשר לצחוק איתו ככה (תגובה מהפרק הקודם).
אצלי רק אחותי הקטנה חשה את עצמה יפה וזה ממש מציק!!!!!!

"אבא שלי לפני שבוע בערך איבד את העבודה ומאז הוא בדיכאון כי הוא אהב את העבודה הזאת ממש" המשיכה אביגיל את הסיפור שלה.
"אז למה את לא רוצה לחזור לבית?" לא הבנתי את אביגיל.
"כי, כשסיפרתי לאמא שלי שנמאס לי כבר לראות את אבא יושב על הספה עם פרצוץ תשעה באב , לא מגולח וקורא עיתון אז היא אמרה לי שזה שטויות של גיל ההתבגרות ובזמן שאמרתי לה את זה היא גילגלה לה סמים וניסתה להסתיר את זה ממני" אמרה אביגיל והתחילה לבכות.
חיבקתי את אביגיל חזק ואמרתי לה:
"הכל יהיה בסדר, אפ את רוצה את יכולה לבוא לישון היום אצלנו בבית".
"מה באמת?" היא התפלאה.
"למה לא? אני חושב שעדן תסדר לך מקום נחמד וגם יש לנו חדר אורחים אז כככה שיש לנו מקום בבית" עניתי לה.
"אבל אם אמא שלי לא תביא לי לצאת מהבית ותתחיל להרביץ לי כמו שהיא עושה כל יום?" היא אמרה לי.
"אני יעשה ככה שהיא לא תיגע בך" אמרתי והתחלתי לחשוב על רעיון איך באמת לעשות ככה שהיא לא תיפגע…
דיברנו עוד כמה דקות וקראנו לתהל שביא לנו את החשבון.
תהל הביאה לנו אותו, שילמתי ויצאנו לכיוון הבית שלנו.
כשניכנסנו לבית שמעתי צעקות:
"את לא הולכת איתו לשום דייט!" הארי צעק.
"מה אתה אומר? למה נראה לך שאני שואלת אותך? הוא הזמין אותי ואני יעשה מה שבא לי!!" אמרה עדן.
"אני לא מכיר אותו ואם הוא יפגע בך? " הארי צעק.
"למה שיפגע בי? למה מה עשיתי לו משהו שהוא צריך להחזיר לי?" עדן צעקה בחזרה.
"מה הקשר, אני בתור בן יכול להגיד לך שהבנים הם עם מגעיל!" אמר הארי.
"אולי לא כולם?" ענתה עדן.
"עדן, למה את לא מקשיבה לי?" צעק הארי שוב.
"כי אתה לא אבא שלי ואתה גדול ממני רק בשנה!" אמרה לו עדן וירדה במדרגות.
"עדן אם יקרה לך משהו ואם הוא יפגע בך זה יהיה על המצפון שלי!" צעק הארי.
"לא נורא, אתה יכול ליהיות בטוח שהכל יהיה בסדר!" אמרה עדן ויצאה מהבית.


תגובות (4)

OMG!!!
עאאאאעאעאעאאאא חח סיפרתי לך כבר שחלמתי את הסיפור שלך נכון?!
חח XD
תמשיכי!~!
אם את צריכה עזרה… אני פה =]

12/09/2013 09:18

חחח תמשיכייי

12/09/2013 09:19

תמשיכי פליזושל'ה (ואני יודעת שזה נשמע ממש ממש ממש ממש מוזר)!!! זהמוזר כפול 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

12/09/2013 12:56

גם אחותי חשה היא מנסה ליגנוב לי את הארי וג'סטין :'( והיא רק בת 4 היא אומרת שהם הבעלים שלה ~בכיייי~ ותמשיכייי

12/09/2013 17:15
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך