וואנשוט נייל ודנה

לילוש דרקשנית! 18/01/2013 825 צפיות 2 תגובות

טוביק זה מוקדש לחברה ממש טובה שלי דנה הורן אני אוהבת אותך הכי הכי הכי הרבה שבעולם !!!❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
ילו שקראת את זה ❤אני אוהבת ומטורפת עלייך תמשיכי להיות ילדה מושלמת כמו שאת !!! ❤

״ בחיים לא נחזור להיות ביחד !! ״ צרחתי אחריי שרצתי מהכיתה בוכה ומבולבלת .
״ מה קרה ? ״ נייל שאל אותי הייל תמיד היה הילד המקובל של השיכבה זה שתמיד צחק עם כולן וכל הבנות אהבו אותו היחסים ביני לבינו לא היו משו לאחר המריבה הקודמת שהייתה לנו …… מאז אנחנו לא מדברים ״ כלום ! ״ צרחתי והיתקדמתי החוצה ״ נו מה קרה ?! ״ הוא שאל ממשיך ללכת אחריי ״ מה זה עיניינך פתאום , לך ותשאל את החבר המפגר שלך ! ״ צרחתי עליו , הוא החזיק בידי , לא נתן לי לזוז . ״ מה הוא עשה לך ?! ״ הוא שאל בקול חזק וברור ״ הוא…. הוא בגד בי עם גייד ! ״ אמרתי ובכיתי על כתפו של נייל , הוא חיבק אותי בחיים הוא לא היה כל כך רגיש ומבין אותי , אני זוכרת אחריי הריב שהיה ביננו הוא תמיד צחק עליי עם כולם , היתנתקתי ממנו מהמחשבה , הבטנו אחד בשני , ״ אני ידבר איתו ״ הוא אמר ״ לא נו עזוב ״ אמרתי ומחיתי דימעה הוא היה כזה חמוד ורגיש , ״ בואי״ הוא אמר מקרב אותי אליו אל עוד חיבוק גדול ומלא חום ״ את לא צריכה לשים על מטומטמים כמו ליאם ״ הוא אמר וציחקקנו , התיישבנו באולם הספורט , ״ כן אתה צודק אבל איתו זה היה…. מיוחד …״ אמרתי בעצב והתחלתי לבכות שוב … ״ אל תדאגי זה תמיד יהיה ככה …עד שתמצאי את האחד ״ הוא אמר סובב אותי אליו , החזקתי בידו ״ נייל ? ״ שאלתי ״ אה ?… ״ הוא השיב ״ למה….למה אתה מדבר אליי ככה , אתה לא שונא אותי ? ״ שאלתי אותו , ונזכרתי שוב בכל הפעמים של הצחוקים שלו עליי , בכל הירידות האלו ״ לא …. למה את חושבת ככה ? ״ הוא שאל מיסתובב ומביט קדימה אל עבר המגרש , כתגובה היסתובבתי גמאני , ״ סתם …. ״ אמרתי הייתה שתיקה מביכה של כמה דקות … ״ את יודעת את דווקא די חמודה ״ הוא אמר. ״ תודה גמאתה ״ אמרתי והסמקתי ״ דנה….״ הוא אמר ״ מה ? ״ שאלתי אותו , הוא סובב אותי שוב הפעם הרגשתי שמשהו הולך לקרות תוך שניות אחדות הרגשתי את שפתיו על שלי , היתנשקנו נשיקה ארוכה ואוהבת בחיים לא האמנתי שדבר כזה יקרה לי ועוד עם הילד האירי עם העיניים הכחולות הקול והחיוך המהפנטים כל בת .
״ אני אוהב אותך ״ הוא אמר מסמיק ״ אני גם אוהבת אותך ״ ! השבתי לו , אולי אתה האחד ?!


תגובות (2)

אורוש זה מדהים כל כך!!!!!! :')

18/01/2013 11:19

מושלםםםםם

18/01/2013 11:44
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך