~one direction 4ever~
אני מקווה שאהבתם:):) יש לי וואן שוט מקורי על לואי למעוניינים..:) תגיבו:D אנונימית:):):)

וואן שוט על נייל :)))

~one direction 4ever~ 24/06/2014 904 צפיות 5 תגובות
אני מקווה שאהבתם:):) יש לי וואן שוט מקורי על לואי למעוניינים..:) תגיבו:D אנונימית:):):)

אז כמו שהבטחתי, הנה וואן שוט על נייל, וגם זה וואן שוט מתורגם.. מקווה שתאהבו :)
_____________________________________________________________

זה הרגיש כל כך נכון ובאותו הזמן כל כך טעות. אף אחד לא מבין את התענוג שמקבלים מכאב. הרגשתי שהסכין היה החבר היחידי באותו הזמן.

הכל התחיל מאז שהתחלתי לצאת עם נייל. הוא מפורסם אז יש מלא בנות שרצות אחריו, וכשמלא בנות רוצות אותך ואתה מצאת מישהי שאתה באמת אוהב, הבנות האלה מתחילות לקנא וזה כל כך מגעיל. נייל לא יודע מזה, אבל מאז שהתחלתי לקבל שנאה, התחלתי להיות מדוכאת ולחתוך ורידים. לא יכולתי לספר לאף אחד מהחברים או מהמשפחה שלי, בגלל שאז הם היו מתעמתים איתו ואז הוא היה מגלה. וזה היה הדבר האחרון שרציתי.

החיתוך ורידים היה הבריחה שלי ולשכוח מכל הדברים המגעילים שאומרים עליי בכל העולם.
הייתי מספרת לנייל , אבל נייל שביר, זה יהרוג אותו לדעת שזה מה שעשיתי לעצמי.

" בייב אני בבית " נייל קרא מלמטה

נדהמתי. הורדתי את שרוולי בשביל להסתיר את החתכים. איפה היה הסכין? באותו הזמן ראיתי שנייל כבר היה בחדר, מסתכל עליי. העיניים שלו התרחבו כשהוא ראה מה יש לי על היד.

הוא נפל על ברכיו וחטף את הסכין ממני.

" מה את חושבת לעזעזל? " הוא צרח עם דמעות יורדות מעיניו.

"נייל , אני…."

" לא! למה עשית את זה לעצמך? " הוא זרק את הסכין לצד השני של החדר ומשך אותי אליו בין זרועותיו.

"בגלל כל העניין של השנאה, נייל. אתה יודע שאני לא חזקה! אני לא יכולה להתמודד עם זה!" צעקתי בחזרה עליו

הוא משך אותי אליו עוד יותר.

"אני אתקן את זה , אני מבטיח בייב . אל תדאגי ,אני פה איתך ואני אף פעם לא אעזוב , רק תבטיחי שבחיים לא תעשי את זה שוב".

"אני מבטיחה. "


תגובות (5)

תעשי על לואייי

24/06/2014 07:55

כשיהיה לי יותר משלוש תגובות

24/06/2014 14:08

תעשי על לואי! זה היה יפה!

24/06/2014 14:19

תודה! אני אעשה על לואי מחר למרות שאין שלוש תגובות:)

24/06/2014 14:47

זה יפה אבל ממש קצר:(
תבחרי לתרגם אחד ארוך ומעניין….
אוהבת :-)

24/06/2014 14:51
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך