הטבחית של ביבר 2 -פרק 8
"כדאי לך להפרד מסיאל אם לא אנחנו נדאג אישית שאתה לא תיהיה קיים בשביל להיות איתה , כמובן שזה ישבור את ליבה , אבל אתה לא תיהיה זה שיתקן אותו אלא זה ששבר אותו , היום והלילה יתמזגו עבורה וככל הנראה חיים רגילים היא לא תחייה כי יהיה מישהו אחר בחייה שידאג להרוס כל צעד טוב בהם , תתפוס מרחק , תזהר ביבר אני בכל מקום ותזכור ההחלטה בידיך"
בדרך כלל אני מתעלם ממכתבי איום כאלה ואחרים כי זה לא באמת רציני נכון שיש כאלה שהם יחסית מומחים והם מגלים מידע שאני מעדיף שלא יגלו אבל לא עד רמה כזאת.
בהתחלה התעלמתי מעט מן המכתב הזה למרות שידעתי ממי הוא נשלח , אך היום אי אפשר לדעת כלום, זה כל כך חולני איך אנשים מתנהגים היום פשוט בושה.
לאחר סיפורה של סיאל ידעתי שזה לא עוד סתם בדיחה כמובן שנלחצתי כהוגן אז הדבר הראשוני שעשיתי הרחקתי אותה ככל האפשר רחוק ממני , בהתחלה היא הייתה מתקשרת המון , שולחת הודעות , באה אליי אך הייתי אדיש לגמרי אליה ואני לגמרי מבין אותה אם היא עברה הלאה.
הימים עברו ולחכות לא יכלתי , הספק אכל אותי, לא יכולתי להיות בלעדייה עוד רגע אחד גם אם זה יהרוג אותי ונסעתי לכיוון ביתה שליבי פועם בעוצמות שלא חשבתי שיכול להגיע אליהן..
תקתקתי בעדינות על הדלת מחכה שתפתח ע"י סיאל או אמה אך לא גבר אלמוני נחשף אל מאחורה גורם לי לתהות מי הוא ואז הפזל מתחבר לי.
(להלהלהלה מפה אתן יודעות)
הבחנתי כי סיאל היא לא היחידה שמביטה בצעדיי אלא אביה שלגמרי לא נשאר אדיש למצב , מה הולך פה , איפה אמא שלה ? למה הוא גר איתן? אוח כל כך הרבה שאלות ללא תשובות.
נכנסתי חזרה למכונית שלי דופק בחוזקה על ההגה מבטא את כל התסכול שיש בליבי.
הרדיו שנדלק אוטומטית כאשר הצמדתי את המפתח לחורו ניגן את השיר rise & fall גרם לי לשמוע את המילים ולהתחבר אליהן , רק שאני באמת עצוב אני שם לב למילים מה שאני חושב נכון לכל אחד.
כל כך כעסתי על הכל דאמט כל התקופה הזאת שיכלה להיות כל כך יפה נהרסה , תקופה שיכלנו לבלות כל יום במקום אחר , יכולתי להתהלך ברחבי קנדה מסביר לסיאל על כל אתר מיוחד באזור שכמובן יש רבים.
אבל אל תשכחו הבטחות אני מקיים וסיאל תיהיה עוד לצידי.
תגובות (4)
ואוו כל 4 הפרקים מושלמיםם קראתי את הכל עכשיו והם מהממים תמשיכייי
המשך המשך המשך המשך
תודה בנות אני ימשיך יותר מאוחר אני עכשיו יתחיל לכתוב <3
המשכתי :)