love
מאי- http://msc.wcdn.co.il/w/w-140/1528333-18.jpg אין לי תמונה לעלמה עדיין

החיים שלי 1D פרק 9

love 29/04/2014 735 צפיות 4 תגובות
מאי- http://msc.wcdn.co.il/w/w-140/1528333-18.jpg אין לי תמונה לעלמה עדיין

עלמה:
הם יצאו מהחדר. נשארתי לבד בחדרי הלבן והמשעמם ללא כלום. לקחתי את התיק הקטן שמוחבא בארון פנימי בדלת והוצאתי משם את היומן. היומן שלי שבו אני כותבת לסוג של חברה דמיונית. היומן של כל האכזבות שלי האהבות שבי. שרפתי גם אותו. אני רוצה לשמור על האגו שלי.
ירדתי למטה עם מאי למונית. נפרדנו מהבנים והבנות. והבטחנו שנשמור על קשר. לפחות מאי הבטיחה.
נכנסנו לתוך שכונת הנרקיס שזו השכונה של העשירים והאצילים בלונדון. פערתי את פי למראה האחוזה הגדולה והמפוארת שראיתי מולי. אני ומאי הסתכלנו אחת על השנייה. והתפלאתי שדווקא על המקום הזה נפלנו. יכולתי ליפול על איזה נרקומן/ מסוממת/ גותים ואפילו אנסים הומואים ודווקא אליהם נפלנו.
" תצבטי אותי שאני לא חולמת" אמרה מאי וצבטתי אותה חלש
" איי טוב אני לא חולמת" היא אמרה
הדלת הגדולה והחומה נפתחה ומשם יצא איש ונער . נער היה גבוה ורזה הוא לבש ג'ינס שחור וחולצה לבנה. שערו היה מסורק בג'ל לשיער בקוצים והוא שם נעלים שחורות מגניבות כאלה כמו של ראפרים.
" שלום לכן 2 כוסיות. אני ג'סטין הידוע " אמר ובהה בגופה המושלם של מאי. טוב אני כבר התרגלתי לזה.
" בואו תיכנסו ותתעלמו מג'סטין. הוא סתם אידיוט " האיש אמר והסתכל אלי בנחמדות. חייכתי אליו בחזרה. ונכנסנו. ג'סטין הרשה לעצמו להרים את המזוודה של מאי וגם את שלי. (שבסוף מאי עשתה עצירה בקניון וקנתה לי את כל קסטרו. )
נכנסתי לבית וראיתי…..


תגובות (4)

מושלם תמשיכי!

29/04/2014 18:06

תמשיכייייייייייייייי זה מושלםםםםםן

29/04/2014 18:12

המשך♥♥
הסיפור ממש מושקע, רואים את זה.
אבל ככל שהפרק ארוך זה נראה יותר מושקע למרות שזה ממש מושקע ממליצה להאריך את הפרקים ♥♥

29/04/2014 18:50

אעאעאעאעאעאעא תמשיכייייי

29/04/2014 20:18
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך