מקווה שאהבתן את הפרק :)
אני אמשיך עוד מעט

הטיסה ששינתה את חיי- פרק 8 (עם 1D)

08/04/2013 1240 צפיות 5 תגובות
מקווה שאהבתן את הפרק :)
אני אמשיך עוד מעט

וראיתי שזאת הייתה זאת שדקרה אותי בבטן ועוד 4 בנות שהצמידו את הסכין לאלן, אלה, זואי וקייט.
כל כך כעתסי עליהן, רציתי לצרוח אבל משום מה הייתי משותקת ולא יכולתי לזוז, שאלתי: מה עשיתן לי?!, לאן לקחתן אותי?!, מה אתן מתכוונות לעשות לי?! יא מגעילות!
אחת מהן אמרה לי: עוד העלבה אחת ואת תסבלי הרבה יותר ממה שאת חושבת והבאנו אותך לכאן כדי להזהיר אותך שלא תעזי להגיש תלונה במשטרה עלינו, כי אם כן אז את לא רק שלא תראי יותר את המשפחה שלך ואת החברים שלך את תסבלי כמו שלא סבלת בחיים שלך!.
אני יקרתי עליה ואמרתי: אני לא מפחדת ממך את סתם בת מטומטמת שאין לה מה לעשות בחיים חוץ מלהצחיק בנות עם האיומים שלך!
היא העיפה לי סטירה ואמרה שאני אזהר.
~מנקודת מבט אלן~
חיפשתי שעה שלמה את אביה ולא מצאתי אותה, שאלתי את כולם ואף אחד לא ראה אותה. השארתי פתק לבנים, לכל מקרה ו הלכתי עם זואי, קייט ואלה לחפש אותה בחוץ, הלכנו איזה שעה שלמה ולא מצאנו אותה עד ששמעתי צעקות מבית ישן וזיהיתי את הקול של אביה, רצנו לבניין, חיפשנו בכל קומה עד שהגענו לקומה האחרונה, דפקנו בדלת ואף אחד לא פתח, בעטנו חזק בדלת עד שהיא נפתחה וראינו את אביה עם עין מנופחת יושבת על הריצפה ובוכה, מתחננת לעזרה.
רצתי אליה בזמן ששמעתי את זואי, קייט ואלן צועקות לי להיזהר, הסתובבתי ופתאום הרגשתי מכה חזקה בראש.
כשהתעוררתי מצאתי את עצמי, זואי,קייט,אלה ואביה קשורות בדירה הישנה ותפאום נזכרתי בהכל, הסתכלתי על זואי וראיתי שכולה מלאה בפצעים וככה גם קייט, אביה ואלה.
כל כך התעצבנתי והתחלתי לצעוק עליהן: יא סתומות, מה נראה לכן שאתן עושות? מה אתן מקנאות שהבנים אוהבים בנות יותר יפות ממכן ולא שם עליכן?! אין לכן מה לעשות בחיים שאתן עושות את זה?! אתן עד כדי כך סתומות? באנה ידעתיש אתן סתומות אבל לא עד כדי כך!
פתאום יצא מחדר מישהו גדול, כנראה אבא שלהן ואמר: מה אמרת על הבנות שלי?
אני: מה ששמעת, מה אתה חושב שאתה מפחיד אותנו? וירקתי עליו
הוא העיף לי בוקס וסטירה והרגשתי את כל צד שמאל בפנים שלי מתנפח, ואז הוא התקרב אל שאר הבנות והרביץ להן, אז כבר ממש התעצבנתי והתחלתי לצעוק עליו: מה כיף לכם להרביץ לנו? לא עשינו לכם כלום! אנחנו אפילו לא מכירות אותכם והתחלתי לבכות.
~מנקודת מבט של הארי~
כשנכנסתי לחדר ראיתי על יד הטלוויזיה פתק ובו כתוב: אני, קייט, אלה וזואי יצאנו לחפש את אביה, אנחנו מתחילות ממש להילחץ, עם אנחנו לא חוזרות עד השעה שמונה תיצאו לחפש אותנו, בתודה: אלן,קייט,אלה וזואי.
ראיתי שהשעה כבר תשע וקרתאי לכל הבנים, הקראתי להם את הפתק ויצאנו לחפש אותן. אחרי שעה של חיפושים, פתאום שמענו צעקות של בנות וזיהינו שאלה הבנות ומיהרנו לבית הישן, כשהגענו לקומה האחרונה שמענו מדירה אחת בכי של הבנות ומיהרנו לשבור את הדלת, זאיין פרץ אותה בשקט והסתכלנו בשקט וריאנו שהבנות מלאות בפצעים ושהפנים שלהן נפוחות, שהן בקושי עומדות,
כשראינו אותן התחלנו ממש להילחץ ונכנסנו לשם בשקט, הבנות זיהו אותנו וסימנו להם שקט עם האצבע, קשרנו את הבנות שעמדו מולן עם סכין ופתאום בא מישהו ענקי ואמר: אווו, אני רואה שיש לנו עוד אורחים פה, איזה יופי!
התקרבנו לקיר והוא העיף לכל אחד מהבנים בוקס ממש חזק בפנים ונפלנו לריצפה.
פתאום הרגשתי מישהו מלטף אותי וראיתי שזאת אלן, היא הייתה כל כך פגועה, לא יכלתי לראות אותה ככה, קמתי ובאתי מאחורה לאיש שהרביץ לנו החטפתי לו מכות וצעקתי: מגיע לך, מגיע לך!
שלא תעז לפגוע בהן עוד!
פתאום נכנס לדירה עוד מישהו, יותר ענקי, עם סכין ולקח אותי, את זואי, זאיין, ואת אלן מהדירה ובדירה נשארו נייל, קייט, ליאם ואביה.


תגובות (5)

תמשיכיייי

08/04/2013 07:55

תמשיכי

08/04/2013 07:56

מקווה מקווה ??!?!?!? זהפרק מזה מותח תמשיכי מהר~!!!!!!

08/04/2013 08:05

אווו מייי גאדדדד תמשיכייייי דחווווף אני במתחחחח !!!

08/04/2013 10:56

איפה אני ולואי בסוף? ותמשיכי!

08/04/2013 12:47
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך