סורי שחיכיתם כמעט חודש לפרק! אני באמת באמת מצטערת! מקווה שאהבתם את הפרק.

זאיין מאליק & שרלוט פרק 8

13/07/2014 806 צפיות 4 תגובות
סורי שחיכיתם כמעט חודש לפרק! אני באמת באמת מצטערת! מקווה שאהבתם את הפרק.

זאיין מאליק & שרלוט פרק 8:
"יופי!" אמר ליאם ומיד קולו השמך הפך לקול שניכרת ממנו דאגה. "מה נעשה?"
"לא יודע, קיוויתי שחשבת על תוכנית כאשר באנו לכאן." הודה לואי. פרצופו של ליאם הפך עצוב.
"אוף לעולם לא נעצור את נייל!" הוא התלונן.
"אמרת לנו להיות אופטימיים ועכשיו אתה פסימי?! איפה הדוגמה האישית?!" שאל זאיין את ליאם גאשר הוא תוהה לאן נעלמה כל האופטימיות של ליאם. ליאם נאנח. "צודק סליחה." זאיין חייך.
"צריך לספר לשרלוט או להארי על התוכנית של נייל." לפתע נשמע קולו של לואי.
"להארי," חיאם אמר וזאיין הסכים איתו. "כן, להארי."
"אז בואו להארי!" הכריז לואי והם הלכו אל הארי. בדרך אל הארי לואי חשב מה הם יגידו לו. מה הם יגידו לו 'היי הארי נייל רוצה לסכסך ביניכך לבין שרלוט ולהשיג אותה' או 'נייל רוצה לגרום לכולם לשנוא את זאיין ולסכסך בינך לבין שרלוט'? או משהו דומה לזה? לא נראה לו! כאשר הם הגיעו אליו הם דפקו בדלת. ואן אמו של הארי פתחה.
"שלום אן, הארי כאן?" שאל לואי.
"כן, הוא בחדרו. אתם מוזמנים ללכת אליו." היא השיבה להם.
"תודה," הוא אמר והם הלכו אל הארי. הם נכנסו לחדרו והארי הסתכל אליהם. "כבר לא דופקים היום?" הוא שאל. ליאם דפק בדלת. "לפני שנכנסים" הוא אמר. יאצנו דפקתי בדלת ונכנסנו.
"מה אתם רוצים?" הוא שאל.
"אוקיי תקשיב. נייל מתכנן לסכסך בינך לבין שרלוט." אמר לואי.
"ואיך אתם יודעים את זה?" שאל הארי.
"אני שמעתי אותו." אמר ליאם. "אבל זה לא העניין. הוא מתכנן לסכסך בינך לבין שרלוט כדי להתחיל איתה ולהשיג אותה. הוא יודע שבחיים לא תיתן לשרלוט לצאת איתו. הוא דם מתכנן לגרום לג'ייסון לחשוב ששרלוט בגדה בו (בג'ייסון) עם זאיין ולא עם ברנדון וככה כולם ישנאו את זאיין. בינתיים אף אחד כמעט לא יודע ששרלוט בגדה בג'ייסון ונייל לא יהסס לספר. כי אם הוא יספר כולם ישנאו אותה והיא תהיה שבורה והוא יהיה לצידה כדי לנחם אותה."
"אז אם זה מה שקורה יש רק דבר אחד לעשות." אמר הארי.
"מה?" שאלתי.
"לקוות שזה לא יעבוד לו. כולנו יודעים שלא נוכל לסכל את מזימותיו של נייל אז נצטרך לקוות שאף אחד לא יאמין לו בנוגע לזאיין, שהוא לא יצליח לסכסך ביני לבין שרלוט, שאף אחד לא ידע שהיא בגדה בג'ייסון ושהוא לא ישיג אותה." אמר הארי. לואי וליאם היו בהלם. הוא לא מתכנן לעשות משהו כדי לעצור את נייל מלממש את מזימתו? הוא לא מתכנן למנוע מנייל לסכסך בינו לבין שרלוט?
"אתה לא מתכנן לעשות משהו?" שאל לואי.
"לעשות מה? לספר את זה לשרלוט. היא לא תאמין ותחשוב שאני מנסה לסכסך בינה לבין נער נחמד בכיתה שלה. להגיד לכולם ששרלוט לא בגדה בג'ייסון, ג'ייסון יגיד שהיא כן. להגיד לכולם ששרלוט לא בגדה בג'ייסון עם זאיין אלא עם ברנדון? זה לא יעבוד, הם לא יאמינו לנו." אמר הארי.
"אני מסכים אם הארי." אמר זאיין. לואי התעצבן.
"אחותי הולכת כנראה לצאת עם שובר לבבות שהולך לגרום לה סבל רב כולל לסכסך בינה ובין החבר הכי טוב שלה רק כדי לנחם איתה וכדי להשיג אותה ולכם לא אכפת?! זאיין אתה בעצמך תסבול בגלל זה! שניכם! אתה והארי! אתם תסבלו בגלל נייל, ליאם יסבול כי הוא לא יצליח לעצור את נייל ואני אסבול כי אחותי תהיה בדיכאון עד שהשובר לבבות הזה יחליט לנחם אותה ולהתחיל איתה. בטח אחר כך הוא יבגוד בה והיא תהיה שוב פעם בדיכאון. ושיהיה ברור, יש נערים שמתאבדים רק בגלל דיכאון! אם הוא כל כך יצליח בחלק הראשון של המזימה שלו הוא יכול להצליח יותר מידי, ואז התאכזרו אליה מאוד והיא תתאבד! זה יכול לקרות!" צעק לואי עליהם.
********************************************
נייל הלך לביתו של ג'ייסון להתחיל במזימה שלו. הוא דפק על דלת ביתו של ג'ייסון וג'ייסון פתח את הדלת. "שלום נייל," הוא אמר.
"אני יודע עם מי שרלוט בגדה בך." אמר נייל.
"עם מי?" שאל ג'ייסון.
"עם זאיין." אמר נייל.
המשך יבוא…


תגובות (4)

יואוווווווו מושלםםםםם תמשיכיייייייייי

13/07/2014 16:40

אומיגד תמשכי מהר!!!

13/07/2014 17:03

תמשיכיי

13/07/2014 17:39

המשכתי

15/07/2014 02:12
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך