החיים בL.A -פרק 2
-נקודת המבט של קייטי פרי-
"מה קורה אחותי??" שאלה אותי קורל בבית קפה "בסדר" עניתי לה "בטוחה??" היא המשיכה לשאול אותי בחשדנות "כן!!" עינתה לה שוב "או. קיי, בסדר את לא צריכה לצעוק" היא לחשה "איך היה בצילומים לקליפ??" היא שאלה אותי תוך כדי שהרימה את היד כדי לקרוא למלצר "בסדר" עניתי לה "איך קוראים לשיר תזכירי לי.." היא שאלה אותי "wide awake" עניתי לה במהירות כי ראיתי צלם פפארצי באופק "אני צריכה ללכת.." אמרתי לקורל במהירות תוך כדי שהתארגנתי הסתובבתי והלכתי למכונית שלי. כשנכנסתי למוכנית התקשרתי אל קורל "משהוא קרה??" קולה בקע דרך הפלאפון "כן פשוט ראיתי פפארצי" עניתי לי "אה, או. קיי" היא ענתה לי בהבנה "את הולכת היום למסיבה של נבו??" היא שאלה אותי "לא נראה לי.." עניתי לה "בטוח, הוא מאוד חמוד.." היא ניסתה לשכנע אותי "בטוחה ב100 אחוז" עניתי לה וניתקתי אחרי השיחה הזאתי הייתי חייבת להתקשר לנבו ולהגיד לו שאני לא באה "קייטי, קרה משהוא??" קולו המוכר של נבו בקע מהפלאפון "כן, רק רציתי להגיד לך שאני לא באה היום למסיבה.." עניתי לו "למה לא??" הוא שאל אותי "אין לי כוח" שיקרתי לו "טוב אני צריכה ללכת ביי…" אמרתי לו וניתקתי 'אין מה לעשות אני לא רוצה להרוס את החברות ביני לבינו אני לא יכולה להגיד לו שיש לי הופעה היום הערב' חשבתי לעצמי תוך כדי שהפעלתי את המנוע "אוף" צעקתי כשראיתי שהאוטו לא מתניע "את בסדר??" נער נאה שמע את צעקתי ובא לעזור "לא, בכלל לא אני מאחרת והאוטו לא עובד!!" עניתי לו "אפשר לעזור??" הוא שאל אותי "כן, בסדר.." יצאתי מהאוטו ונתתי לו לעשות את עבדותו כעבור 5 דקות הוא תיקן את המכונית "וואו תודה אני חייבת לך.." אמרתי לו "את לא חייבת לי כלום." הוא ענה לי "לפחות תגיד לי מה השם שלך." אמרתי לו "אה, שמי רונן" הוא ענה לי "רונן חאסן" הוא המשיך את בטח מכירה את אבא שלי…….
תגובות (9)
פרק הבא עליי ועל הארי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חחחחחחח תמשיך זה ממש יפה ומיוחד (:
תודה:-)
-N.K-
תמשיךךךך מושלםםם ומתי הפרק עלי ועל ג׳סטין ??❤❤
תמשיךךךך מושלםםם ומתי הפרק עלי ועל ג׳סטין ??❤❤
מושלםםם
תמשיךךךך
אני ימשיך מחר בצהריים:-)
החלטתי לא להמשיך את הסיפור הזה,כרגע אני כותב כבר 2 סיפורים ואני לא יכול לכתוב 3 סיפורים באותו הזמן.
מצתער…XD
-N.K-
טוב אבל תמשיך אותו ):
ותקשיב אני התמכרתי קשות לשיר של דמי החדש….
אתה אשם!!!
חחחחחחחח
חחחחחחXD
לוקח את האשמה:-)
~אוי לא לוקחים אותי לבית כלאXD~
-N.K-