וואן שוט – ג׳וי & ג׳סטין
ישבתי על החוף הצהוב והריק , הים מולי כחול כהה מבריק לאור הירח .
הדמעות לא הפסיקו לנזול מעניי , דמעה אחר דמעה , ועוד דמעה , הזולגות במורד לחיי ונושרות על החול הצהוב ונספגות בו.
רוח נשבה מכיוון הים והעיפה את שיערי השטני הפזור אחורנית על גבי .
זה כול כך הזוי , אני עוד לא מצליחה לעקל את העבודה שזהו זה נגמר , נגמר ולא יחזור יותר .
כמו שאימי תמיד הייתה אומרת ׳לכול דבר טוב יש סוף׳ ועכשיו זה נגמר .
הדבר הטוב שלי נגמר והגיע לסופו , כמה שאני אוהבת אותו לעולם לא תשנה את העבודה שאני חולה , חולה וגוססת .
זה יכול להיגמר בעוד דקות אחדות , וזה יכול גם להיגמר בעוד שבוע מעכשיו , אי אפשר לדעת בדיוק מתי זה יגמר .
אבל דבר אחד אני בטוחה בו , וזה כול מה שהרופאים אומרים , זה יגמר בוודאות .
עדיף היה לי להיפרד ממנו , אחרי שאני ימות סתם ישבר לו הלב , והוא לא יצליח לחיות בלעדיי .
אולי אחרי הפרידה יכאב לו קצת , אבל הוא יתגבר על זה בסופו של דבר .
הרי אני סתם בחורה פשוטה מהרחוב , והוא פאקינג ג׳סטין ביבר בכבודו ובעצמו.
נשכבתי אחורנית על החול שהתערבב בשערי , הבטתי על השמים הזרועי כוכבים , מלאים בכוכבים קטנים ונוצצים.
הלוואי והייתי כוכב , כוכב שמה בשמיים, מביטה מעל כולם חסרת בעיות וצרות , מביטה על השקט השלו של טבע העולם .
אבל זאת סתם משאלת לב שלא תתגשם.
קמתי מהחול וקיפלתי את רגליי , מניחה את ראשי על הברכיים ומביטה הצידה שהדמעות מטשטשות את ראייתי .
ובין כול הדמעות אני מצליחה לזהות אותו מתקדם לעברי , עוד צעד ועוד צעד מתקרב אל המטרה .
שיערו השטני היפה מבריק לאור הירח ואני מצליחה לזהות את ניצוץ עיניו למרות המרחק הרב בנינו .
הוא מתקדם לעברי עד שהוא מגיע אלי , מתיישב לידי ובלי להסס מנשק אותי .
אני כול כך אוהבת את מגע גופו , את טעם שפתיו , אבל זה חייב להיגמר .
התנתקתי ממנו לאחר רגע , ״נפרדנו אתה זוכר ?״ שאלתי טיפה רועדת .
״ג׳וי אני יודע על המחלה , למה לא סיפרת לי ?״ שאל אותי וקולו הנעים הדהד באוזניי .
״עדיף שלא תדע , ככה סתם יישבר לך הלב ״ אמרתי לו בתגובה .
הרגשתי כאילו אני עוד שנייה מתפרקת על החול הצהוב , עוצמת את עניי ולא קמה יותר , מקדימה את המחלה הדפוקה הזאת .
״זה לא משנה , אני מבטיח לך שאני ישאר איתך עד הסוף המר״ אמר ובקולו נשמע קצת עצב .
״אני לא רוצה רחמים ג׳סטין , אני גם לא צריכה טובות״ אמרתי לו וניסיתי להשתלט על הרעד שאחז בגופי .
הוא מכיר אותי והבחין ברעד שעלה במעלה גבי , במהרה הידיים השריריות שלו עוטפות את גופי ומחבקות אותי , מושכות אותי אל החזה שלו .
לא התנגדתי , חיבקתי אותו בחזרה , כול כך חסר היה לי את המגע שלו בימים האחרונים שבהם לא היינו ביחד .
״אני אוהב אותך ״ לחש באוזניי וגרם לצמרמורת לטפס במעלה גבי , ולרעד שוב להשתלט עלי .
״אני אוהבת אותך״ עניתי לו בתגובה ובמהרה גם השפתיים שלו נחו באופן מושלם על שלי .
-כעבור שנתיים וחצי-
כבר עברו יותר משנתיים וחצי , אני וג׳סטין עדיין ביחד , המחלה נסוגה והתרפאתי .
בזכות האהבה של ג׳סטין האמנתי שאולי כן אצליח לנצח את המחלה הארורה הזאת , וכך גם הצלחתי .
הצלחתי לנצח את המחלה , וכתוצאה זכיתי בשתי דברים .
זכיתי בחיים ארוכים , חיים ארוכים מלאים באושר , ושמחה .
וזכיתי בדבר נוסף , דבר שיותר חשוב מאושר , ושמחה , זכיתי בג׳סטין , כלומר זכיתי באהבה .
תגובות (4)
יואו זה ממש מקסים!!
זה פשוט מושלם!!!
אעאעאעאעאעאעא
תודה תודה תודה
זה כזה מושלם *-*
מאוד מאוד אהבתי
את כותבת כזה יפה!!
תודה נסיכות שלי ❤❤