הטבחית של ביבר 2 -פרק 4
לאחר שישבתי על הרצפה הקרה , מלאת מחשבות קמתי מהאזור והלכתי לג'סטין שבטח כבר דואג.
דפקתי על דלת ביתו ופטי פתחה לי…
"היי, חמודה מה שלומך?" שאלה בנחמדות הרגילה שלה
"הכל מעולה ואיתך?" השבתי בחיוך ציני כי המצב שלי אפילו לא קרוב למעולה.
"מה קרה?" שאלה בפנים מודאגות
"לא קרה כלום" אמרתי במהירות מבטלת את דברייה
"אני יודעת לזהות שבן אדם עצוב , את יכולה לסמוך עליי" אמרה ברוך והושיבה אותי אל מולה.
ישבתי וסיפרתי לה כל מה שקרה חוץ מהקטע עם הילד הזה כי פשוט אין לי מה להגיד עליו אני גם לא מבינה כלום..
היא פשוט חיבקה אותי וניחמה אותי , מה כבר יש לומר במקרה הזה אבא חרא שעוזב אותך ומוביל את החיים שלך לתהום וחוזר מתי שיש כסף..
"אמא" שמעתי את הקול של גסטין שרץ במהירות במדרגות ולובש במהירות את ג'קט העור השחור שלו
"אני עוד מעט חוזר, סיאל" התחיל לומר ועיניו נחתו על עייני שהיו אדומות מהבכי..
פטי קלתה את המסר והלכה לחדרה והשאירה את שנינו לבד, אף פעם לא דיברתי עם גסטין על המשפחה שלי…
"מה קרה, יפה?" שאל ורץ במהירות אליי ואני פשוט בכיתי כל החומות שהצבתי לעצמי כל השנים נשברו ברגע פשוט לא יכולתי יותר כאב לי באמת שכן , אף פעם לא הייתה לי דמות של אבא בחיים שלי , קנאתי בכל אחד פשוט רציתי את זה גם אבל עם השנים השלמתי עם זה שהוא לא יחזור…..
לאחר הרבה זמן שהתפרקתי התחלתי לספר לו הכל אבל הפעם כן סיפרתי לו על המקרה עם הילד רק שהשמטתי כמה פרטים.
הפנים של גסטין החווירו לאחר ששמע את דבריי…
"הכל בסדר?" שאלתי במהרה
"כן…..כן" מלמל בלחץ
אוקי משהו קורה כאן..
"אני עד כדי כך נראית לך סתומה?" שאלתי מנסה להבין למה הוא לא משתף אותי בדאגות שלו
"את באמת רוצה שאני יענה על זה?" השיב חחחחח סתם סתם
הוא פשוט שתק והתעלם מדבריי מה לעזאזל הבעיות שלו????
תגובות (5)
תמשיכיייי!!
תמשיכיייי
תמשיכי!!!!!
וקשה אני וחברות שלי הלכנו את כל רחובות בלי נעליים כי כאבו לנו הרגליים חחחח
אומיגגזר תמשיכי
אוייי אני בדרך כלל לא הולכת ביום כיפור אני יושבת בבית וקוראת ספרים , יותר מתחברת לדת ואני ימשיך עכשיו למרות שאני לא מאמינה שיש הרבה ערות אבל בצהריים אני יעלה פרק נוסף תלוי במספר בנות…