וואן שוט על זאיין ;)
טוב בנות אני יודעת שהרבה מאוד מאוד מאוד מאוד זמן לא המשכתי את הסיפור או כתבתי אבל זה בגלל שאין לי קוראות .. ואולי יום אחד אני יחליט להמשיייך .. :)
בנתיים אני עושה וואן שוטים .. וכן אני עושה על זאיין כי לדעתי הוא האדם שהכי מתאים לי .. ולא אני לא אומרת את זה כי אני דיירקשנית ( אני לא !!! ) פשוט זה אני אני אוהבת לרקוד סטריט דאנס ולשיר ואני די באד גירל .. אני אוהבת לצחוק הרבה ולהנות מהחיים .. אני אוהבת להגיד מאוד וזה לא קשור לזאיין בכלל ! whatsapp potetto .. אז אולי תחשבו שאני דיירקשנית מושפעת אבל אני לא .. :)
~ וואן שוט ~
היי , אני טיילור , אני בת 18 ,והרבה מאוד אנשים קוראים טיי .. ככה אני נראת : שיער חום מתולתל עם בלונד בקצוות טבעי .. ישלי עיניים כחולות אפורות , אני אוהבת לרקוד ברייקדאנס והיפהופ מואוווד ! ולשיר .. ואני רזה
חולה על לק ורוד ..
ישלי חברה הכי טוובה שקוראים לה סם , אנחנו חברות מגיל 8 ( כן אני יודעת המון זמן ) , אנחנו מספרות הכל אחת לשנייה ועושות הכל ביחד ..
סם : שער בלונד ועיניים כחולות ( כן אני יודעת מהממת ) היא רזה ..
ישלי אח אחד בן 19 בשם גייסון ושני הורים .
טווב ככה מתחיל הסיפור שלי :
" קומי יא בטטה ! " גייסון אמר ..
" אני קמה אני קמה " אמרתי ישנונית ..
קמתי התארגנתי וירדתי לאכול , אכלתי ויצאתי לבחוץ ונפגשתי עם סם ..
" תקשיבי טיי אני צריכה לספר לך משהו ממש חשוב " סם אמרה ..
" מה ? " אמרתי . " נכון עוד יומיים אנחנו מסיימים בית ספר , אז אני טסה ללונדון לגור שם עם זאיין חבר שלי " היא אמרה .. " מה ??!?!?! אני לא מאמינה ? אחרי 10 שנים של חברות את טסה ככה ונוטשת אותי ? " שאלתי והייתי המומה ממנה .. " לא ניראלך ?! ?? את הולכת לגור איתי ועם זאיין עד שתמצאי לך חבר ודירה .. " היא אמרה ונרגעתי .. " אני לא יודעת אני לא רוצה להציק לכם .. " אמרתי ..
" את ממש לא מפריעה וכבר דיברתי עם זאיין והוא אמר שזה ממש בסדר וחוץ מזה את לא הולכת לגור רק איתי ועם זאיין את גם הולכת לגור עם הלהקה שלו .. , והם ממש חתיכים .. " היא אמרה " טוב עם את אומרת אין לי בעיה .. " אמרתי ושמחתי ..
~ כעבור יומיים ~
אני וסם כבר מוכנות לעלות לטיסה .. אנחנו ממש מתרגשות לטוס כבר ללונדון בכל זאת זה החלום מגיל ממש קטן ..
" סמווש ייאללה בואי הולכים לדיוטי פרי " אמרתי .. " כן אני צריכה לקנות לזאיין ולבנים מתנה .. באלך לעזור אני יודעת שהיית פעם דיירקשנית .. ? " היא אמרה .. כן בטח אז ככה , לזאיין – מראה וגל לשיער , לנייל אוכל לא משנה מה אבל עדיף המבורגר .. ללואי – משו עם גזר , לליאם אין לי מושג אבל כל מה שתקני לו הוא יאהב .. " אמרתי .. " ומה עם הארי ? " היא אמרה .. " חשבתי שאני מתנה מספיק טובה .. " אמרתי וצחקנו ..
טוב יאללה עולים למטוס " אמרתי לה ועלינו ..
במשך הטיסה שמעתי שירים ונרדמתי וגם סם נרדמה ..
~ מנקודת המבט של זאיין ~
" בניייייייייייייייייים " צעקתי .. , הם התייצבו ואמרתי " סם וחברה שלה באות היום ואנחנו צריכים לארגן כאן הכל שיהיה מושלם ! " אמרתי וכול אחד הלך לסדר את החדר שלו ..
אחרי ככה 4 שעות היה דפיקה בדלת וראיתי בכניסה את סם .. ישר קפצתי עליה בנשיקה ענקית , אבל משו הרגיש לי חסר מאוד אבל התעלמתי מזה , בנתיים כל הבנים התייצבו בכניסה .. " סם איפה חברה שלך ? " שאלתי .. " היא מביאה את המזוודות שלה מהאוטו .. " אה טוב " אמרתי ..
היא נתנה לכל אחד את המתנות שלו ורק להארי לא , " איפה המתנה שלי ? " הארי שאל .. " היא כבר באה " סם אמרה ..
אחרי חמש דקות מישהי מהממת , היא נראתה לי מושלמת ! אבל ידעתי שזאת חברה של סם ואני עם סם אז זה בחיים לא יקרה וחץ מזה היא של הארי ..
" היי " היא אמרה בקול צרוד ועייף ..
" היי " כולם ענו ..
" אני טיילור , אתם יכולים לקרוא לי טיי , אני החברה הכי טובה של סם ואני הולכת לגור כאן איתכם עד שאני אמצא דירה חדשה משלי , אני מקווה שזה בסדר ? " היא שאלה וישר עניתי " ברור שזה בסדר .." " תודה " היא אמרה וחייכה חיוך מושלם ועייף .. " טוב אז איפה אני ישנה אני מתה מעיייפות "
" בדיוק כמו זאין " ליאם אמר ..
~ מנקודת המבט של טיילור ~
נכנסתי וראיתי את זאיין , פשוט התאהבתי בו , הייתי פשוט המומה כמה שהוא דומה לי .. חבל שהוא עם סם ..
אחרי שדיברנו והכרנו עליתי לישון , הייתי ממש עייפה ורק חשבתי על זאיין ..
~ לאחר שנתיים ~
זאיין אמר לי מה הוא מרגיש כלפיי וממש שמחתי , אבל הוא אמר שלא נוכל להיות ביחד כי הוא עם סם והא ממש אוהב אותה , ממש התבאסתי , לחשוב שאני נפרדתי מהארי בגללו והוא לא יכול לעזוב את סם , אבל גם אם הוא היה נפרד ממנה עדיין לא הייתי איתו כי סם החברה הכי טוובה שלי ..
אחרי חודשיים מאז מה שהוא אמר לי הוא וסם החליטו להתחתן , וזה ממש כאב לי , הרגשתי צביטה עמוקה בלב , כמו צלקת שהולכת להישאר שם הרבה זמן .. והכי גרוע שאני הייתי צריכה להיות השושבינה של סם , לראות את זאיין לבוש בבגדי חתן ולדעת שהוא לא בא לשם בשבילי , אלה בשביל סם .
הגיע יום של החתונה , הייתי לבושה בשמלה לבנה יפה כמו כל השושבינות , ולסם הייתה שמלה מהממת שמחמיאה לגזרה שלה מאוד .. נכנסתי לאולם עם הארי , וראיתי את המבט של זאיין כשהוא מסתכל עליי במבט מאוהב שמבט סליחה , אבל אני סלחתי ממזמן , וזה לא כאילו הסליחה תעזור במשהו גם ככה הוא וסם הולכים להתחתן ואין שום דבר שאני יכולה לעשות חוץ מלשכוח אותו , הארי ידע על זה שהיה ביני לבין זאיין קטע , וברגע שנכנסנו לאולם הוא תפס לי את היד חזק ולחש לי : " תהיהי חזקה את יכולה לעבור את זה " , " תודה הארי אני ינסה " אמרתי והתמקדתי ברצפה ,
סם נכנסה והתחיל הטקס , זאיין וסם נישאו ואין שום דבר שאני יכולה לעשות אז לאחר הטקס פשוט ברחתי ובכיתי ,
לאחר יומיים החלטתי שאני חוזרת לישראל אז שלחתי לזאיין הודעה " אני אוהבת אותך מאוד חבל שבאותו יום נישאת לסם ולא לי , אני מקווה שתהיו מאוד מאושרים ביחד אוהבת אותך ותמיד אוהב אותך טיילור <3 "
וחזרתי לישראל , פגשתי בחור מאוד חמוד בישראל וקוראים לו מאט , התחתנו ויש לנו שני ילדים ,
אנחנו מאוד מאושרים ביחד אבל למרות כל האושר הזה עדיין הייתי מאוהבת בזאיין עדיין באותו הנער הזה שהקסים אותי בחיוך שלו , ועדיין נשארה לי צלקת בלב שלא תעבור לעולם ..
תגובות (9)
זה ממש יפה!! אולי תעשי בשבילי על הארי? אם כן אז:
שם: אמנדה.. : )
אופי: אוהבת לרקוד (וטובה בזה), ואוהבת לריב על הארי עם כל דבר קטן… וביצ'ית כזו…
פשוטטט וואן שוט מושלםםם , זה כזה עצובבב :\
ואנ קוראה את הסיפור שלך וגם הגבתי לךך תראי את התגובה , יש לך סיפור מושלםםםםםם ואני רוצה שתמשיכיי תמשיכי בשביל הקוראות שכן קוראות את הסיפוררר
ברווור שאני יעשה לך : )
ותוודה ..
ואם אפשר אני רוצה גם וואן שוטט כי הכתיבה שלך מושלמתת אם כן אני רוצה שתעשי לי עם נייל
שם : אביה
גיל: כמו כולם
תיאור חיצוני : שיער שחור חלק ארוך עניים חומות בורקות חיוך יפה
אופי : מנגנת על גיטרה שטותית אוהבת להנות ולבלות
אביה אני יעשה לך וואן שוט ברווור ! וממש תוודה .. :)
יאיייי תודה!! מלכה.. : )
את רוצה סוף שמח או עצוב ?
את רוצה סוף שמח או עצוב ?
זה גם לאביה ..
ברוררר ששמחחח , ותודה נסיכההה יש לך פשוט כתיבה מושלמתתת