וואנשוט מדהים מתורגם זואי & והארי
אוקיי מצאתי אתר מדהים (טאמבלר חחח גיליתי את הטאמבלר)עם וואנשוטים עם שמות הזויים לדוגמא:פרנצ'סקה,קלאודיה…
הנה שם נורמלי:זואי <3
תרגמתי אותו בלי עזרה של האינטרנט,סתומרת לבד מהראש אז אנשים רחמנות חחח סתם לפחות אנגלית בסיסית צריך לדעת לא?
אז הנה וואנשוט קצר לבוקר נעים
ולסיפור…
אנחנו גמרנו זואי.אל תסמסי או תתקשרי אלי בחזרה.אנחנו לא יכולים להיות עוד ביחד.זה מה שהכי טוב לשנינו.אני מצטער.-הארי.
הידיים שלי רעדו והרגשתי שבטני צונחת כשקראתי את ההודעה.
לא ידעתי אם אני הולכת להקיא,לבכות,להתפוצץ או את כל השלוש…
הארי סטיילס ואני יצאנו כבר יותר משנה עכשיו,והכול הלך נהדר.ברור,היו לנו כמה ריבים פה ושם,בדרך כלל
זה היה משהו בנוגע להנהלה-הם שנאו אותי מכמה סיבות-או שהוא בילה פחות מדי זמן עם הלהקה,אבל ידעתי שאין שום דבר שאני יכולה לעשות,אז פשוט הייתי שמחה שיש לי זמן לראות אותו ולבלות איתו מתי שהוא רק יכול.הוא היה עכשיו בטור (סיבוב הופעות) ולא ראיתי את זה מגיע.קודם כל זרקתי את הטלפון על המיטה,עומדת ומשלימה עם חוסר האמון.מה קרה בטור שגרם לו לעשות את זה? הוא נראה בסדר כשהתקשר אלי בלילה שעבר ודיבר איתי.אני פשוט לא הבנתי.זחלתי לתוך המיטה ונכנסתי אל תוך הסדינים.הרמתי שוב את הטלפון וקראתי את ההודעה.מנסה להבין עם זאת הייתה בדיחה שלא הבנתי.לצערי,זה נראה די פשוט.באותו הרגע נשברתי,"למה" אני הצלחתי ללחוש בין התייפחות להתייפחות.
לאחר זמן מה הבנתי שאף פעם לא הגבתי.מה אמרתי? חשבתי לעצמי.לא משנה כמה רציתי להיות איתו,ידעתי שהייתה סיבה לזה,ואני חייבת לכבד את זה,אפילו עם זה לא איתי.
זה לקח לי שעה לשלוח את התגובה הזו:אוקיי,אני מבינה.
אני בכיתי עד שנרדמתי באותו לילה.בכיתי עד שנרדמתי במשך כמה לילות
*שבוע לאחר מכן
"את בטוחה שאת לא רוצה לבוא איתנו זואי?" אמי המשיכה לנסות לעזור לי.אהבתי אותה על זה.
"לא זה בסדר,אתם שניכם לכו תעשו כיף בארוחת ערב" נופפתי להורי כאשר הם יצאו מהחניה.
מגייסת את החיוך הטוב ביותר.בשנייה שהם היו מחוץ לטווח ראיה,הלכתי לספה שבחדר המגורים (אומרים שזה שונה מסלון-אין לי מושג אל תשאלו אותי) ובכיתי.הרגשתי כמו מת מהלך-זומבי.
שעה אחר כך,שמעתי נקישה על הדלת.צחקתי,יודעת שההורים שלי תמיד שוחכים לקחת את מפתח הבית לפני שהם יוצאים."כמה פעמים אתם עוד הולכים לשכוח את מפ…" חזרתי בעקבותיי כאשר פתחתי את הדלת.הארי הרים את מבטו מהאדמה,עיניו אדומות ונפוחות.הוא נראה עייף בדיוק כמותי,אבל גם טיפה כועס."הארי,מה אתה עושה פה?" בלי תשובה, הוא נכנס אך תוך הבית,עוטף את זרועותיו סביב זרועותי,ומנשק אותי.לא נשיקה פשוטה.נשיקה ארוכה אוהבת,מלאת משמעות."אנחנו יכולים לדבר זואי?" עמדתי שמה,כשזרועותי עטופות תחת זרועותיו,מסוחררת ומבולבלת.הוא החזיק בידי והלך לעבר הספה איתי.הוא ישב לידי,עדיין מחזיק בידי,והתחיל."זואי,אני…אני פרשתי מהלהקה"
קפצתי במיידי."מ ה? למה שתעשה את זה הארי?" "זואי בבקשה תני לי להסביר" ,התיישבתי באיטיות וחזרתי להקשיב לו."אוקי זואי,ההודעה שקיבלת-זה לא הייתי אני מישהוא מההנהלה לקח את הטלפון שלי בזמן הופעה ושלח לך את ההודעה.לא היה לי מושג שזה שם עד שראיתי את ההודעת החזר שלך אחרי המופע.זה שבר את לבי,ואפילו יותר כששלחת אוקיי.זוכרת כמה מודאגים הם היו כשהיינו ביחד?אז כנראה שהם חשבו שהטור יהיה דרך להפריד ביננו" אני התחלתי איתו בחוסר אמון,"הם כל כך שנאו אותי?","אני לא יודע זואי,כל מה שאני יודע זה שאני לא יעבוד עם אנשים שלא יכולים לקבל שאני אוהב אותך.אז אמרתי להם שאני פורש,ולקחתי את הטיסה הראשונה כדי שאוכל להגיע אלייך ולהסבר לך הכל,אז בבקשה זואי,האם תיהי החברה שלי שוב?" הסתכלתי אל תוך עיניו היפות ורק לחשתי "אתה אוהב אותי?" הוא חייך לעברי,מראה לי את חיוכו המושלם "מהיום שפגשתי אותך" "אני אוהבת אותך גם,הארי" הוא נשען, אז עטפתי את זרועותי סביב צווארו ונישקתי אותו באיטיות,"יש לי רק תנאי אחד"
אמרתי לו אחרי הנשיקה,"הכל בשבילך בייבי",זזתי במושבי…,"תצטרף ללהקה שוב" עכשיו זה היה תורו של הארי לעמוד,"מה זואי,מישהו מההנהלה גרם לי להיפרד ממך!למה שאני יחזור לשם אי פעם?"
"בגלל שהבנים צריכים אותך הארי,זה לא פייר כלפיהם,אתה צריך לדבר עם ההנהלה ואתה יכול להסביר שאתה לא תעמוד מאחורי זה-אני חושבת ושלא ינסו לעשות עוד מהלכים גדולים כאלה וכל דבר אחר,אנחנו יכולים להתמודד,ביחד,אבל אתה צריך להיות עם הבנים בלהקה"
הארי צחקק קצת אך מובן שנרגע."זה למה אני אוהב אותך זואי,אפילו אחרי הכל,את מסתכלת לבחוץ או אני,את לא יודעת כמה שבור לב הייתי באותו הלילה,למה לא נלחמת בשבילי?"
"טוב חשבתי שזה היית אתה ואני ידעתי שאם שלחת לי את זה,אז יש לך סיבה,וכל מה שרציתי בשבילך הוא שתיהיה מאושר אפילו אם זה לא בגל…" הארי השתיק אותי עם נשיקה הוא השעין את המצח שלו כנגד שלי והקול שלו היה בקושי מספיק חזק שאשמע אותו "לעולם לא אוכל להיות לגמרי מאושר בלעדייך" אני חייכתי אליו ונישקתי אותו שוב,עכשיו סוף סוף מרגישה אותו שוב.
תגובות (2)
יפההה אבלאבלאבל תמשיכי את cuse its u
זה מאוד יפה תמשיכי!