כל הסיפור מוקדש לשירני12! היא ביקשה ממני לכתוב לה וואנשוט ועלה לי רעיון לסיפור אז התחלתי אותו! אשמח לתגובות ולדירוגים! יש לי כמה פרקים כתובים! אחרי כמה תגובות אעלה את הפרק הבא!

זאיין מאליק & שרלוט פרק 1 מוקדש לשירני12

28/05/2014 1231 צפיות 9 תגובות
כל הסיפור מוקדש לשירני12! היא ביקשה ממני לכתוב לה וואנשוט ועלה לי רעיון לסיפור אז התחלתי אותו! אשמח לתגובות ולדירוגים! יש לי כמה פרקים כתובים! אחרי כמה תגובות אעלה את הפרק הבא!

זאיין מאליק & שרלוט פרק 1:
"אני אוהבת אותך." אמרה שרלוט ג'ייסון.
"אני לא מאמין לך ואני לעולם לא אאמין לך." הוא אמר לה. היא בגדה בו, עכשיו היא רוצה לחזור אליו אבל הוא פגוע ולא מוכן לסלוח לה.
"אני באמת אוהבת אותך." היא אמרה לו.
"תסבירי לי למה שאני אאמין לך. אני סמכתי עלייך ובכל זאת בגדת בי. את פגעת בי מאוד." הוא אמר לה. הוא לא מוכן לסלוח לה. הוא אוהב אותה אבל הוא גם פגוע וכועס, מאוד. היא מבינה אותו אבל עדיין היא לא מוכנה להשלים עם העובדה שהיא איבדה אותו, כנראה איבדה אותו לנצח נצחים.
"תקשיב לי ג'ייסון, במקומך גם אני לא הייתי מאמינה לעצמי. אני יודעת שאין לך סיבה להאמין לי. אני במקומך לא הייתי סולחת לעצמי. אני מבינה למה אתה לא סולח לי. אני אמנם לא יודעת כמה נפגעת ממני אבל גם אני נפגעתי מבגידה, רק שמי שבגד בי לעולם לא התנצל או אמר לי שהוא אוהב אותי ושהוא רוצה שנחזור לאחר הבגידה. אני שונאת את עצמי על זה שבגדתי בך, באמת. אבל אני לא מסוגלת להשלים עם העובדה שלא יהיה לי אותך יותר. אני יודעת שלא מגיע לי אותך ולך מגיע מישהי יותר טובה, אני יודעת. אבל אני לא מסוגלת להשלים עם זה שלא יהיה לי אותך. אני אוהבת אותך." אמרה שרלוט לג'ייסון. היא התכוונה למה שהיא אמרה אבל הוא בכל זאת לא האמין לה.
"אז תתרגלי לעובדה שלא יהיה לך אותי! ועכשיו לכי מביתי!" הוא אמר לה. שרלוט רק אמרה "בסדר," והלכה. היא הלכה בוכה, בוכה הרבה. היא ראתה את הבן-אדם שהכי שונא אותה בעולם. הוא חושב שהיא מפלצת. היא ראתה את זאיין מאליק. הוא התקרב אליה. "מה אתה רוצה זאיין?" היא שאלה אותו. אין לה כוח לירידות שלו עליה.
"למה את בוכה?" הוא שאל.
"כי איבדתי את מי שאני אוהבת." היא אמרה קולה חנוק מדמעות. היא התחרטה שאמרה זאת. היא ידעה שעכשיו זאיין ירד עליה.
"אז ג'ייסון גילה שבגדת בו, יופי. מגיע לו מישהי יותר טובה מבוגדת עלובה שאפילו לא אהבה אותו." הוא אמר לה. הוא לא התחרט על מה שהוא אמר גם אם זה פגע בה.
"נכון אני בוגדת עלובה, בזה אתה צודקת." אמרה שרלוט ואז המשיכה "אבל אני כן אהבתי אותו, אהבתי אותו ואני אוהבת אותו." היא אמרה לו והוא רק גיחך גיחוך זעיר.
"אהבת אותו?" הוא שאל בזלזול.
"כן," היא השיבה לו.
"את לא אהבת אותו." הוא אמר לה מבטל את תשובתה.
"כן אני כן!" היא עמדה על שלה ולא וויתרה לו.
"שרלוט תביני, אם היית אוהבת אותו באמת לא היית בוגדת בו." הוא אמר לה, עומד על שלא. לא מוותר לה. גורם לה להבין שהיא מפלצת.
"תקשיב לי ותקשיב לי טוב! אני שונאת את עצמי על שבגדתי בו! אני יודעת שמגיע לו מישהי יותר טובה ממני! אני גם יודעת שהוא עשה בשכל שהוא לא סלח לי! אבל אני כן אוהבת אותו!" צעקה שרלוט על זאיין.
"אז למה בגדת בו?" שאל זאיין. זאיין אף-פעם לא חיבב את שרלוט ועכשיו במיוחד, הוא היה החבר הכי טוב של ג'ייסון והוא לא רצה שג'ייסון יפגע, אבל הוא נפגע. כן, הוא היה החבר הכי טוב של ג'ייסון. כשזאיין גילה ששרלוט בגדה בג'ייסון הוא ישר סיפר לו אבל ג'ייסון היה עיוור מרוב אהבה ולא האמין לו. ג'ייסון אפילו אמר לזאיין שהוא שונא אותו אבל עכשיו ג'ייסון מצטער על זה.
המשך יבוא…


תגובות (9)

הו :>
תמשיכיייי

28/05/2014 23:43

    שמחה שאהבת

    29/05/2014 07:42

תמשיכי זה כזה יפהההה, כבר אמרתי לך שאני ממש אוהבת את הכתיבה שלךךךך!!!
וכל זה בכלל מושלם! מקווה שהיה לך כיף בטיול ושתמשיכי מהר ❤️

29/05/2014 07:38

    היה לי כיף. אני שמחה לדעת שאת אוהבת את הכתיבה שלי ואת הסיפור.

    29/05/2014 07:42

מושלם תמשיכייי את כותבת ממש יפה ואני אוהבת את הכתיבה שלך ואפשר גם וואנשוט?

29/05/2014 08:21

    תודה. ודני אני אעשה לך אבל יש עוד מישהי שאני צריכה לעשות לה. עם מי את רוצה? ותבחרי שם בריטי/אמריקאי.

    29/05/2014 08:44

    אז אני רוצה עם לואי או זאיין והשם זה ג'ייד

    29/05/2014 10:22

    אוקיי. בגלל שיש לי שני סיפורים על זאיין ועשיתי לו וואנשוט לא מזמן אני כנראה אעשה לך על לואי. ☺

    29/05/2014 10:30

המשכתי ♥

30/05/2014 06:58
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך