זה שיר אהבה פשוט,פשוט שיר אהבה 18
פרק קודם: 'רגע..לא שמעת עוד משהו מהשיחה' הוא שאל.. 'לא למה? ריכלתם עליי.' שאלתי וחייכתי.. 'לא' הוא אמר והתקרב לחבק אותי אבל הלכתי שוב אחורה.. 'מה?' הוא שאל.. 'אני לא רוצה חיבוק' אמרתי לו..והוא התבאס.. 'אני רוצה שנישן עכשיו יחד ואתה תחבק אותי ותנשק אותי כי אני אוהבת אותךךךךך' אמרתי וקפצתי לו על הגב..והוא התחיל לצחוק..
'גם אני אוהב אותך' הוא אמר ונישק אותי.
'השפתיים שלך היו חסרות לי בשעה האחרונה' אמרתי לו ונישקתי אותו שוב,הלכנו לנוח יחד עד שנקום (=
פרק 18:
קמנו בערך בשעה 18:00 ופטי אמרה שיש לנו עוד זמן לטיסה,אז החלטתי שאני יחזור לישון,אבל אם אתם תבינו לרגע מה עברתי באותה השנייה שנכנסתי לחדר שבמטוס,בחיים שלכם לא תרצו לחזור לישון. 'יאללה בלאגגגגגגגןןןןןןןןן' ג'סטין צעק יחד עם ראין,שלבש מכנסיים נוצצים,חולצת בטן ופאה סגולה,ג'סטין שלבש פאת אפרו וצבע את הפנים שלו לשחור,שם טייץ..אויש זה נראה זוועה,והוא היה בלי חולצה..והוא הלביש את ג'קסון וג'זמין כשודדים.. 'מה לעזאזאל הולך כאן?' שאלתי והם הסתכלו עליי,'תצאו החוצה כולם' צעקתי וכולם יצאו חוץ מג'סטין. 'אתה מוכן להסביר לי למה הייתי צריכה לראות את הגועל נפש הזה עכשיו,ותעזוב שראיין בכלל עשה לי טראומה ואני לא יוכל להרידם בלילה בלי הדובי שלי מהגן.' אמרתי לו 'חכי' הוא אמר והביא לי פאה בצבע בלונדיני.. 'באמת ג'ס?' שאלתי אותו וציחקקתי,הוא הוריד את האיפור והחליף מכנס,השיער שלו היה מאוד מבולגן כשהוא הוריד את הפאה,אז הוא שם בנדנה כמו שהוא תמיד עושה כשהשיער שלו ככה.והואיד לי את הפאה שהוא שם לי,הוא נתן לי יד והכניס אותי לחדר צדדי בתוך החדר שלו.ראיתי שם שולחן קטן עם ארוחת צהריים עליה,ונרות,והיה שם גם זר פרחים קטן. 'מה זה?' שאלתי אותו בלחש מחוייכת.. 'אה זה,זה החבר המטורף שלך עם הפאת אפרו והטייץ עשה לך,את רוצה אני ייקרא לו?' הוא שאל מכווץ פנים. 'לא זה בסדר,אני יכולה להסתדר בלעדיו' אמרתי בזמן שג'סטין ואני זזנו יחד בקצב המוזיקה שהתנגנה בחדרון הזהכשהידיים שלו על הלחיים שלי וידיי עוטפות את הצוואר שלו. 'מה את שונאת אותו?' הוא שאל. 'תספרי לי קצת על החבר שלך' הוא ביקש והתחלתי לספר..
'טוב,אז את חבר שלי הכרתי בעמותה ששנינו היינו תורמים בה,והייתי בליברית לפני שבכלל הרכנו,אבל הוא כל הזמן עיצבן אותי,כל פעם שהיינו באים לעמותה היו לי פרפרים בבטן ורציתי לפגוש אותו כל כך,וכשראיתי אותו כל כך רציתי שהוא ינשק אותי,וכשהוא ניסה לנשק אותי לא רציתי,פחדתי שאני אפגע שוב,' אמרתי מלטפת לו את השיער 'בקיצור,הוא נישק אותי,והבנתי שהוא לא רוצה לפגוע בי בכלל,ושהוא רק רוצה לטובתי,אבל לא רציתי אותו..לא יודעת למה,עד שבאוטו פעם אחת הוא נישק אותי והוא אמר לי שהוא מרגיש כלפיי דברים.ורציתי לדעת איזה,והוא נישק אותי שוב..והוא אמר לי שהוא רוצה אותי..והיינו בקשר,ואני מאוד אוהבת את חבר שלי,ואני לא רואה את החיים שלי בלעדיו,ועכשיו ההורים שלי עזבו את הארץ לשבוע,או שאם אפשר להגדיר שנה כשבוע אז כן,הם שלחו לי הודעה שהם נמצאים אצל סבתא שלי שנה..זה נשמע לא הגיוני,אבל אני עם ה..חבר הזה שלי..ואני מרגישה בטוחה,וכל מה שאני רוצה שחבר שלי בחיים לא יבגוד בי,ושחבר שלי תמיד יהיה איתי ולא משנה מה,ושהוא יתמוך בי כמו שאפחד לא עשה אפעם,ושהוא יאהב אותי כמו שאפחד לא עשה אפעם,ושהוא ינשק אותי כמו שהוא יודע כמו שאפחד ל נישק אותי אפעם' אמרתי והייתי קרובה אליו מאוד,הוא שם את הידיים שלו על המותניים שלי,והידיים שלי עטפו את עורפו.. 'את יודעת,יכול ליהיות שאני מכיר את החבר שלך' הוא אמר. 'באמת?איך' שאלתי.. 'סתם,תחושת בטן' הוא אמר וטרף אותי בנשיקה. 'אתה יודע שאני כל כך אוהבת אותך..וכל מה שאמרתי עכשיו היה ברצינות,ואני בחיים לא הרגשתי כל כך מאושרת כמו שאני מרגישה ברגע זה,והכל תודות לך..ואני כל כך שמחה שאתה שלי עכשיו,ולא בגלל שאתה ג'סטין ביבר המפורסם השחצן הזה..בגלל שאתה ג'סטין שלי הלא שחצן והלא מפורסם שאני אוהבת,ושאני מנשקת ומחבקת ואוהבת וצוחקת איתו..ואני רוצה שנמשיך ככה כל הזמן..ושניהיה זוג לנצח' אמרתי ונישקתי אותו.. 'את יודעת שאת הוואן לס לונלי גירל שלי.. ואני נבר לט יו גו..' הוא אמר לי… 'אני אוהבת אותך' אמרתי לו והפעם הוא נישק אותי נשיקה קטנה ומתוקה. ישבנו לאכול,והרגשתי כאב בצד של הבטן.. 'איפה השירותים?' שאלתי את ג'סטין.. 'מה יש?' הוא שאל ובלי שום סימן לפני פשוט קמתי מהר ורצת י לשירותים,והקאתי את כל נשמתי.. 'שאנל בייב מה יש?' הוא שאל אותי מרים את השיער שלי כדי שהוא לא ייגע בקיא.. 'אני בס..' באתי להגיד אבל הקאתי שוב,ג'סטין חיבק אותי מאחורי הגב ושמתי את הידיים שלי על האסלה.. 'כואב לי הבטן..מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד.. מאוד' אמרתי לו.. 'למה מה יש לך?' הוא שאל.. 'אני לא יודעת…וגם..מאחר לי 'אמרתי לו נשענת על האסלה.. 'אין מצב' הוא לחש.. 'כואב לי' אמרתי והוא הרים אותי כמו כלה על המיטה,בנתיים עצמתי עיניים והוא לחש לי באוזן 'חכי לי כאן אני הולך לקרוא לאמא' ועצמתי את העיניים…שמעתי הרבה דיברוים,וגם את ג'סטין..אין מצב שאני בהריון בגיל כזה קטן..מהזה קטן? 17 נו..פאק עו יומיים יש לי יומולדת.. פטי נכנסה לחדר וג'סטין היה בדלת,והייתה לה קופסא ביד. ג'סטין לפי דעתי לא שמע את השיחה שהייתה ביננו,אבל הוא הסתכל עליי במשך הזמן שדיברתי איתה.. 'מה כואב לך?' פטי שאלה ושמתי את היד על החלק התחתון שבבטן.. 'את יכולה לקום?' היא שאלה ואמרתי 'בערך'.. 'תקשיבי,אני רוצה שתיכנסי לשירותים,ותעשי כל מה שרשום כאן,זאת בדיקת הריון..' אמרתי ודמעות התחילו לצאת לי מהעיניים,ג'סטין התחיל לצעוד לכיווני אבל פטי עצרה אותו והוא התבאס. 'אני לא רוצה' אמרתי לה.. 'את חייבת,בשביל ג'סטין שאנל..בבקשה' היא אמרה וניסיתי לקום מהמיטה אבל ג'סטין מהר רץ אליי והרים אותי,פטי יצאה מהחדר ועדיין הייתי על הידיים של ג'סטין.. 'מה יש לך?' הוא שאל אותי מודאג 'תביא לי את הקופסא על המיטה ותכניס אותי לישורתים' אמרתי לו,הוא שם אותי בשירותים ואחרי שניה חזר עם הקופסא.. 'למ..למה בדיקת הריון?' הוא שאל מודאג.. 'אמא שלך אמרה לי,תביא' אמרתי לו והוא נשאר בשירותים ועשיתי לו עם היד צא.. 'אני מחכה בחוץ,אם משהו קורה את מיד צועקת לי' הוא אמר.. בדקתי בהוראות איך לבדוק ועשיתי בדיוק איך שכתוב.
~כעבור 10 דקות~
אני לא ממאינה עדיין שאני בהריון,אפחד מהאנשים במטוס חוץ ממני ,מפטי ומנג'סטין לא יודעים על זה,ישבתי במיטה בוהה בגבריים שלי,וג'סטין מלטף לי את הראש.. 'איך זה הגיוני שאני בהריון?' שאלתי אותו.. 'אני לא יודע..אנ..אנחנו עשינו מתישהוא?' הוא שאל אותי.. 'בלילה' אמרתי לו.. נזכרתי שאתמול בלילה אנחנו..אנחנו עשינו את זה.. 'ואתה שמת?' שאלתי אותו והוא עשה לא עם הראש והרכים את ראשו,הרמתי את הראש שלו כשהחזקתי בנטר שלו והסתכלתי לו בעיניים ונתתי לו נשיק קטנה על השפתיים.. 'אל תדאג,אין לך מה לדאוג,אתה לא תסבול את זה רק אני..אם לא תרצה בי עוד זה בסדר,יהיה לי את אמא שלי' אמרתי לו והוא קם מהמיהט עצבני.. 'לא ירצה בך עוד?? למה את אומרת את זה?' הוא שאל אותי עצבני והרכנתי את ראשי. 'לא יודעת' אמרתי לו.. הוא התיישב שוב על המיטה ואמר לי 'אין מצב בחיים שאני יפסיק לאהוב אותך בגלל שאת בהריון'.. פתאום הוא העלה חיוך מטופש על הפנים שלו ואני ציחקקתי ושאלתי 'מה יש?' והוא ענה 'את..את בהריון,ואני יהיה אבא..ואת תיהיה אמא..ויהיה לנו ילד' הוא אמר וחיבק אותי,הרגשתי דמעה קטנה נוזלת לי על הגב,שזה ממנו,והוא ניגב אותה מהר.. 'מחר..מחר זה יהיה יום מיוחד' הוא אמר ונשק לי בראש..'לכי תנוחי' הוא אמר..
~נקודת מבט של ג'סטין~
מחר,בהופעה,אני מתכוון להציע לה נישואין..והיא תסכים,ואנחנו נתחתן.למרות שזה גיל קטן.אני רוצה את זה..ויהיה לנו ילד קטן וחמוד..
תגובות (2)
אשמח עם תקראי את הסיפור שלי ותגיבי.
והסיפור שלך מושלם!!!
חיחיחי תודה רבה,ואני אסיים לקרוא את הסיפור שאני עכשיו קוראת ואני אקרא את שלך..דרך אגב אני ממליצה לקרוא את הסיפורים של "ששש..זה סוד-זהות אבודה"