התחלה חדשה- פרק שני♥
קודם כל שלוםםםםם:)
תקראו תהנו ותגיבו♥
ואני נורא מצטערת שלקח לי הרבה זמן לעלות היולי בעיות במחשב!
פרק שני
"חחחחחחח" צחקתי. "שוב צוחקת לבד?" הסתובבתי לשמוע מי המדבר למרות שזיהיתי אותו "כן, ניק חח מה קורה?" אמרתי שאין לי חברות אבל לא אמרתי שאין לי חברים.
"סבבה, את יודעת אור וזה..", "אני לא מבינה למה אתה עדיין חבר שלה היא הילדה הכי מפונקת ומגעילה שאני מכירה".
~סטופ~
ניק ואני חברים ממש טובים אבל ממש מאז שאנחנו ילדים קטנים. וניקול אם לא הבנתם היא החברה של ניק, ניקול היא סוג של "מלכת המקובלות". אני וניקול אויבות מאז ומתמיד אני לא יודעת למה אבל זה פשוט קרה, פעם היינו חברות ממש טובות אבל היא השתנתה ונשארתי לבד לאחר שהיא עזבה אותי לטובת המקובלות ולאחר מכן אני וניק הכרנו.
~המשך~
"אני לא יודע". "אתה זוכר מה היא עשתה לי נכון?" "איך אפשר לשכוח ככה הכרנו חחחח"
"חחח ייאלה בוא כבר לכיתה שלא נאחר" "פשש השנה את מנסה להשקיע אני רואה 'שלא נאחר' חח". "כן מה אני אעשה אמא שלי", "טוב ייאלה בואי".
"שלום קוראים לי ג'ניפר ואני המורה שלכם לכיתה י'" המורה החדשה הייתה שמנה ונמוכה , פשוט שילוב מזעזע!! "ראית איזה מכוערת?" ניק אמר לי בלחישה "אמא גם אני חשבתי על זה עכשיו חחח" צחקתי בקול בדיוק כשהמורה סיימה לדבר. "כן גברת כהן הזהירו אותי לגביך, אני רואה שאת יושבת ליד ניק גם על זה הזהירו אותי!, ניק קום תאסוף את הדברים שלך ותחליף מקום עם ג'סטין".
"אבל המורה מבטיחה לך שאני לא ידבר יותר בבקשה אל תעבירי את ניק" אמרתי בתחנונים לעבר המורה רק לא לשבת ליד הסנוב הזהה "שקטט! זו החלטה שלי ג'סטין ניק למה אתם מחכים?" היא אמרה בקול הצווחני שלה שנשמע כמו ציוואווה נובחת "אוחח אני שונאת אותה".
"שוב נפגשים", "מה אתה מחייך?, תמחק את החיוך שלך אני לא כזאת מאושרת לשבת לידך אני לא כמו המעריצות שלך" אמרתי מאוד מאוד מעוצבנת. "טוב, תאמיני לי שכולם היו רוצים לשבת לידי, כלומר יש הרבה אנשים שהיו מתים להחליף איתך." ג'סטין אמר בשחצנות.
"יואו אתה מביא לי עצבים אני לא מעריצה שלך תבין את זה כבר, אני לא כמו הפוסטמות האלו, יואו אני יושבת ליד גסטין ביבר איזה התרגשות תחזיקו אותי אני מתעלפת". אמרתי בציניות מוגזמת.
"חחחח טוב לא צריך להגזים אם את כל כך מבקשת אני יכול להביא לך חתימה". הוא אמר כאילו הוא לא שם לב לציניות שהיו בדבריי! עכשיו אני ממש כועסת, עכשיו בוא נראה מי יתחנן למי מילה אני לא מדברת איתו מילה!, ראיתי אותו מחייך חיוך מרוצה, הוא כל כך יתחנן כדי לדבר איתי, אני כל כך רואה את זה חייכתי חיוך גאה. וגסטין שקלט את החיוך היה מבולבל לא מבין למה אני מחייכת, חכה חכה אתה לא תבין הרבה דברים חייכתי חיוך גאה".
תגובות (1)
ממש אהבתי מתשיכיייי!
שימי את הסיפור בז'אנר מפורסמים!
♥♥♥לין