זאיין מאליק & שרלוט פרק 5
זאיין מאליק & שרלוט פרק 5:
הארי חיבק את שרלוט ונרדם. הוא התעורר למשמע קולו של לואי ששאל בצעקה "מה קורה פה?!" גם שרלוט התעוררה. הם הסתכלו לכיוון הדלת וראו את לואי, פניו היו אדומות מכעס. "הארי למה אתה במיטה עם אחותי?!" שאל לואי ופתאום הם הבינו מה קרה. "לואי זה לא מה שאתה חושב." אמר הארי. "אתה עם אחותי במיטה מחבק אותה וזה לא מה שאני חושב? אני דווקא רואה שזה בדיוק מה שאני חושב!" אמר לואי צועק עליהם זועם מאוד.
"לואי זה באמת לא מה שאתה חושב." אמרה שרלוט. "אפילו שנינו עם בגדים."
"הארי עוף לי מהבית! ואתה תשמור את הטרנינג והסוודר שלי לעצמך!" צרח לואי אדום מכעס. "בסדר," אמר הארי בשקט. הוא לקח את בגדיו והלך משם.
"לואי אני פשוט לא מאמינה עלייך! לא עשינו כלום! פשוט ישנו באותה מיטה כי לא הצלחתי להירדם! שנינו היינו עם בגדים!" צרחה שרלוט על לואי. הוא התעלם ממנה והלך. לא אכפת לו אם הם לא עשו כלום, הם ישנו באותה מיטה והם יכלו פתאום להחליט לעשות. הוא סומך על הארי ועל אחותו אבל הוא עדיין דואג מזה וכועס עליהם שהם ישנו באותה מיטה. הארי לא כעס על לואי, למרות שלואי טעה הוא לא כעס עליו. גם הוא היה מגיב ככה במקרה שמישהו היה ישן עם ג'מה באותה מיטה, גם אם הוא עם שמונים שכבות של בגדים. הוא יודע שגם אם לואי יודע שהוא (הארי) ושרלוט לא עשו כלום רק הידיעה שהם שכבו באותה מיטה מגדילה את זעמו. למרות שהארי לא כעס על לואי הוא היה מאוכזב. למה שהחבר הכי טוב שלו יחשוב שהוא יעשה לו את זה? הרי הוא הבטיח לו! ובנוסף על כך למה שהארי יעשה את זה לחברתו הטובה. אבל האכזבה שלו פגה כאשר הוא קיבל הודעה מלואי ובה היה כתוב:
"היי האז,
מצטער שצעקתי עלייך ועל אחותי ושגירשתי אותך מהבית שלי. פשוט הייתם ביחד במיטה ופחדתי שעשיתם, אני יודע שלא עשיתם ואני לא רוצה אפילו לדמיין מה היה עלול לקרות אם הייתם עושים. כי אז כנראה הייתה נהפכים לזוג ואלי נפרדו ואז יהיה לי קשה לבלות איתכם ביחד. או שהייתם עושים ומתעלמים אחד מהשני ואז המצב היה מביך כשהייתם רואים אחד את השני. בקיצור אני מקווה שאתה לא כועס.
ממני בו-בר
נ.ב
אתה יכול לשמור על הבגדים."
הארי שמח לגלות שלואי לא כועס. הוא החליט להשיב ללואי על הודעתו.
"לבו-באר,
אני סולח למרות שאפילו לא כעסתי או נעלבתי. רק הייתי מאוכזב מכך שחשבת שאני אעשה לך דבר כזה. אני במקומך הייתי רוצח את עצי. אם מישהו היה ישן עם אחותי באותה מיטה הייתי רוצח אותו, גם אם הוא עם מיליון שכבות בגדים והם לא עשו כלום. בקיצור אני לא כועס ואני שמח שאתה לא כועס עליי או משהו כזה.
ממני האז."
כאשר לואי קרא את ההודעה של הארי שהייתה משוב על הודעתו הוא שמח. הוא שמח שהארי אינו כועס עליו כלל וכלל, אולם התאכזב כאשר קרה כשהארי כעס עליו אך הבין אותו. הוא באמת לא האמין שהארי אי פעם יעשה לו משהו כזה והוא האמין בצדק, הארי מעולם לא עשה לו דר כזה ובינתיים מתכנן לעולם לא לעשות. הוא יודע שהארי יודע שבאחותו של לואי לא נוגעים בטח ובטח אם אתה במקרה החבר הכי טוב של שניהם. גם שרלוט בעצמה לא רצתה לעשות עם הארי, מכמה סיבות. ראשית כל, היא לא מעוניינת בהארי בתור בן הזוג שלה, עם כמה שהוא חבר טוב בשבילה היא מעוניינת בג'ייסון בתור בן הזוג שלה. שנית, הארי הוא חברה הטוב ביותר והיא לעולם לא תחשוב על לעשות עם חברה הטוב ביותר והיא מעולם לא חשבה על לעשות עם חברה הטוב ביותר משום שבסופו של גבר יכולים להיות מצבים מביכים מאוד. שלוש, אם היא והארי היו עושים או יעשו בעתיד לואי ירצח את שניהם.
************************
"למה קראת לי?" שאל נייל את זאיין. זאיין הסתכל עליו שניות מועטות ואז השיב "אני רוצה שתוודא שאף-אחד לא יספר לכולם על הבגידה של שרלוט בג'ייסון."
"אני לא הולך לעשות את זה." אמר נייל וחייך.
"מדוע? הרי אתה אוהב אותה והיא חשובה לך, אתה לא רוצה שכולם יפגעו בה." אמר זאיין.
"בזה אתה צודק. אבל אני רוצה אותה לעצמי, אם יגלו על הבגידה כולם ישנאו אותה ואף-אחד לא ירצה אותה. רק אני ארצה והיא תהיה איתי." השיב נייל וחיוכו התרחב.
"שכחת את הארי." אמר זאיין.
"הם החברים הכי טובים לא יותר מזה." אמר נייל.
"אם אתה לא תדאג שכולם לא ידעו אני אדאג לכך שכולם ישנאו אותך!" איים זאיין על נייל. נייל היה חברו הטוב אבל הוא השתנה, הוא נהיה מגעיל וחושב רק על עצמו.
"אתה טועה. אני לא אעשה את זה ואני אגרום לכולם לשנוא אותך. במקרה ואתה תוהה איך אני אסביר לך כאן ועכשיו. אף-אחד חוץ ממך, ממני, משרלוט וברנדון לא יודע ששרלוט בגדה בג'ייסון עם ברנדון ואני בטוח שברנדון ירצה להמשיך להישאר מקובל. אני אגרום לג'ייסון ולכולם לחשוב ששרלוט בגדה בג'ייסון אחד, גם אם היא תנסה להגן עלייך אף-אחד לא יאמין לה. כולם יחשבו שהיא שקרנית בוגדנית." אמר נייל. זאיין אשר הביט לתוך עיניו הכחולות של נייל פעם היה רואה בהן טוב לב, יושר ואהבה, עכשיו לעומת זאת הוא רואה בעיניו של נייל רשע, שנאה, איבה ותחמנות. נייל הלך מהמקום שזאיין ונייל היו, הם היו במחבוא הפרטי שלהם, הם היו מבלים בו יחדיו פעם, לפני שנייל הפך לרשע וזאיין התחבר עם ג'ייסון. זאיין נפל על ברכיו וטמן את ראשו בידיו. "למה?! למה?! למה דווקא לי זה קורה?!" הוא שאל בצעקה חזקה אך כמובן שאף-אחד לא שמע אותו.
*************************
ברנדון הלך לביתו וראה את נייל. "ברנדון בוא!" צעק נייל וברנדון ניגש אליו.
"מה אתה רוצה נייל?" שאל ברנדון.
"ג'ייסון גילה ששרלוט בגדה בו אך הוא אינו יודע עם מי. יש לי עסקה בשבילך שבזכותה הוא לא ידע מי בגד בו." אמר נייל לברנדון מציע עסקה. ברנדון התעניין, היה לו חשוב להישאר חבר של ג'ייסון ומהנערים המקובלים בשכבה. ביכולתו של נייל להציע זאת ולגרום לכך.
"מה אתה מציע לי?" שאל ברנדון ונייל חיוך.
"אני אגרום לכולם לחשוב שהנער אשר איתו בגדה שרלוט בג'ייסון הוא זאיין. אתה תישאר חבר טוב של ג'ייסון ונער מקובל. ואז מגיע החלק שלך. אתה תגרום לשרלוט לשנוא את הארי ולהתאהב בי. אז, מה אתה אומר?" הציע נייל את העסקה וסיפר לברנדון את תוכנה. ברנדון היסס. הוא היה מוכן לגרום לכולם לשנוא את זאיין אך הוא אינו רצה לסכסך בין הארי לשרלוט. אבל הוא לא רצה שישנאו אותו. "אני מסכים." אמר ברנדון מסכים להצעתו של נייל. נייל חיוך ואמר "יופי."
ברנדון הלך לביתו וכך גם נייל. את נייל תקפו ייסורי מצפון על תוכניתו אך הוא התעלם מכך. הוא אהב את שרלוט והוא לא ייתן לאף אחד למנוע ממנו להשיג אותה. הוא רוצה שזאיין לא ימנע ממנו ושהארי לא. ידוע שהארי ושרלוט הם החברים הכי טובים ונייל ידוע בתור שובר לבבות, הארי ממש לא רוצה ששרלוט ונייל יהיו ביחד. הוא יודע מה הארי חושב עליו, הארי חושב שנייל שובר לבבות חסר רגשות ושאם הוא יהיה עם שרלוט הוא ישבור את ליבה. נייל לא רוצה לפגוע בשרלוט והוא יזהר לא לפגוע בה. למרות שהוא יודע שאם הוא יסכסך בינה לבין הארי היא תיפגע, כל עוד היא לא יודעת שזה הוא היא לא נפגעת ממנו.
המשך יבוא…
תגובות (4)
מושלם פשוט מושלם!!!! תמשיכי מהר!!
אני רוצה להחזיר לך על כך שאת עושה לי סיפור כזה משהים את רוצה שאני יעשה לך וואן שוט או משהו? ❤️
תודה♥ ואת לא צריכה לעשות לי וואנשוט תודה על ההצעה♥
תמשיכייייייי
המשכתי♥