טם... טם... טם.....

חטופה -פרק 18

24/01/2014 955 צפיות 2 תגובות
טם... טם... טם.....

אני יודעת שזה טיפה מבלבל אבל הפרק הקודם היה פרק כפול

הלב שלו התפרק לדעת שאולי היא לא תחזור. אולי היא נחטפה ממה שלואי הסביר, אולי הפדופיל או הפסיכופת או מה שהוא לא יהיה חטף אותה. הוא הפנים. הוא ידע שהיא לא הולכת לחזור, הוא אהב אותה. אבל, הוא לא יידע שהיא אותו. ושהיא תעשה בשבילו הכל.
נוי הביטה בעיניו של ברק ולא שמה לב בכלל למה שקורה אבל היא ניצלה את מה שקרה היא ידעה שאם היא תשחק אותה חברה שלו היא תוכל לברוח "א.. אני… זוכרת את מה שהיה בנינו. אני מתגעגעת לתקופה ההיא" היא שיקרה במיומנות, ברק נפל בפיתיון. נוי למדה לשקר ולשקר טוב, היא שיקרה הרבה כי לא הייתה לה ברירה היא שנאה את עצמה יותר ויותר על כל שקר קטן שנפלט לה מהפה. היא קירבה את שפתיה לשפתיו ונישקה אותו ברוך. ברק הרגיש מאושר, אבל לא כמו פעם, הוא לא הרגיש את הניצוצות שהיו בין שניהם פעם. הוא הרגיש היא עושה את זה מתוך חובה ולא מתוך אהבה אמתית. הם התנתקו "את אוהבת אותי?" ברק שאל, נוי הנהנה והשפילה את ראשה. הוא קלט שהיא שיקרה אבל הוא יגרום לה לאהוב אותו שוב, שהיא תהיה שלו. רק שלו. ואף אחד לא ייקח אותה ממנו.
אתם מכירים את זה שהזמן עוצר?
שהדבר היחיד שאתה רואה זה את האהוב שלך. למרות שהוא לא באמת נמצא מולך, אתה מרגיש אותו את הסבל שלו.
זה מה שנייל הרגיש, הוא הרגיש כאילו קרעו ממנו חלק, הוא אוהב אותה. אפילו להתרחק ממנה הוא לא היה יכול, הוא אוהב את המגע של ידיה הקטנות על פניו, את החיוך הקטן שלה כל פעם שהיא מתביישת. הוא למד להכיר אותה הוא יודע יותר טוב מכולם מתי היא משקרת, או עצובה, או מרגישה לא טוב.
הוא מכיר אותה ותר טוב מאחיה הגדול, יותר מכל מי שהיא אי פעם פגשה. אפילו…….. יותר מדני.
זאת מה שאהבה עושה? גורמת לך לחשוב… על בעצם כלום. לאהוב זו מילה חזקה, אבל הוא ידע שהוא אוהב אותה והוא יעשה הכל בשביל להחזיר אותה.
נייל הוציא את הטלפון שלו והתקשר לטלפון של נוי. הוא חיכה וחיכה, וחיכה, וחיכה. היא לא ענתה, אבל הוא לא ויתר הוא התקשר שוב, ושוב, ושוב. עד שברק התייאש ונתן לנוי לדבר עם נייל, כמובן שאמר לה והסביר לה שהיא לא יכולה להגיד איפה היא פשוט שתראה סימן חיים. היא חייכה אליו והנהנה ברוגע.
אבל בתוך תוכה היא התרגשה לשמוע את קולו של נייל שוב היה הדבר הכי טוב שהיא יכלה לקבל, לשמוע את קולה של אהובה. היא יודעת שאכפת לו ממנה. עובדה שהוא התקשר כל כך הרבה.
"הלו? נוי!"


תגובות (2)

תמשיכייייייייייי!

25/01/2014 02:52

תשמיכ!!!!!!!!!!!!!!!1
תמשיכי!1 :):)
:D

26/01/2014 11:10
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך