היומן הסודי שלי! ~15~ (פרק קצר)

read my story 02/07/2013 267 צפיות 3 תגובות

המשכנו לדבר שם עד הערב ואפילו לא שמנו לב. פתאום לואי קם ואני אחריו מתוך אינסטינקט. הוא התחיל להגיד לי שאני מדהימה ושהוא בחיים לא פגש מישהי כמוני. הסמקתי. ראיתי את המבט של לואי בציפייה שאני יגיד משהו, אבל המילים היו תקועות לי בגרון ולא יכולתי להגיד כלום. לבסוף הצלחתי לדבר ואמרתי "גמאני חושבת את אותו דבר עלייך לואי, וקינאתי מאוד בזמן שהיית חבר של אלינור, אבל מה שחשוב זה שעכשיו אנחנו ביחד.. נכון" ? "כן" לואי ענה, וחייכתי. חזרנו הביתה וראינו את נייל בשולחן במיטבח, כל השולחן מלא ניירות ונייל ניראה לחוץ. פתאום נייל סובב אלינו את המבט ואמר " הנה הם !" "הנה אנחנו" אמרנו אני ולואי ביחד וציחקקנו. הוא רץ אליי וחיבק אותי. "מה קרה לך ?!" שאלתי. "חשבנו שקרה לכם משהו !" לא חזרתם כבר מלא זמן !" אמר נייל. "טוב עכשיו אנחנו כאן, ואנחנו עייפים אז אנחנו הולכים לישון, נכון היילי ?" "נכון" אמרתי ללואי. הלכנו לחדר שלי ושל לואי והלכנו לישון.
~מנקודת המבט של אמה~
"נייל מה קרה כאן ?" שאלתי. נייל רץ אליי וחיבק אותי בדמעות. "לואי והיילי חזרנו ! אני דאגתי להם" אמר. חח ניילר זה בסדר מה שחשוב זה שהם הגיעו" . אמרתי לו וחיבקתי אותו. "נילך לישון ?" שאלתי אותו. הוא הנהן וניגב את הדמעות.
-בבוקר-
~מנקודת המבט של היילי~
"ההההההההההההההההההההיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי" הארי ניכנס לחדרינו וקפץ על המיטה. "הארי תעוף מיפו אנחנו ישנים !" אמר לואי. "לא רוצה ולא רוצה !" לואי לקח כרית והעיף על הארי. הארי צחק וקרא לכולם. פיתאום כולם ניכנסו חוץ מליאם. "איפה ליאם ?" שאלתי. "ישלו היום יומולדת ! אנחנו רוצים לארגם הפתעה אז דברו בשקט כדי שהוא לא יתעורר" לחשה בריטני וחייכה. שירז באה עים רשימת תיכנונים שהכינה. היא תמיד הייתה כזאתי מסודרת. "אוקיי אז צריך ליקנות עוגה וחשבתי שניצא למיסעדה וניקנה כל אחד מתנה…" שירז אמרה. "ואו ואו ואו עצרו הכל !" אמר זאין. "מה קורה כאן ??" הוא אמר. "יומולדת לליאם !" אמר נייל בהיתלהבות. "אאאאהההההההה" "טוב תמשיכו תמשיכו" אמר זאין. " אוקיי זאי זאי אני ימשיך חח" אמרה שירז שדלוקה על זאין קשות. "בלונים ואורחים ומתנות .. בעצם אמרתי כבר מתנות בקיור כולם יודעים מה הם צריכים ליקנות ?" "כן" ענו כולם. "לא" ענה זאין . לא נורא זאי זאי אני ילך איתך לקניות" אמרה שירז והסמיקה.


תגובות (3)

תמשיכי D:

03/07/2013 02:50

המשךךךך!!!!! תמשיכיי דחוףףף!! 3> 3> יומודת לליאמו! חחח

05/07/2013 05:31

תמשיכייייייייייייי דחווווווווווווף עאהעאעהאהא

20/07/2013 00:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך