אני יודעת שהפרק יצא לא משהו וקצר, הפרק הבא יהיה יותר טוב
ממשיכה בערב :)

הטיסה ששינתה את חיי- פרק 5 (עם 1D)

05/04/2013 916 צפיות 3 תגובות
אני יודעת שהפרק יצא לא משהו וקצר, הפרק הבא יהיה יותר טוב
ממשיכה בערב :)

פתאום נכנס מישהו ענקי עם סכין ואמר: אם עוד פעם תתקרבו אני אהרוג אותכם וכבר הוכחתי שאני יכול והצביע על הבנים והלך.
שאלתי: מה קרה?
אלן ענתה לי: חיכינו בחוץ ואז ראינו שהאיש הזה ועוד שני בחורים מרביצים להם ורצנו לשם, לקחנו אותם וברחנו לפה, אבל למה הם הרביצו לכם?
הארי ענה: לא יודע, אנחנו נכנסנו לבית מלון ובטעות נתקלנו בבנות ואז הם באו והתחילו להרביץ לנו
לואי: אבל עכשיו אתם בסדר נכון?
וכל הבנות ענו: אנחנו נטפל בכם והם הסכימו
~מנקודת מבטה של אלן~
חיכינו בחוץ ודיברנו, ואז ראינו את כל וואן דיירקשן חוץ מלואי ושמרביצים להם, רצנו לשם ולקחנו אותם וקצנו לחדר, בחדר סיפרנו כל מה שקרה וגם הבנים ואמרנו שנטפל בהם והם הסכימו
אני טיפלתי בהארי, זואי טיפלה בזאיין, אביה טיפלה בליאם וקייט טיפלה בנייל. כשגמרנו הם ביקשו תודה ושאלו כל אחת אם היא רוצה לצאת איתו היום בשמונה והסכמנו, כל כך שמחנו שהחלום שלנו מתגשם. בשש בערב נשמע דפיקה בדלת וכשפתחתי היה על השטיח פתק, נכנסתי לחדר, קראתי לכולן וקראתי: אם אתן תיפגשו עם הבנים היום אתן תסבלו קשה אבל ממש קשה! נבהלנו ורצנו לחדר של הבנים, דפקנו בדלת וכשנכנסנו קראתי את מה שכתוב בפתק והם אמרו זה בטח דיירקשניות, לא משהו רציני נצא היום והכל יהיה בסדר, אנחנו ניהיה איתכם ונגן עליכן, אל תדאגו. אמרנו: אוו קיי וחיבקנו אותם ויצאנו .
התסכלתי במסך של האייפון וראיתי שהשעה כבר : 19:00 והתחלנו להתארגן. לבשנו שמלות מהממות, סידרנו את השיער, ויצאנו. כשירדנו למטה ראינו את הבנים מחכים לנו, אמרנו: היי והם ענו: היי, וואו אתן מהממות ושרקו ונכנסנו לאוטו. כשהגענו נכנסנו למועדון וכל הבנות הלכו לשירותים לסדר את האיפור והשיער. כשחזרנו ראינו את הבנים מתנשקים עם בנות אחרות ופתאום באו אלינו 5 בנות ואמרו: אם לא תקשיבו למה שכתוב בפתק אתן תסבלו המון ולא רק אתן, גם המשפחות שלכן והבנים, ואנחנו רציניות, הם הוציאו סכין הצמידו לנו לצוואר ואמרו לנו: אנחנו רציניות! פתאוום אביה צעקה וראינו ש…..


תגובות (3)

אוו מייי גאדדד תמשיכייי דחוף !!! ❤❤

05/04/2013 05:33

תמשיכי

05/04/2013 05:47

תתתתתתתתתממממממממממממששששששששששששייייייייייייייכככככככככככככככיייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~~~~~~~~~~~~~~!!!!!!!!!!!!

05/04/2013 06:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך