לחיות עם מפורסם (1D) פרק 11
אחרי שזאין השלים את רוב הבקשות של אביגיל, נפרדנו ממנה והיא הלכה לביתה.
הבנים ישבו בסלון על הספה, מול הטלויזיה ואני בנתיים התקדמתי עם העיצוב של החדר.
מעל המיטה של זאין הדבקתי את המדבקה של וואן דיירקשן והדבקתי עוד כמה מדבקות של התמונות עם הבנים.
אחרי שסיימתי לעצב את החדר של זאין ירדתי למטבח כי ההיתי מאוד רעבה.
נכנסתי למטבח וראיתי ערימת כלים מלוכלכים, התחלתי לשטוף אותם ואז ליאם נכנס למטבח.
"מה את עושה?" ליאם שאל.
"אני שוטפת את הכלים שהשארתם מלוכלכים" אמרתי טיפה עצבנית.
"לא, עדן אל תשטפי אני ישטוף אותם, את מעצבת את הבית ואני בנתיים אחראי על הניקיון ועל האוכל" אמר ליאם וחייך.
"ליאם, אתה לא חייב!" אמרתי לו ובתוכי לא הסכמתי עם עצמי.
"ברור שאני חייב, את עושה הכל בבית ואני צריך לעזור לך קצת , הרי השמנים האלו לא ירימו את עצמם מהספה כדי להזיז ציפורן" ענה לי ליאם.
"טוב, אז היום אני ישטוף כלים ואתה בנתיים תכין לאכול" אמרתי.
"אולי להפך?" שאל ליאם.
"לא אני שוטפת יותר טוב כלים ואתה מכין אוכל מצוין!" אמרתי והוא הסכים איתי.
"טוב, מה נכין? אני רוצה להכין משהו זריז כי אין לי כוח ליהיות במטבח מלא זמן" אמר ליאם ופתח את המגירה של האיטריות.
"אולי פסטה ורוטב?" שאלתי.
"כן, נראה לי שזה רעיון שמצוין" אמר ליאם ושם סיר מים על הגז.
אני וליאם עוד התעסקנו במטבח ואז נשמע דפיקה בדלת.
זאין קם ופתח את הדלת ושם עמדה לא האחרת מאשר תהל מאליק.
"היי, זאי מה קורה? אמא בקשה ממני להביא לך קצת אוכל ואמרה שהיא ממש דואגת לך" אמרה תהל אחותו התאומה של זאין.
"תולי, איתי הכל בסדר ותגידי לאמא שתפסיק לשלוח לי אוכל, אני לא ילד קטן וליאם ועדן מכינים אוכל מצוין!" אמר זאין.
"מה אני יעשה אמא דואגת וחושבת שאתם אוכלים רק ג'נק פוד" ענתה תהל לזאין.
זאין ותהל עוד דיברו ביניהם ואני וליאם בדיוק סיימנו את ההכנות במטבח.
"חבר'ה בואו לאכול" צעק ליאם מהמטבח.
"אני לא רעב" אמר נייל.
"מה לא רעב?" ליאם לא הבין.
"אני חושב שאו שנייל סוף סוף עושה דיאטה או שמישהי זרקה אותו!" אמר לואי שתמיד ניסה למצוא בהכל משהו מבדח.
"לואי זה לא מצחיק!" אמר ליאם שממש דאג לבריאותו של נייל הזללן.
"מה מיוחד בזה שהוא לא רעב?" לואי שאל כבר עצבני כי הוא כן היה רעב.
"מה מיוחד? זה כמו שנביא לך גזר ואתה תגיד שאתה לא רוצה אותו" אמר ליאם וצחק.
"אולי תפסיקו עם זה? אני אמרתי שאני אוהב בחורות שאוהבות גזר כי חשבתי שזה יהיה מצחיק והתחלתם כבר לחפור עם זה!" אמר לואי עצבני.
"יופי אז תפסיקו לצחוק על זה שהעיפו עליי פעם אחת אוגר בהופעה" אמר ליאם.
"וואי זה באמת היה ממש מצחיק!" הצטרף הארי לשיחה המרתקת שכנראה לא התקדמה לאף מקום.
"טוב, לא משנה כמה תצחקו אחד על השני זה לא ישנה את העובדה שקרה משהו לנייל" אמרתי כבר עצבנית כי ההיתי באמת רעבה.
"טוב, עליתם עליי, רציתי לראות את התגובה שלכם אם אני יגיד שאני לא רעב" אמר נייל כשהוא קם מהספה.
סוף סוף התיישבנו מסביב לשולחן, הארי התפלל על האוכל כמו שהוא תמיד עושה והתחלנו לאכול.
תגובות (5)
ת שיכי
אעעאעאעאעאעאעאעאע תמשיכייי (מוחעמוחעמוחע -צחוק מרושע- אני יודעת את ההמשך =] )
יואווווו פרק חדשש!! D:
חדר של זאין עם תמונות של הבנים.. אני מדמיינת *~*
ווהוו!!
אני שונאת לשטוף כלים…. אבל מה לעשות חח
חחחחח פסטה ורוטב זה טעיםםם ^-^
ונייל לא כזה אובססיבי לאוכל! חחחח הוא פשוט אוהב את זה…
כל וואןדי ממש שמנמנים כשזה מגיע לאוכל -,- חחח
אוי האוגר שזרקו על ליאמומו XD
הארי היהודייי!! חח
המשךךךהמשךךך מהררר♥♥♥♥
תמשיכייייייי
חחח יייאיי ליי ואני אוכלת איתם..??? :::)))