Justin My Life Saver
דרך אגב בקשר לספוגי?

אז באמת מורידים אותו )=

אה ואני נכנסת למקלחת ועושה שוב פעם..לאס יו ביצ'ס

זה שיר אהבה פשוט,פשוט שיר אהבה 19

Justin My Life Saver 18/12/2013 906 צפיות אין תגובות
דרך אגב בקשר לספוגי?

אז באמת מורידים אותו )=

אה ואני נכנסת למקלחת ועושה שוב פעם..לאס יו ביצ'ס

אוקע קחו בחשבון שהידיים שלי קפואות כאן,אז רוב הסיכויים שלפרק ייקח זמן לעלות!!
פרק קודם:
~נקודת מבט של ג'סטין~
מחר,בהופעה,אני מתכוון להציע לה נישואין..והיא תסכים,ואנחנו נתחתן.למרות שזה גיל קטן.אני רוצה את זה..ויהיה לנו ילד קטן וחמוד..

פרק 19:
~נק מבט של שאנל~
קמתי בבוקר וראיתי שג'סטין צופה בטלוויזיה.. 'בוקר טוב בייב שלי' הוא אמר ונשק לראשי 'מתי נוחתים?' שאלתי אותו והוא השיב 'בעוד שעה,תלכי להתארגן ולהתקלח,הכנסתי לך ארוחת בוקר' הוא אמר וחייך,חייכתי גם ופתאום הרגשתי קיא שעומד לי בקצה הגרון,קמתי במהירות לשירותים והקאתי פשוט את כל נישמתי,את כל מה שאכלתי אתמול,את מה שאכלתי שלשום,לפני שבוע,לפני חודש,לפני שנה וגם את הגרבר מגיל שנה. 'אוי שאנל בואי תני לי לנקות לך את הפה' ג'סטין לחש לי בעדינות כשהשיב אותי על האסלה.. 'יש לי דה ז'א וו הפוך' אמרתי לו כשהוא ניקה לי את השפתיים,קרוב מאוד לשפתיי.. 'מה הוא?' הוא לחש לי בעדינות והמשיך לנקות לי את הפה,נשענתי על הקיר 'כשהיית שתוי ושיכור,והקאת,ניקיתי לך את הפנים באותה הצורה,אבל הפעם זה הפוך' אמרתי לו והוא נישק אותי בלחי.. 'אני תמיד כאן בשבילך את יודעת אתזה? עכשיו תתלבשי ואני יביא את הארוחת בוקר שלך למיטה' הוא אמר שוב ונשק לראשי,הניח את מגבת בתוך סל הכביסה ויצא מהשירותים. המטוס הזה הולך ללוות אותנו כל המסע,לכן יש בו כמעט הכל.. זה מטוס מאוד משוכלל,יש בו שירותים ומקלחת,ומכונת כביסה וטלוויזיות..הרבה דברים שבמטוסים רגילים אי אפשר לשים,לכן אנחנו מרגישים יותר בנוח..היום לפי מה שהבנתי כשאנחנו נגיע למלון זה יהיה רק 2:00 פנות בוקר,בכוונה שלא יהיה עומס של הבליבריות,חוץ מי זה הן לא יודעות לאיזה מלון אנחנו הולכים ככה שהחיים שלנו מסודרים יותר (=
חוץ מהז,היום פטי אמרה שאנחנו הולכים להופעה של ג'סטין ואנחנו נוכל ליהיות מאוד קרובים לג'סטין…כמבון שהבנתי שכשהיא אמרה 'מאוד קרובים' היא התכוונה לזה שהוא הולך להעלות אותי לבמה.. נכנסתי להתקלח באי רצון,וכשיצאתי לבשתי את זה http://www.polyvore.com/cgi/set?id=107401019 .. בכל אופן אנחנו רק במטוס ואחרי זה אנחנו הולכים למלון..הבטן שלי עדיין לא גדלה ואני בסדר עם זה,חוץ מזה שאני מפחדת שיגלו את זה.. 'סיימתי' אמרתי לג'סטין כשראיתי אותו משחק בפלאפון על המיטה,עם מגש שעליו יש ביצה מקושקשת,סלט,מיץ תפוזים טרי,ופרוסת עוגה.. 'הריח שלך ממכר אותי' הוא אמר וקם אליי.. 'ג'סטין' לחשתי כשהוא דחף אותי בעדינות על הקיר וביד אחת שיחק לי עם השיער,את היד השייה הוא הניח לי על המותן ועם ראשו הוא נישק אותי נשיקות קלות על הצוואר 'מממ?' הוא שאל אבל לא הפסיק לשנייה.. 'יש מתרון בובספוג' פלטתי בטעות..וואי אני מפגרת.. 'הספוג הצהוב הזה לא חשוב כמוני וכמו הרצונות שלי 'הוא אמר והמשיך לנשק לי את הצוואר.. 'איזה רצונות יש לך?' גיחחתי מעט.. 'כמו הרצון הזה ' הוא אמר ונישק אותי בשפתיים בעדינות.. והתנתק. 'אתה יודע שבילגנתה לי את כל השיער?' שאלתי אותו כשהוא חזר לטוויטר,עיניו היו מהופנטות על האייפון,ביד אחת הוא החזיק את האייפון וביד השנייה הוא שיחק לי שוב עם השיער.. 'דיייי נווו' אמרתי לו וציחקקתי,התקדמתי אליו ונשכתי לו את האוזן בסקסיות.. 'יש הצלחתי' הוא אמר.. 'מה?' שאלתי והוא השיב 'לצלם אותנו' והוא הראה לי את התמונה.. את האמת שהוא צלם מקועי,טוב לא כל כך.. 'אני רוצה את התמונה הזאת ג'ס' אמרתי לו ופתחתי את הוואטצאפ אחרי הרבה זמן.. 'אני ישלח לך' הוא אמר ופתאום קיבלתי הודעה וראיתי 'ג'סטין בלי הסקסי והחושני ביותר שלח לך תמונה' .. 'באמת ג'סטין?' אמרתי לו ונתתי לו מכה בעורף. 'מה את רוצה??' הוא אמר וציחקק.. 'ג'סטין בעלי הסקסי והחושני ביותר?' שאלתי אותו ע מבט לא מבין על הפנים… 'אויש נו' הוא אמר ולקח לי את הפלאפון,אחרי 2 דקות הוא החזיר לי את הפלאפון וראיתי שהוא שינה 'ג'סטין הוא הלפקה הכי סקסית שאני מכירה'.. 'חחח זה יותר טוב' אמרתי ונשקתי לו בפה נשיקה יבשה וקטנה.. 'טוב אני אוכלת.' אמרתי והדלתי בובספוג.. 'אתה יודע שמורידים את ספוגי ב28 בינואר?' שאלתי אותו והמשכתי לאכול את המקושקשת שהוא הביא לי.. 'מה??לא רוצהההההה' הוא צעק ואמא שלו נכנסה מהר לחד והתחלתי לצחוק.. 'מה קרה?' פט שאלה בבהלה. 'אמוש מורידים את בובספוגגגגגגגגג' הוא אמר וקם אליה ונתן לה חיבוק כמו תינוק,פטי טפחה לו על הגב ועם היד השנייה עשתה לי סימן של 'מטורף' מעל הראש שלו 'ראיתי את זה' הוא אמר.

~כעבור שעה~
'סופסוף נחתנננננננוווווווווו' אמרתי. 'את יודעת מה באלי?' הוא שאל כשעטף את עורפי עם ידיו. 'מה?' שאלתי כששמתי את ידי על המותן שלו (ככה זה בכללי בחיבוקים..נו סתמו ותמשיכו לקרוא מה נתקעתם על הסוגריים? ♥) 'לנשק אותך ולהגיד לך שאת האהבה היחידה שיש לי בחיים,מול מגדל פיזה באמצע הלילה' הוא אמר וסבב אותי אליו,כשידיו עוטפות את מותניי,וידיי עוטפות את עורפו. 'אנחנו יכולים לעשות את זה,גם לא מול מגדל פיזה' אמרתי לו וקירבתי את מצחי אל מצחו.. 'נו אז למה את מחכה?' הוספתי.. 'את האישה של חיי,ואני רוצה ליהיות איתך לנצח..ואני אוהב אותך הכי בעולם,ובחיים לא חשבתי שאני יתאהב במעצבנת שמכוך שפגשתי עמותה,ואני יתאהב בה ואני יחליט שאני רוצה אותה איתי לכל החיים' הוא אמר ונישק את שפתיי,טרף אותן. 'אחמ אחמ' אלפרדו עבר ונתן לג'סטין מכה בעורף.. 'אחח' ג'סטין התנתק מהנשיקה ורץ אחריו,אלפרדו התחרפן מהמכה שג'סטין נתן לו בתחת,וצעק 'אולי תראה לכולם את הקעקוע החדש שלך??' וחרץ לשון,ג'סטין נכנס לסטרס וסקוטר ניגש אליו וצעק 'סיכמנו שאין עוד קעקועים!!' ופטי הוסיפה 'ילד שלי,מתי תבין שזה לא נגדך,זה רק לטוב-' היא התחילה להגיד אבל ג'סטן התרפרץ 'די כבר אפחד מכם לא לטובתי,אתם בכלל לא יודעים מה המשמעות של הקעקוע הזה!!חוץ מזה הוא קטן והוא לא ענק שכול העולם יכול לראות' הוא צעק והתרגז,הוא נכנס לרכב האבטחה השחור והגדול של הצוות והתיישב שכיסא האחרון.ככה האוטו בנו
__ __ __
__ __ __
__ __ __
__ __ __ (הרווחים בין הכיסאות זה מרבח כדי לצאת)
הוא יחסית גדול,וג'סטין ישב בשורה האחרונה בכיסא השמאלי (שמאל שלכם) ונשענן על החלון עצבני,הוא מתעצבן נורא מהר,ואני עוד חשבתי שהוא בסדר.. 'היי' אמרתי בשקט כשהתיישבתי בכיסא העמצעי ליידו,סקוטר ישבת מלפנינו,ליד אלפרדו וראיין,פטי ג'רמי וג'זי ישבו לפניהם,וג'קסון,קני והנהג ישבו מקדימה,ג'קסון בזמן האחרון ניהיה מאוד מוד לקני,הוא מתלהב כי הוא רוצה ליהיות ביבר הקטן,אז הוא חושב שקני השומר ראש שלו..חמוד..
'ג'ס' לחשתי שוב פעם כדי שיסתכל עליי,הוא סובב את הראש,ראה אותי..הסתכל לי בעיניים לכמה דקות וסובב את הראש חזרה לחלון,הוא נאנח ועצם את עיניו,ליטפתי לו בעדינות וברכות את השיער והוא החליף תנוחה,שהוא נשענן על החלון וגבו מופנה אל החלון,וראשו מופנה אליי,והוא ישב עם הרגליים על הכיסא,ושוב פעם נאנח והסתכל על תקרת הרכב שעצר ברמזור האדום..יצלתי את זה שכולם דיברו 'למה שוב עשית קעקוע?' שאלתי אותו ממשיכה ללטף את השיער שלו. 'אל תיהיה גם את אמא שלי,אם היית מבינה למה עשיתי את הקעקוע הזה אולי היית שותקת' הוא אמר עצבני.. 'הבנתי 'אמרתי בעצבים וזזתי ממנו אך הוא תפ לי את היד.. 'נו אני מצטער' הוא אמר והושיב אותי על הכיסא,הוא הוריד את חולצתו אבל לפני זה סגר את הווילון של החלון שלנו ושם את החולצה עליי,הוא הסתובב אליי עם הגב והראה לי את הקעקוע החדש,ראיתי את הסמל של החברה 'שאנל' והופתעתי לגלות שהוא עשה את הקעקוע הזה..בשבילי.. 'למה?' שאלתי אותו והוא החזיר בתשובה 'ככה',הוא סובבה שוב פעם בעצבים את הראש שלו לחלון,והפעם לא חשבתי פעמיים,שמתי את החולצה שלו בצד,קמתי אליו ונישקתי אותו,הוא היה באותה התנוחה לפני שהוריד את החולצה,ואני התיישבתי עליו.. 'תפסיק ליהיות מפגר' אמרתי לו והמשכתי לנשק אותי 'תפסיקי לעצור לי את הנשיקות באמצע' הוא אמר ומהשיך לנשק אותי.. 'תפסיק ליהיות דביל' אמרתי לו והוא אמר 'אבל את אוהבת אותי' והמשיך לנשק אותי.. 'אני שונאת אותך' אמרתי ונישקתי אותו ביותר תשוקתיות וחוזקה,שמתי את ידי על הקעקוע החדש והטרי עם הסמל 'שאנל' וכנראה שלחצתי עליו טיפה 'אחח' הוא פלט באמצע הנשיקה.. 'מה יש?' אמרתי מזיזה את שערי הצידה.. 'הכאבת לי' הוא אמר.. 'איפה?' שאלתי 'קעקוע' הוא השיב שוב.. 'זה כואב?' שאתי אותו. 'זה עדיין טרי,עשיתי אותו ישר שנחתנו בשדה התעופה בזמן שאתם הייתם בבדיקות הבטחוניות,יש לי שם חבר שמכיר אותי,ומכיר את אלפרדו,אז אלפרדו הלך לעשות אצו קעקוע ובישקתי מימנו שיקעקע אותי גם,אלפרדו התעקש שאני לא יעשה אבל רציתי בכל זאת..זה היה חשוב לי,והוא אמר שהוא לא יגיד אבל בסוף הוא כן אמר..אז זה עדיין כואב ואדום מסביב' הוא אמר והראה לי שוב את הקעקוע,העפם בבירור..'רק תבטיח שלי שאתה יותר לא עושה קעקועים,ותבטיח לי שבחייייייייםםםם לא תבגוד בי מם צשאאקר WHAT' אמרתי לו והוא נישק אותי שוב פעם,הפעם,זאת הייתה נישקה אוהבת וחמה..'אני מבטיח' הוא אמר והחזיר את חולצתו על גופו.

~במלון~
__________________________________________________________________


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך