חשבתי. אבל כנראה שטעיתי. (סיפור על ג'סטין ביבר) פרק 1
היי,
שמי הוא לוטי.
אני בת 16 .
גרה בלונדון.
ההורים שלי נפטרו לפניי חצי שנה מתאונת דרכים עם משאית ונותרתי עם אחי הקטן בן ה- 13, יתומים בלי אף אחד שיעזור לנו לצאת מהחיים האלו.
חודשיים לאחר תאונת ההורים גם כן אני עברתי תאונה עם חבר שלי ז"ל :( שממנה יצאתי עיוורת.
מאז התאונה שלי, אני לא ממש מאמינה שיש לי תקווה בחיים, שיש לי למה להיות חייה.
יום לאחר התאונה:
התעוררתי, לא מבינה איפה אני, שומעת קולות משונים ולא מוכרים ומפחדת לפתוח את העניים, לא אמרו לי שאני אהיה כזאת , לא הייתי מוכנה לכך.
אבל..בסופו של דבר לאחר שעתיים פקחתי את עייני וראיתי שחור , התחלתי להיבהל לא הבנתי מה קרה , התחלתי לבכות ולשאול שאלות מבלי לדעת את מי אני שואלת.
ושמעתי אישה עונה לי, אישה שאף פעם לא שמעתי את קולה .
ככה התנהלה השיחה:
אני- "איפה אני?"
הרופאה- "את בבית חולים" .
אני- "מי את? ולמה אני בבית חולים?" שאלתי מוכה בהלם.
רופאה- "אני הרופאה שלך אשר הייתה צמודה אלייך מאז אתמול".
אני- "עדיין לא ענית לי . למה אני בבית חולים ומה קרה אתמול?!"
רופאה- "עברת אתמול תאונה…תאונה קשה."
אני- "מה ?! אני לא זוכרת כלום מזה ?! הדבר היחידי שאני זוכרת הוא שהייתי במסיבה של חברה ומאז כלום."
רופאה- "לכי לנוח את זקוקה לכך. עברת לילה קשה . אחרי שתקומי אענה לך על כל שאלה שתרצי."
אני- "טוב.. :("
כנראה שהרופאה יצאה, התחלתי לעצום את עייני עד שלפתע….
תגובות (2)
העלילה שלך נחמדה ביותר, אבל יש כמה דברים שכדי שתקחי לתושמת הלב,
שאת עושה שיחה בין דמויות שונות משתמשים ב״/׳ לא רושמים את הסיפור כתסריט. ממולץ גם להוסיף רגשות בין לבין.
הכוונה- "את בבית החולים." אישה שאני חושבת שהיא הרופאה אמרה,
"מי את? ולמה אני בבית החולים?" שאלתי מוכת הלם. איך בדיוק הגעתי לבית החולים?
אני אשמח אם תיקחי את הביקורת הזאת כביקורת בונה ולא כאחת שפוגעת. אני רק רוצה לעזור. שבת שלום!
תודה רבה אני אקח את זה לתשומת ליבי בשאר הפרקים :)
ואני מודה שאינלי סיפור מושלם אבל זה רק בגלל שזה הסיפור ההכי ראשון שכתבתי איי פעם