מקווה שאהבתם. אשמח לדירוגים ותגובות. ולהצעות לשיפור. המשך יבוא...

זאיין מאליק & שרלוט פרק 6

13/06/2014 956 צפיות 8 תגובות
מקווה שאהבתם. אשמח לדירוגים ותגובות. ולהצעות לשיפור. המשך יבוא...

זאיין מאליק & שרלוט פרק 6:
"נייל!" קראה אמו של נייל לנייל.
"מה?" הוא שאל.
"יש פה מישהו שבא בשבילך!" היא צעקה ונייל הלך אל הדלת של הכניסה לבית. הוא ראה את ליאם.
"היי ליאם," אמר נייל ואמא של נייל השאירה אותם לבד.
"היי נייל," השיב ליאם.
"בוא לחדר שלי." משך נייל את ליאם לחדר שלו. בחדר של נייל הוא שאל "מה אתה עושה פה?"
"באתי להגיד לך משהו." אמר ליאם.
"אז תגיד." אמר נייל.
"בסדר," אמר ליאם והמשיך, "אני יודע מה התוכנית שלך והיא לא תעבוד. אני אישית אדאג שהיא תיכשל. אתה לא תצליח לשקר לכולם אני אמנע זאת!" אמר ליאם ונייל רק צחק. "מדוע אתה צוחק?" שאל ליאם לא מבין את פשר צחוקו של נייל.
"אתה באמת חושב שמישהו יקשיב לך? שמישהו יאמין לך? תבין ליאם, כולם שונאים אותך וזה לעולם לא יעבוד לך. אני אצליח בתוכנית שלי. כולם ישנאו את זאיין ושרלוט תהיה שלי. אתה לא תוכל למנוע את זה, תבין שנער שכולם שונאים לא יכול לשנות כלום. לא משנה כמה המורים מנסים להחדיר בך מוטיבציה אתה יודע שאתה לא תוכל לשנות כלום ואתה מתכחש לעובדה הזאת." אמר נייל לליאם. דמעות הצטברו בעיניו של ליאם. כל הזמן נייל פגע בו והוא היה רגיל, הוא היה אמור לא להיפגע ולהתעלם כמו תמיד אבל במה שנייל אמר עכשיו הוא פגע בו. זה מוריד לו את המוטיבציה. אך ליאם אינו התייאש.
"אתה יודע שאני יכול. אתה מנסה להוריד לי את המוטיבציה אבל אתה יודע שאני צודק. אני יצליח בכך נייל." אמר ליאם עדיין עם דמעות. בתגובה נייל רק צחק ואמר "בהצלחה עם זה. ועכשיו לך מביתי." ליאם לא התווכח והלך מביתו. נייל צחק ואמר לעצמו "הוא באמת חושב שהוא יכול לשנות משהו בכיתה. הוא כל-כך מעורר רחמים." הוא התיישב על מיטתו ותכנן איך לגרום לשרלוט להתאהב בו. נייל לא מבין איך לליאם יש מוטיבציה כזו רבה. הרי החיים של ליאם גרועים, בערך כל הכיתה שונאת אותו, אז למה? מדוע? מדוע הוא חושב שהוא יצליח למנוע את תוכניתו של נייל?
ליאם הלך מביתו של נייל ובמוחו מחשבה אחת, אני אכשיל את נייל בתוכנית שלו. ליאם הלך לביתו של לואי וכאשר ליאם הגיע לביתו של לואי, לואי פתח את דלת הבית. "שלום ליאם," אמר לואי.
"שלום לואי. אני חייב לדבר איתך." אמר ליאם.
"זה דחוף?" שאל לואי.
"מאוד, זה קשור לאחותך." השיב ליאם בידיעה שעם הוא יגיד ללואי שזה קשור לאחותו לואי ישר יכניס את ליאם לביתו.
"בוא כנס," אמר לואי ובמילים אלו נכנס ליאם לביתו של לואי. לואי ניסה לחשוב מה ליאם רוצה להגיד לו על אחותו.
"נייל רוצה לגרום לאחותך להתאהב בו." אמר ליאם. לואי לא הבין מדוע טרח ליאם לבוא לביתו הרי שרלוט מעוניית בג'ייסון. ואז ליאם אמר את מה שגרם ללואי להבין מדוע הוא בא לביתו "ונייל מתכנן לסכסך בינה לבין הארי." לואי היה בשוק.
"מה?!" שאל לואי.
"נייל מתכנן לסכסך בין שרלוט להארי כי הוא יודע שהארי לא ייתן לו לצאת עם אחתוך כי נייל הוא שובר לבבות ידועה ולכל בחורה שאי פעם היה אותו נשבר הלב בגללו." אמר ליאם. לואי בעצמו אינו רוצה ששרלוט ונייל יצאו אבל יותר נורא יהיה שנייל יסכסך בין שרלוט להארי, הם חברים הכי טובים והם שלישיה עם לואי. הוא לא מוכן שהשלישייה הזו תיהרס רק בגלל שנייל רוצה את שרלוט.
"ליאם, למה אתה אומר לי את זה? ממתי שרלוט והארי חשובים לך כל-כך?" לפתע שאל לואי את ליאם.
"אני לא גיליתי לך את זה רק בשבילם אלא גם בשבילי. נייל גרם לחיי להיות גיהינום אני רוצה לנקום בו! וגם אתם הנערים היחידים בכיתה שנחמדים אליי, אתם וזאיין אז אני לא רוצה שתיפגעו מנייל ושתיפגעו בכללי." אמר ליאם ולואי השיב לו "אה," קצר.
"לואי, נייל לא חושב שאני אצליח לעצור אותו מלהשיג את שרלוט ולסכסך בינה לבין הארי. אני חייב שתעזור יל כדי שהתוכנית שלו תיכשל." אמר ליאם רציני ולואי חייך.
"אל תדאג ליאם אני אעזור לך." אמר לואי ועכשיו גם ליאם חייך.
"אז מה נעשה?" שאל לואי את ליאם.
"אין לי ממש תוכנית כי לפני ממש קצת זמן גיליתי את התוכנית של נייל וגיליתי לו שאני אמנע אותה אבל חייבים לדבר עם זאיין. נייל ייעזר בברנדון כדי לסכסך בין הארי לשרלוט בכל זאת הוא צריך נער באמת חכם ובתמורה הוא ידאג שכולם יחשבו ששרלוט בגדה בג'ייסון עם זאיין וכולם ישנאו אותו. צריך לבדוק אם הוא עושה משהוא שימנע מנייל להצליח לגרום לכולם לשנוא את זאיין." אמר ליאם ולואי הקשיב בהתעניינות רבה.
"בסדר, בוא נלך אל זאיין." אמר לואי לליאם. הוא גירד בשערו וליאם השיב "בסדר,"
"שרלוט אני הולך!" צעק לואי.
"בסדר," אמרה שרלוט ולואי נעל את נעליו. חלק משערו החום/השטני היה על עיניו והוא הזיז אותו. הוא בהה בעיניו החמות של ליאם ואמר "בוא נלך." ליאם הנהן והם יצאו מהבית של לואי. הם הלכו לביתו של זאיין וכעבור בערך רבע שעה שאותה העבירו בדיבורים על מה יגידו לזאיין הם הגיעו. הם דפקו בדלת וזאיים פתח. הוא נראה עייף כאילו התעורר משינה וחלק משיערו השחור היה על עיניו. "היי זאיין," אמר לואי.
"היי לואי וליאם, מה אתם עושים פה?" אמר זאיין ושאל את לואי וליאם מדוע הם הגיעו אליו.
"באנו אלייך כדי לדבר איתך על נייל." אמר לואי. וזאיין נהיה עצבני.
"אני לא רוצה לדבר עליו!" הוא צעק בעצבנות.
המשך יבוא…


תגובות (8)

המשךךך

13/06/2014 13:28

מושלם כמו תמיד!!! תמשיכי מהר ♥

13/06/2014 14:10

    תודה♥

    13/06/2014 21:36

תמשיכייייייייייייייי דחוף

13/06/2014 18:25

תמשיכי. זו פקודה.

15/06/2014 19:47

    חחחחחחח גברת צעירה אני אמשיך בקרוב :) כמראה מחר :)

    15/06/2014 22:47

תודה

16/06/2014 17:02

המשכתי♥♥♥

17/06/2014 20:47
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך