להקה בסתר- פרק 4
*מנקודת מבטה של אלה*
"היי אבא" עניתי לשיחת הטלפון.
"אלה תשאלי את טים אם הוא יכול לשטוף היום את האוטו" ביקש.
"אוקיי אבא ביי" אמרתי וניתקתי את השיחה. נכנסתי לחדר של טים והייתי עסוקה באייפון.
"טים אבא אמר ש…" אמרתי ואז הרמתי את ראשי. ראיתי את טים מתנשק עם זואי חייכתי חיוך ערמומי ורצתי משם.
"אלה לא בבקשה אל תגידי!" צעק טים. התקשרתי לאבא שלי כמה שיותר מהר בזמן שטים מתחנן.
"היי" ענה אבא שלי.
"אבא טים יכול" אמרתי וטים הסר דאגה.
"טוב אני יביא לו את האוטו" אמר וניתק.
"תודה אבל מה יכול?" שאל טים.
"לשטוף את האוטו עוד מעט אבא בא" אמרתי בחיוך ונכנסתי לחדר.
*מנקודת מבטה של זואי*
'זואי בואי הביתה מהר' שלח לי אבא שלי בהודעה. לא יכולתי לסרב לו ובטח שלא שאני אצל טים. בזמן שטים דיבר עם אחותו יצאתי מהר מהבית ורצתי במהירות לבית. הגעתי שאני עייפה ומיואשת מסתכלת על השעון ורואה שאיחרתי. זהו עכשיו הצעקות יתחילו כרגיל….
"איפה היית?" שאל אבא שלי.
"אצל טים" אמרתי ממלמלת בלחש.
"מה אמרתי לך זואי?" שאל עצבני.
"אני עזרתי לו בשיעורי בית" עניתי.
"רק לעזור?" שאלה מיילי בחיוך.
"כן מיילי רק לעזור" אמרתי נאנחת.
"אבא אני יכולה כסף לסרט?" שאלה מיילי מצחקקת.
"קחי" אמר והגיש לה 50 פאונד.
"מה? אבא לי אתה לא הבאת!" צעקתי.
"את יודעת טוב מאוד למה…" אמר ושלח לי מבט.
"נמאס לי ממך!!!" צעקתי ונכנסתי לחדר. טים הציף אותי בשיחות והודעות וכך גם שי אבל לא רציתי לענות. למה הוא לא נותן לי להתעסק במוזיקה? אני חייבת לדעת משהו על הלקה שלו…. פתחתי את המחשב וכתבתי ביוטיוב וואן דיירקשן. ראיתי מלא תוצאות ואז ראיתי את אבא שלי וחברים שלו. לחצתי ונכנסתי לשיר שקוראים לו- Live While We're Young השיר הזה חמוד והם כל כך נהנים שם. הם ממש שונים ולא נראים ככה עכשיו. זה היה מצחיק כי אבא שלי קיבל כל שניה מכות והם רבו שם וזה היה ממש יפה. אני עדיין לא מבינה מה יש לו כי הכל היה טוב….
תגובות (13)
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכי !
תמשיכי נסיכה
ואני לא אוהבת לעשות את זה אבל זאת חברה שלי והבטחתי אז את יכולה לקרוא את הסיפור של לי מאליק סגל?
זאת חברה שלך?
כאילו במציאות?
תמשיכי!!!!!
תמשיכיייייי מושלםםםםםם כרגילל <3 <3
כן רק שהיא גדולה ממני בשנה
אני יודעת איך היא נראת ושהיא כחולה (מאוד)
ואני אגיד לה לקרוא את הסיפור שלך
האמת כבר אמרתי לה אבל לא משנה
התחלתי לקרוא את הסיפור שלה ואת הבאת אותה לאתר?
כמה שאלות יש לי (חופרת…)
אני הראתי לה את האתר
למרות שאני לא בטוחה שהיא לא הכירה אותו (כי ראיתי שהיא עשתה לו לייק מהפייס) אבל בעיקרון הראתי לה וואן שוטים שלה
היתרון שלי זה שאם היא מגעילה למישהו אני תמיד יכולה לתת לה כאפה גם מחוץ למחשב (לצערי זה גם היתרון שלה…)
חחחחחחחח אני הייתי רוצה להחטיף כאפה לכמה סופירם ששנואים את וואן די…
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וואן שוטים שלי**
תמשיכי :)