המלאכיות של וואן דיירקשן – פרק אחרון! חלק א'
"אמאל'ה!" לא נרגעה בריאן. "יש שם גופה! מל העיינים שלי! גופה מדממת ולידה רובה.. איככ!".
"אמאל'ה, לראות את זה באמיתי זה מפחיד רצח!" אמרה רייצ'ל.
"כן," הוסיפה נוי "אבל שמעתם על זה שמטוס צריך להמריא בחזרה רק בגלל זה?. אני לא..".
"כן," אמרה נטלי דאגה "משהו פה שונה, והכי עצוב, שזה כנראה קשור לאמבר שלנו..".
כמו שלא ציפה אף אחד מנוסעי המטוס, למול עיניהם התגלו כעשרות אמבולנסים ומשטרות 'רצח בנמל התעופה הרוסי', למטוס לא הורשה לנחות והוא המריא בחזרה..
***
"ירית בו?!" נדהם סיימון "אם, מישהו היה אומר לי פלפני שנה, שזאין מאליק, הביישן מהאקס פקטור, הולך לרקוד על במה..".
"נו.." התערב זאין.
"וגם הולך לירות במישהו, הייתי מאמין יותר שחזירים יעופו.." אמר וקצת צחקק..
"חה-חה!" אמר בציניות זאין "אבל זה לא ממש עוזר, כי הנה זה קרה!".
כולם היו מודאגים,
"אמרתי לך שלא כדאי," אמר הארי…
***
בלונדון, חיכו המשטרות למטוסים, המטוס הראשון שנחת היה המטוס של 'אירופלוט' בו טסו הבנות.
בין רגע כשהן יצאו המשטרה התנפלה עליהן והכניסה אותן לניידת,
"מה זה החרא הזה," צעקה נטלי על השוטר.
"החרא שאתן יורות באנשים! סתמו ת'פה ותחסכו ממני את כל 'לא עשיתי את זה ועל מה אתם חופרים', טוב?!" צרח השוטר על נטלי.
"רגע, תעזבו אותנו" צעקה שון תוך שהיא מנסה להתפתל..
"אה! סליחה!" צעק שוטר אחר על צלמי הפפארצי שרצו לצלם את שון "זה קטינות אז אין לכם רשות לצלם אותם, שלא נעצור גם אותכם!".
בין עשר דקות נסעו שון, לירון, נוי, רייצ'ל, בריאן, ג'ני, נטלי ואליס בניידת המשטרה אל כיוון התחנה.
***
"אמבר!!" פנה לואי אל אמבר במטוס "די כבר לז'מזם' ול'צפצף" אמר לואי ששמע כל הזמן צפצוף.
"וואי," אמר לעצמו "נמאס לי הצפצופים האלה אני הולך אחורה".
בעודו הולך שמע לואי את הצפצופים חזקים יותר ויותר.
"סיימון!" צרח לואי.
"מה?!" נבהל סיימון כהוגן.
"יש פה פצצההה!!!" צרח.
תגובות (4)
לאאאאאאאאא פרק אחרון :׳(
אתה כותב מושלם מדיי
(וכאן התחלתי לחשוד)
פליזז תמשיך
עאעאעעאעאעאעאעאע
אומיגאד פצצה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
את כל כך ממשיך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מושלםם
מה??!! רק עוד שני פרקים?! לאלאלאלאלאלא!!!
תמשייךך!!!!
WTF?!
אסור לך להרוג קוראות בלהפסיק סיפורררר:(
~בכי בכייי~ אני דורשת עונה שניה אדון צעיר או מבוגר לאיודעת בן כמה אתה חח^^
תמשיך