אלהקנטי
תירשמו :)

הרשמה לסיפור חדש של 1d :)

אלהקנטי 18/01/2014 1126 צפיות 7 תגובות
תירשמו :)

אז ככה, אני מקפיאה את כל הדברים שעשיתי ומתחילה סיפור חדש
פשוט אני חוזרת מהאתר אחרי תקופה קצרצרה שלא הייתי ואני חייבת לסדר הכל מחדש.
שם הסיפור: "only one guardian angel"
___________________________________________________________________

תקציר:
"כן איזבלה, בטח שגם אני שמחה לפגוש אותך, תחכי לי בשדה" אמרתי מבעד לאייפון הלבן שלי תוך כדי שאני דוחפת את עגלת המתכת שעליה הנחתי את שתי מזוודתי הוורודות ואת תיק ה"פומה" הכחול שלי.
נעלי העקב האפורות שלי נקשו בזעם ברצפה הלבנה והמבריקה בשדה התעופה הענק, השעה הייתה שעת לפנות בוקר מוקדמת ולמרות הכל שדה התעופה היה מואר באורות לד כמו תמיד ונתן הרגשת צהריים חמימה.
העיניים שלי כמעט נעצמו ואני ייחלתי לרגע שאעלה סוף סוף למטוס ויעצום את עיניי.
שדה תעופה זה פשוט דבר שלא נגמר, חשבתי לעצמי.
אחרי כמה שעות מפרכות של בדיקת מזוודות, דיוטי פרי וכל הדברים האלה…סוף סוף הגעתי לטיסה.
"טיסה נעימה" בירכה אותי הדיילת המאופרת בכבדות.
אוקי, אני יושבת בשורה C מספר 22.
עיניי חשכו, מושב זוגי, אוי לא.
לא מספיק שאני שונאת טיסות, עכשיו אני גם צריכה להיות כל הטיסה עם מישהו שאני לא מכירה, איזה יופי.
צנחתי לתוך הכיסא וחיכיתי לבן הזוג שלי.
גבר חסון עם תלתלים חומים התקרב לעברי…
___________________________________________________________________

טוב, הרשמה!!!
שם:
גיל:
אופי:
מראה:
תכונות:
עבר (אם יש):
עם מי מהבנים:
עוד משהו (אם יש):


תגובות (7)

שם: אמבר (imbar)
גיל: מה שצריך
אופי: אוהבת מתיחות, , כל הזמן מחייכת,אפשר לעצבן אותה בשנייה!
מראה: עיניים ירוקות, שיער חום בהיר… פס בלונד בשיער…
תכונות: מצחיקה, תמיד מאושרת ויודעת איך לשפר לכל מי שבסביבתה את המצב רוח מעצוב- לשמח! :)
עבר: ההורים שלה נטשו אותה כשהייתה בת 10 והיא ואח שלה גרו לבד בבית קטן עד שגדלו ולאט לאט נהיו ממש עשירים! אבל באמת עשירים!
עם מי מהבנים: זאין!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אם תפוס אז לואי!!!
עוד משהו: היא הייתה איתה על אותה טיסה! וככה הם הכירו…
(רק אם אפשר!)

18/01/2014 08:50

אה ותמשיכי!!
חחח…

18/01/2014 08:50

אפשר עם הארי ואם הוא תפוס נייל:
שם דני
גיל כמו כולם
מראה: שיער ארוך חלק ובלונדי http://cache0101.mekusharim.co.il/data/Dynamic/
151/75911
/37955508_files_forum.jpg קישור שלה
מתאמנת בסייף ובכל ספורט אפשרי אוהבת לשחק בתיאטרון חכמה מחוננת חזקה
רקע: אבא שלה מכור לסמים ואימא שלה נפטרה עד שהמועצה לשלום הילד מוצאת אותה ושולחת אותה למשפחת אומנה בניגוד לרצונה (שהיא ישנה).
אהה והיא מדברת בכל השפות שוטף שהיא מתעצבנת היא מדברת בצרפתית ומציירת מדהים

18/01/2014 09:07

שם: סאלי ( לא יודעת מה יש לי מהשם הזה)
גיל: כמו כולם
אופי: קשוחה אבל זורמת, צוחקת ומצחיקה, אוהבת בעלי חיים, אם בן אדם פוגע בה היא לא תבכה מולו, אוהבת גיטרות ותופים ( מנגנת על שניהם)
מראה: שיער חום עד אמצע הגב ופס בלונדיני , קעקוע סול , עינים חומות כהות, גבוהה, רזה.
תכונות: מצחיקה אוהבת לצחוק ועוד…;)
עבר: חבר שהיה לה אנס אותה בבית שלה ומאז היא סגורה אם אנשים אבא שלה עזב אותה עם אמא שלה לבד בגיל 5 ואמא שלה חולה .
עם מי: אם זאין ואם תפוס אז ליאם
תמשיכיייייייייי

18/01/2014 09:36

שם: אביב
גיל: כמו כולם או מה שצריך
אופי: מצחיקה, אוהבת לבלות, טיפה ביישנית ורגישה, חכמה ומתחברת בקלות.
מראה: שיער שתני ארוך חלק ועיניים כחולות, גבוהה ורזה, קעקוע של מלאך ברגל הימנית.
תכונות: אוהבת את השיער שלה, כל יום היא הולכת עם איפור…
עבר: אחותה הגדולה היא חולת סרטן, אח שלה הגדול נהרג בתאונת דרכים, עד גיל 12 היא גרה ברחוב, כשהייתה בת 4 ההורים שלה נטשו אותה לבד בים, בגיל 13 היא עברה למשפחה אומנת.
עם מי מהבנים: אני רוצה את ליאם!!! אבל עם הוא תפוס אז נייל…

18/01/2014 12:51

שם: אביב
גיל: כמו כולם או מה שצריך
אופי: מצחיקה, אוהבת לבלות, טיפה ביישנית ורגישה, חכמה ומתחברת בקלות.
מראה: שיער שתני ארוך חלק ועיניים כחולות, גבוהה ורזה, קעקוע של מלאך ברגל הימנית.
תכונות: אוהבת את השיער שלה, כל יום היא הולכת עם איפור…
עבר: אחותה הגדולה היא חולת סרטן, אח שלה הגדול נהרג בתאונת דרכים, עד גיל 12 היא גרה ברחוב, כשהייתה בת 4 ההורים שלה נטשו אותה לבד בים, בגיל 13 היא עברה למשפחה אומנת.
עם מי מהבנים: אני רוצה את ליאם!!! אבל עם הוא תפוס אז נייל…

18/01/2014 12:51

היי קטינה כסמסמה, מזהה אותי?
סמסי לי בבקשה כשאת רואה אתזה, אני סוגשל איבדתי את המספר שלך ואממ אני לא יכולה לסמס לך בחזרה אז בבקשה בבקשה תשלחי לי הודעה שאני אשמור אותך שוב!
אה אגב רציתי גם להירשם לסיפור
שם: אמיליה ג'ין בלו (אבל בקיצור אמי, וג'ין זה השם השני שלה אבל היא כמעט לא משתמשת בו)
גיל: מה שמתאים לסיפור
אופי: חברותית חייכנית אבל לפעמים יש לה מצבי רוח רעים ואז כמעט שומדבר לא יגרום לה לחייך, אוהבת לבלות עם החברות שלה והמשפחה שלה לפני הכול (זאת ממש לא אני, חחח), מתה על הקטינה הכסמסמה שלההההה (זאת כן אני ^^) ואמממ מתה על שופינג
מראה: שיער חום בהיר עם גוונים ורודים חלשים, עיניים ירוקות בהירות, צבע עוד שחום, די רזה וגובה ממוצע
עבר: חיה בבית עשיר בשכונה עשירה עם חיים טובים עם ההורים שלה והיא בת יחידה עד שהייתה בעיה בבנק עם הכסף של ההורים שלה והכול נעלם ואז הם שלחו אותה לעבוד, וכשהבנאדם שגנב להם את כל הכסף התנקש בהם היא עברה תקופה ארוכה וקשה ועכשיו היא גרה במשפחת אומנה מדהימה שאוהבת אותה :)
בעיקרון לא אכפת לי עם מי מהבנים אני אהיה אבל מכיוון שכולן פה רצו משהו מסוים והיחיד שנשאר פנוי הוא נייל אז כן, אני רוצה עם נייל ^^

מתה עלייך ובבקשה תסמסי לי כבר!!!!!
~הבננה שלך~

26/02/2014 11:43
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך