rayli101
טאמבלר אי לאב יו ואתה מציל אותי מבושות,תודה לך!
יכולות טובות באנגלית,אני מודה לכן!!!!
מה היינו עושים ללא אנגלית בעולם הזה?
love you all
מיקה אני מקווה שאהבת!

וואנשוט למיקה & לואי

rayli101 10/07/2013 766 צפיות 4 תגובות
טאמבלר אי לאב יו ואתה מציל אותי מבושות,תודה לך!
יכולות טובות באנגלית,אני מודה לכן!!!!
מה היינו עושים ללא אנגלית בעולם הזה?
love you all
מיקה אני מקווה שאהבת!

מיקה אי לאב יו
קראו את הרציתי להוסיף אחר כך…

"הי לאב" קיבלתי נשיקה עדינה על מצחי לפני שלואי עטף את זרועותיו סביבי לחיבוק.חייכתי אליו,לגמרי מתענגת על הרגע.יכולתי להישאר שם לנצח,רק להיות איתו היה מושלם.הוא הרים את סנטרי באיטיות ומיקם את שפתיו על שלי לשניה,לפני שהצביע לי שאכנס לדירתו.נכנסתי באיטיות וקפצתי על הספה."מה תרצה לעשות הלילה לו?" שאלתי,משתרעת על הספה כולה."אני חשבתי יותר על להישאר פה ללילה,לראות סרט או משהוא אני די עייף"שמעתי אותו מדשדש במטבח מאחורי והגבתי במהירות,"מי?אתה?עייף? זה א-ף פ-ע-ם לא קורה! ואם אתה הולך לישון מה אני יעשה כל הלילה?" גיחחתי לעצמי והקשבתי שוב,אבל לא שמעתי אותו במטבח עוד.הרמתי את ראשי בכדי להסתכל סביב,אבל לא ראיתי אותו.אני צווחתי פתאום כשהרגשתי שמישהוא קופץ לספה מאחורי.לואי הגניב את זרועותיו סביב מותניי,והניח את סנטרו על כתפיי.,אני ישאר ער אם אני יודע שאת פה"הסתובבתי בשביל להיות עם פנים אליו,"ולמה זה?",הוא רכן אלי קרוב יותר והתחיל לתוך עיני,"את יודר מדי יפה בשביל להתעלם ממך" הוא לחש,אני ידעתי שאני מסמיקה כאשר הוא סגר את המרחק ביננו.חייכתי אל תוך הנשיקה ואני יכולה לאמר שגם הנוא עשה ככה.
שפתינו נעו בשקט ובהתאמה,הוא צחצח את לשונו כנגד שפתי התחתונה,פתחתי את שפתי באיטיות והוא בזריזות ובמהירות החליק את לשונו לתוך פי.כשהנשיקה נעשתה עמוקה יותר, החלקתי את ידי דרך הקפלים של חולצתו בקלות.הוא שבר את הנשיקה כדי להוריד את חולצתו,ובמיידיות התחיל לנשק אותי שוב.הרצתי את ידי על בטנו השרירית ושרירי החזה שלו.הוא הכניס את ידיו תחת חולצתי,על בטני.לשונתינו עדיין רקדו ביחד,כשהטלפון צלצל.שנינו קפצנו והפסקנו.הסתכלתי עליו באטיות,הוא עמד כשגבו מופנה אלי.
הוא התחיל לחייך ושנינו פרצנו בצחוק היסטרי.התקרבתי אליו,בו בזמן ששנינו צחקנו ואאמרתי בשקט:"אז מה בנוגע לסרט ההוא?"הוא קם נותן לי נשיקה חטופה על השפתיים ואומר:"כל עוד את כאן זה נשמע מושלם".הוא הלך להביא את הסרט ופופקורן ואני השתרעתי על כל הספה שוב והרשתי לעצמי לחלום.
אהבתי להיות איתו.הוא יכל להיות רציני ורומנטי,אבל הוא יכל גם רק להתבטל ביחד.אף אחד לא מושלם,
אבל הוא בהחלט היה קרוב לזה בשבילי.
המחשבות שלי נקטעו על ידי פניו של מישהו מרחפות מעליי. חייכתי והרמתי את עצמי מעט לנשק את לואי והתיישבתי כדי שיוכל לשבת לידי. הוא תפס את מקומו במהירות, הניח את ידו סביבי ומושך אותי קרוב יותר.הוא התחיל את הסרט.בלי תנאים,לך תבין."היית מת לו" דחפתי אותו בשובבות
והוא צחקק קצת."הו שוש מיקה בייבי,אנחנו מן הסתם לא חברים עם הטבות" הסתכלתי עליו,"הו כן? ולמה זה?","אנחנו לא עושים את זה למנות ראשונות." גילגלתי את עיני אליו,"אז מה אני בשבילך?"
נשכתי את שפתי,סקרנית בנוגע לתגובתו,הוא עצר את הסרט וסיבב את פניו מולי."את החברה הכי טובה שלי,את החברה שלי,את האדם שאני יכול לספר לו הכל כולל הכל בלי לדאוג,את מחזירה אותי חזרה לעולם,שומרת אותי בקרקע,את יכולה לשים חיוך על פני בלי אפילו לנסות,אנחנו יכולים שנינו להיות רציניים או טיפשיים ואת כל הזמן יודעת מתי להתנהג באיזו דרך,את מכירה אותי יותר טוב משאני מכיר את עצמי לפעמים,ו…את הבחורה שאני מאוהב בה" קפאתי לרגע,הוא מעולם לא אמר לי שהוא אוהב לפני כן "מה?" הוא התקרב אלי כל כך קרוב שהאפים שלנו נגעו אחד בשני "אני אוהב אותך מיקה","אני אוהבת אותך לו".שנינו חייכנו,והוא שם את שפתיו כנגד שלי קיבלתי את התחושה הרגילה של חום וערפול בתוך בטני.לא יכולתי להפסיק לגחך,כשהוא סוף סוף שבר את הנשיקה,התכרבלתי קרוב אליו שוב.נפלתי לשינה בתוך זרועותיו,יודעת ששום דבר לא יכול לפגוע בנו ביחד או לחוד.


תגובות (4)

איזה מושלםםםםםםםםם

10/07/2013 06:30

חחחחח צודקת איך היינו מסתדרים בלי אנגלית?! חחחחח נקרעתי!!
מאוהבת בך, מחכה לוואנשוט שלי!!

10/07/2013 06:35

מהמהם! תמשיכי את פרק 4 אגב חחח

10/07/2013 06:54

אנגלית זה אאאאההבההההההההההההה
זה מושלמוש(::::
לאב יווו

10/07/2013 07:08
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך