זאיין מאליק & שרלוט פרק 3
זאיין מאליק & שרלוט פרק 3:
"תקשיבי, אולי את פשוט צריכה להמשיך הלאה. אני יודע שזה כואב ונראה בלתי אפשרי אך זה בהחלט אפשרי. עברתי את אותו דבר." אמר הארי.
"זה שונה. אתה לא היית האדם שבגד אלא בגדו בך." אמר שרלוט מגמגמת ובוכה. הארי נזכר במקרה הבגידה שחווה. שרלוט הבחינה בכך ומיהרה להתנצל "מצטערת. לא רציתי להזכיר לך את זה." אמרה שרלוט.
"זה בסדר," אמר הארי וחיבק את שרלוט.
"שרלוט אני רוצה שתבטיחי לי משהו." אמר הארי.
"להבטיח מה?" שאלה שרלוט מסוקרנת ממה שהוא רוצה שהיא תבטיח לו.
"אני רוצה שתבטיחי לי שתנסי להמשיך הלאה. שלא תהיי תקועה בעברך ובטעותך. את יכולה להתקדם הלאה ואולי את וג'ייסון תחזרו." אמר הארי.
"אני מבטיחה לנסות להמשיך האלה ולהשתדל מאוד אבל אני איני מבטיחה להצליח." אמרה שרלוט.
"יופי," אמר הארי וחיבק אותה שוב. שרלוט אהבה את חיבוקיו של הארי, הם הרגיעו אותה כאשר הייתה נסערת או עצבנית, ועזרו לה כאשר היא הייתה בדיכאון עמוק או דיכאון קל או פשוט עצובה. "אני אוהבת את חיבוקייך." אמרה שרלוט להארי בתוך חיבוקם.
"אני שמח לשמוע." השיב לה הארי.
"תודה," אמרה שרלוט.
"על מה?" שאל הארי.
"על שאתה פה, מעודד אותי." אמרה שרלוט.
"אני עושה את זה מרצון, תאמיני לי." אמר הארי.
"מאמינה לך." אמרה שרלוט והוא נישק אותה על הלחי.
"טוב, אני הולך להיות עם לואי הרי לשם זה באתי אבל בדרך זאיין קרא לי וסיפר לי את כל מה שקרה בינך לבין ג'ייסון." אמר הארי.
"יאללה לך אל לואי. אני אתעסק בלנסות להמשיך הלאה." אמרה שרלוט.
"בסדר," אמר הארי. הוא נישק אותה בלחי והלך לחברו הטוב לואי. שרלוט ישבה על מיטתה מנגבת את דמעותיה וחשבה מה ישמח אותה, לא להרבה זמן, אלא לקצת זמן. היא החליטה להציק ללואי אחיה ולהארי חברו הטוב זה תמיד מעודד אותה. היא הלכה לסלון וראתה את לואי והארי. היא ניגשה אליהם והתיישבה על לואי.
"את מסתירה." הוא אמר לה.
"לא אכפת לי." היא השיבה.
"את כבדה." היא אמר.
"תהיה בשקט." היא השיבה.
"לא רוצה." הוא אמר. פתאום שרלוט נשכבה כשרגליה על רגליו של לואי וראשה על רגליו של הארי. הארי שיחק בסערה ושרלוט התחילה לשיר, ליתר דיוק לצרוח את מילות השיר לפי המנגינה. זה כבר הציק להם.
"שרלוט שקט!" צעק לואי.
"שרלוט בבקשה תעשי פחות רעש." אמר הארי לשרלוט. זה לא עזר. היא ידעה שזה יציק להם. פתאום היא השתתקה. היא הניחה את ידיה על הארי והתחילה לדגדג אותו.
"חחח שרלוט! חחח תפסיקי! חח בבחחחקשה!" ביקש הארי משרלוט.
"לא רוצה ולא רוצה." אמרה שרלוט ממשיכה לדגדג אותו.
המשך יבוא…
תגובות (1)
המשכתי♥