A-188
הוואן שוט הראשון שלי , אז תהיו עדינים *~*
כול הבנות שגם רוצות וואן שוטים מצטערת , קשה לי לכתוב וואן שוטים בנוסף לסיפורים שלי , אז הוואן שוט הראשון והאחרון שלי חחחחחחחחחחחחחחחחח
אולי בהמשך , אחרי שאני יסיים את אחד מהסיפורים שלי ויהיה לי פחות עומס של כתיבה , אני יעשה וואן שוטים ....
ושירזייי אהובה שליייי , מקווה שאהבת , לקח לי המון זמן לכתוב כי אני מהאייפון D:

וואן שוט – שירז & הארי

A-188 17/02/2013 2028 צפיות 12 תגובות
הוואן שוט הראשון שלי , אז תהיו עדינים *~*
כול הבנות שגם רוצות וואן שוטים מצטערת , קשה לי לכתוב וואן שוטים בנוסף לסיפורים שלי , אז הוואן שוט הראשון והאחרון שלי חחחחחחחחחחחחחחחחח
אולי בהמשך , אחרי שאני יסיים את אחד מהסיפורים שלי ויהיה לי פחות עומס של כתיבה , אני יעשה וואן שוטים ....
ושירזייי אהובה שליייי , מקווה שאהבת , לקח לי המון זמן לכתוב כי אני מהאייפון D:

הלכתי לאורך הטיילת הארוכה , הים כחול עמוק ונוצץ , השמש שוקעת לאט לאט וצובעת את השמים בגוונים כתומים וורודים .
שיערי החום הגלי והארוך התעופף אחורנית עם הרוח הקלילה שנשבה באוויר .
אני לא מפסיקה לחשוב על קייל אחי הגדול , הוא התגייס לצבא ארצות הברית ומשרת באפגניסטן .
ואני במקום להיום עם המשפחה שלי אני פה בבריטניה , באמצע פאקינג לונדון ולא יודעת מה לעשות עם עצמי .
אם הוא חי ?
אם הוא פצוע ?
וגרוע יותר , אם הוא מת ?
אני לא יודעת מה יקרה לי אם קייל ימות , הקשר שלנו כאחים , זה קשר מדהים .
לפתע נתקלתי במישהו .
״סליחה״ מלמלתי אליו והבטתי לכיוונו .
״זה בסדר״ אמר וחייך אלי מתחת למשקפי השמש הגדולות ולכובע הקפוצ׳ון שהסתיר את שיערו .
הוא מוכר לי , בהיתי בו וכיווצתי את גבותיי , ״ אני מכירה אותך מאיפשהו ?״ שאלתי אותו .
״אולי״ אמר משועשע .
הוא הוריד את משקפי השמש הגדולות וחשף עניים כחולות ירוקות מדהימות , הוא הוריד את כובע הקפוצ׳ון וחשף שיער תלתלים חום .
״אז אני מוכר לך ?״ שאל אחרי שבחנתי אותו מכף רגל ועד ראש .
״מצטערת , לא ״ אמרתי לבסוף ומשכתי בכתפיי .
״באמת ? , הארי סטיילס ?״ שאל מופתע מעט .
״אני אמורה להכיר ?״ שאלתי אותו וגיחכתי .
״הארי אוו מיי דאג , הארייי , אנחנו אוהבות אותך !! ״ שמעתי צעקות של בחורות ועדר של בנות רצות אל עברינו .
״מה לעזאזל ?״ מלמלתי , עוד לא סיימתי את המשפט והוא כבר תפס בידי והתחיל לרוץ .
״לאן אנחנו הולכים ?״ שאלתי צוחקת והמשכתי לרוץ אחריו .
״לכול מקום ״ צחק ומשך אותי בידי כדי שאני ירוץ בקצב שלו .
קפצנו מהטיילת לדרך צדדית כמעט בלתי נראית לעין , והסתרנו מאחורי שיח וורדים גדול וקוצני .
״אני חושבת שהתחמקנו מהן״ אמרתי לו שחיוך מרוח על פניי .
הוא שלף וורד אדום מהשיח הגדול והגיש לי אותו עם חיוך ביישני , ״בשבילך עלמתי״ אמר וחייך אלי חיוך כובש החושף גומות חן מתוקות בלחייו .
״תודה״ מלמלתי ולקחתי את הוורד מידיו השריריות .
״אני לא יודע את השם שלך ״ אמר לאחר רגע שהשתרר בנינו שקט מביך .
״שירז״ אמרתי בביישנות וחייכתי אליו .
״הארי סטיילס״ אמר והגיש את ידו מולי כדי שאני ילחץ בה .
אחזתי בידו ולחצתי אותה , לפני שהספקתי לשחרר את האחיזה הוא משך אותי צמוד אליו .
הרגשתי את נשימותיו על פניי , והמרחק המפריד בין פנינו בסך הכול סנטימטר אחד יחיד ובודד .
״אז שירז , מאמינה באהבה ממבט ראשון ? ״ שאל אותי .
הלב שלי פעם בחוזקה , ופרפרים התעופפו בבטני , האם אני מאמינה באהבה ממבט ראשון ? , שאלה טובה .
המילים שלו לא יצאו ממחשבותיי ורצו במוחי הלוך ושוב .
׳האם את מאמינה באהבה ממבט
ראשון ?׳
צמצמתי את הפער הקטן בנינו , הוא התקרב אל שפתיי ונישק אותן בעדינות .
השפתיים שלו רכות וחמות , לאט לאט מנשיקה עדינה זה הפך לנשיקה סוערת .
אחרי דקות ארכות שלא התנתקנו אחד מהשני , הוא הפסיק את הנשיקה המדהימה הזאת , לא רציתי שהיא תגמר לעולם .
״זה עונה לך על השאלה ?״ שאלתי אותו.
״לא , אני צריך שתדגימי לי שוב ״ מלמל והתקרב אל שפתיי שוב .
מנשק אותן נשיקות קצרות וחפוזות , חייכתי חיוך קטן תוך כדי הנשיקה .

——-

אז ככה הכרתי את הארי סטיילס , חבר בלהקת וואן דיירקשן .
אז מי חשב לעזאזל שבאותו היום שטיילתי לאורך הטיילת חושבת על אחי הגדול , אני יתקל באהבת חיי .
אז מי היה מאמין , שאני שירז בסך הכול מישהי פשוטה ורגילה , תתאהב בהארי סטיילס מוואן דיירקשן .
אז היום , זה היום השנה שלנו .
היום מלפני שנה בדיוק הכרנו , הלכנו בחזרה אל השביל הצדדי הכמעט בלתי נראה לעין לשיח הוורדים הגדול ועמדנו מאחוריו .
״אז פה הכול קרה״ אמר הארי ומשך אותי קרוב אליו .
הפלאשבקים מאותו היום חזרו אלי .
״הארי ?״ שאלתי אותו בשקט בעוד הוא מחבק אותי ועוטף אותי בידיו השריריות .
״כן אהובה שלי ?״ שאל והביט לתוך עניי, ונתן לי תצפית מושלמת לעיניו הירוקות כחולות .
״אני כן מאמינה באהבה ממבט ראשון ״ אמרתי ונזכרתי בדבריו מאותו היום .
החיבוק שלו התחזק , ובמהרה השפתיים שלו נחו באופן מושלם על שפתיי .
״הארי סטיילס אני אוהבת אותך״ אמרתי לו אחרי הנשיקה המדהימה .
״שירז …״ אמר ושיחרר את חיבוקו .
לבי החסיר פעימה , מה קרה עכשיו לעזאזל ? , למה הוא הפסיק לחבק אותי?
הוא התרחק מעט ממני , והלב שלי התכווץ , זה משהו שעשיתי ? משהו שאמרתי ? חשבתי לעצמי בחרדה .
הוא כרע ברך על האדמה הנוקשית , שלף מכיס מעילו קופסת קטיפה שחורה קטנה ומרובעת .
פתח אותה בעדינות ובפנים נחה טבעת מושלמת , עם יהלום גדול ונוצץ .
הלב שלי התחיל לדפוק במהרה , וצמרמורת טיפה במעלה גבי .
״האם תנשאי לי ?״ שאל בחיוך רחב על פניו .
״כן״ אמרתי ברעד .
הוא השחיל את הטבעת העדינה על האצבע האמצעית שלי .
״שירז סטיילס , אני אוהב אותך ״ אמר ונשק לשפתיי .


תגובות (12)

וואו! זה מדהים! זה מושלם! זה מהמם! את מדהימה! את מושלמת! את מהממת! את כותבת פשוט מושלם!!! <3 <3 <3

17/02/2013 14:57

רומוש אהבה שלי יפהה , תודה תודה תודה , התגובה שלך עשתה לי את היום ❤❤❤❤

17/02/2013 15:56

יאוווו מדהים אין לי מילים פשוט מדהים!!!

17/02/2013 17:06

ווואווו זה מדהים ועוד לוואן שוט ראשון תקראי את הוואן שוט הראשון והאחרון גם שלי חחח (זה הפוסט הראשון)
ואם את עושה עוד וואן שוטים אז אפשר אני והארי??

18/02/2013 06:50

ווואווו זה מדהים ועוד לוואן שוט ראשון תקראי את הוואן שוט הראשון והאחרון גם שלי חחח (זה הפוסט הראשון)
ואם את עושה עוד וואן שוטים אז אפשר אני והארי??

18/02/2013 06:51

אם אני יעשה בהמשך אז בטח אני יעשה לך , אבל בנתיים יש לי עומס עם הכתיבה של הסיפורים שאני כותבת והלימודים אז אין לי זמן בנתיים לעשות וואן שוטים D:

18/02/2013 06:55

מ-ה-מ-ם
אין לי מילים זה פשוט מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18/02/2013 08:23

אעהעאהעא אביוש זה כזה מושלמי!!!!
אני ממש אהבתי את הוואן שוט אהבה שלי <3
מתה עליך ;-)

18/02/2013 09:29

שירזייי חייים שליייי אני יודעת זה מעפן , אבל הייתי חייבת לעשות לך אחד :)
ותודה על כול התגובות המדהימות , נסיכות שלי אוהבת המון ❤❤

18/02/2013 09:33

אביוש אהבה שלי זה ממש לא מעפן!!!
יואו אני מתה עליך(:
תגידי מתי את מעלה פרק של הסיפור על וואן די??
אני לא אעלה היום כי אני דרך הגאלקסי וקשה לעלות פה אז מחר אני יעלה…

18/02/2013 09:36

שירזיי חולה עלייך , מדהימה שכמוך !!!!
הפרק של הסיפור וואן די , כתבתי חצי מהפרק עוד מעט אני ימשיך לכתוב ואני יעלה ;-)
וגם הסיפור השני נעדרת כתבתי חצי ואני עוד מעט מעלה ;-)

18/02/2013 09:38

יש!!!!
אני מקווה שלא מאוחר מדי כי עוד חצי שעה יש לי חוג…
וואו אני ממש עסוקה היום

18/02/2013 09:41
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך