זאיין מאליק & שרלוט פרק 7
זאיין מאליק & שרלוט פרק 7:
"למה?!" שאלו לואי וליאם.
"בגלל השינוי שלו. אני לא אוהב את נייל החדש. שחושב שמגיע לו הכל. שחושב שלא משנה מה הוא יעשה יאהבו אותו. שמרשים את כולם ומשוויץ בזה." אמר זאיין מסביר להם מדוע הוא אינו מעוניין לשוחח על נייל.
"אנחנו צריכים את העזרה שלך והיא קשורה בנייל." אמר לואי.
"מה אתם רוצים?" שאל זאיין. לא היה לא כוח לעשות שום דבר אשר קשור בנייל.
"אתה יודע מה התוכנית שלו?" שאל ליאם.
"כן. לגרום לכולם לחשוב ששרלוט בגדה בג'ייסון איתי ואז כולם ישנאו אותי." אמר זאיין ללואי וליאם מספר להם את מה שידוע לו על תוכניתו של נייל. הוא ידע רק על חלק מתוך התוכנית השלמה. הוא העביר יד בשיערו השחור.
"זאיין, זה רק חלק מהתוכנית. הוא גם מתכנן לסכסך בין שרלוט להארי כדי להשיג אותה משום שהוא יודע כמה הארי אינו רוצה שהוא ושרלוט יצאו." אמר לואי לזאיין.
"לואי אני רוצה לעזור לכם פשוט אני איני חושב שאנו נוכל להצליח. תבנינו, נייל מקבל את כל מה שהוא רוצה. כולם אוהבים אותו. הוא נחשב הנפש הכי מלאכית בעיני הבנות. אם הוא רוצה לגרום לכולם לשנוא אותי, לסכסך בין שרלוט להארי ולהשיג את שרלוט הוא יצליח בכך ודבר לא יעצור אותו." אמר זאיין ללואי וליאם. ליאם העביר את ידו בשיערו החום, בבלורית שלו. –מה אם זאיין צודק? הוא שאל את עצמו.
"נייל בעצמו חושב שלא נוכל לעצור אותו. אני לא מוכן לתת לו את התענוג הזה. אני מוכן לסבול הכל חוץ מאת זה. אני אתן לו לפגוע בי אך לא בכם. אני אתן לו להזיק לי אך לא לכם. הוא היה חבר מאוד טוב שלי כאשר היינו ילדים אך הוא נטש אותי בשביל להיות מקובל, הוא פגע בשביל להיות מקובל ואני לא מנסה למנוע ממנו לפגוע בי כי אני אשרוד זאת אך איני מוכן שהוא יעשה זאת. איני מוכן שהוא יפגע בכם. אתם יותר מידי חשובים לי בשביל זה. אתה, לואי, הארי ושרלוט. ואולי אם נמנע ממנו נחזיר את רגליו לקרקע, נקבל בחזרה את הנייל של פעם. הנייל המדהים שעזר למי שהיה קשה, הנייל שתמך במי שפגוע, הנייל שלא נגרר אחרים, הנייל שהיה אחד מחבריי הטובים." אמר ליאם ולואי חייך. לואי חייך בגלל ליאם. הוא חושב שהתקווה של ליאם מדהימה. שהוא מסוגל לחשוב אך ורק על תוצאות טובות. וזה אחד מן הדברים שהוא אוהב בו, שהוא אוהב בליאם. אך הוא חושב שליאם חייב להבין שזה זהוא מקווה לא מבטיח שזה יקרה. "ליאם," אמר לואי.
"מה לואי?" שאל ליאם.
"אני יודע שאתה חושב ומקווה רק לתוצאות טובות אך גם אם נמנע את זממו של נייל אני לא חושב שנקבל את הנניל המדהים של פעם. אני לא רוצה לאכזב אותך ולרסק את התקוות שלך אך אני מרגיש אשר אני מוכרח לך שאני לא בטוח שאתה צודק. אני גם מסכים אם זאיין בכך שהסיכויים למנוע את זממו של נייל לא לטובתנו. אין לנו סיכוי לגבוה לעשות זאת." אמר לואי לליאם. מסביר לו את מחשבותיו. הוא רוצה לתת לליאם תקווה אך הוא לא מרגיש שהוא מסוגל לשקר לליאם ולהגיד לו "אני בטוח שנצליח." או "אני בטוח שנקבל את נייל הישן בחזרה." או "הכל יהיה בסדר." הוא לא היה אופטימי בנוגע לנושא הזה.
"תהיו אופטימיים בבקשה! זאיין תהיה אופטימי בשביל עצמך, בשביל הארי, בשביל שרלוט, בשבילי ובשביל הסיכוי להחזיר את הנייל של פעם ולמנוע את זממו. לואי תהיה אופטימי בשביל עצמך, בשביל שרלוט, בשביל הארי, בשבילי ובשביל הסיכוי להחזיר את הנייל של פעם. בבקשה תהיו כמה שיותר אופטימיים." אמר ליאם לזאיין ולואי. הוא ביקש מהם להיות אופטימים. לואי נגע בכתפו של ליאם והבטיח "אני מבטיח שאני אנסה. ליאם, אני אנסה להיות אופטימי." שניהם חייכו. "אני מבטיח שגם אני אנסה להיות אופטימי. גם אני." הבטיח זאיין וחייך, הוא חייך חיוך גדול.
המשך יבוא…
תגובות (6)
התחיל מהדברים הלא טובים ואחר כך אעבור לדברים הטובים.
הדברים הרעים:
יש שגיאות כתיב, יש מילים לא מובנות כמו: זממו.
וגם בטעות רשמת נייל ככה: נניל.
הדברים הטובים:
אהבתי מאוד את הסיפור.
הכתיבה יפה, וזה שאת מתייחסת בסיפור לוואן דרייקשן כמו בחורים רגילים מצא בעיני חן.
דבר ראשון זממו זאת מילה מאוד מובננת
למשל "הם זממו מאחורי גבו של…" זה כמו שמישהו זומם משהו
אני לא הכותבת של הסיפור אבל התגובה שלך שגויה
וחוץ מזה תמשיכייי ממש יפה אני מתה על הכתיבה שלך אני אוהבת שאת מתארת את התכושות של הדמיות ולא סתם כותבת "לבשתי שמלה אדומה ונעלי עקב שחורות ועשיתי פן…" אז בקיצור מתה על הכתיבה שלך
תמשיכי זה מאוד יפה!
תמשיכי:)
אה……. וגם תמשיכי
המשכתי♥