Mayange1D
היייייי! אז ככה , הפרק הבא יהיה יותר טוב מקווה שזה נחמד ;-)

החבר של החבר שלי – פרק 3

Mayange1D 21/07/2013 898 צפיות 9 תגובות
היייייי! אז ככה , הפרק הבא יהיה יותר טוב מקווה שזה נחמד ;-)

״ היי אני מבין שאת לא מעוניינת , אבל בואי נגמור את זה יפה . אני רון ואני השידוך שלך , נראה לי .״ ניסה להשחיל בכיף רון הבחור הבהיר לאומתו של הבחור הכהה . הנהנתי להסכמה .״ טוב , אני לורנס , נעים מאוד . ומי אתה ?״ המשכתי את שיכת ההכירות הלא נעימה שלנו , ושאלתי את הבחור השכום .״ אותו את לא מכירה ?״ התפרץ רון. ״ אה אתה לואי לא ?״ ניסיתי להבין .״ הארי?״ הרמתי את גבותיי ומשחתמ את כתפיי . ״ אני, חביבתי . זאין מאלייק .״ אמר הבחור , זאין , בגאווה ובביטחון . הבחנתי בקנאה שפרצה אצל רון כאשר אמר זאין את מילותיו . ״יופי זאין שם יפה ״ ניסיתי להוריד ממנו את הבטחון ולעשות אותו יותר מיץ פטל ממני . אבל הוא לא חדל מכלום .״ חשבתי שאת תתרגשי לראות אותי . ״אמר זאין חייך בחיוך ארמומי והתיישב אל הספה . ״ ולמה אתה חושב ככה?״ השבתי לו ושילבתי את ידי בכבדות .״ לא סתם מישהוא יקעקע Iittle things על ידו סתם…״ הוא הנציח את מילותיו בפשטות. ״ אומיגד זה זאין מאליק!״ קול מוכר נשמע מטפס על אוזניי . ״ אמה!״ צרחתי בהתרגשות וידי הוטירו מקום לחיבוק . ״ לורנס ! זאין! איש לא מוכר !״ אמה רעדה למראה אוזנייה . מעריצה אגדית של להקת הבנים הקדושה . ״ היי״ זאין פצח בחיוך לעבר אמה . ״ היי!״ אמה פתחה את עינייה ״ אני מעריצה גדולה !״ אמה התרגשה והלכה לעבר זאין , והוא בא לקראתה .
שקט מביך טרף את החדר . ידי טפסה אט אט על ידי השמאלים ועטפה את הקעקוע . ״ חברים?״ רון קטע את השקט .״ אני צריכה ללכת״ אמרתי בכעס והבטתי ברון ובזאין והובלתי אותם לדלת שנית כשאני מחזיקה ביד של אמה . ״ בבקשה תגידו לאימא שלי שתפסיק עם זה ..״ אמרתי להם מחוץ לדלת אוחזקת במפתחות לאוטו שלי ומתקדמת לעבר המכונית וראו את דמותי ודמות אמב מתרחקות בכבדות .
—————————————————————————————————
״ תגיד לי מה זה היה ?!״ רון התפרץ על זאין בנוקשות.״ מה אתה רוצה?״ החזיר זאין ברוגע .
״ אתה לא חייב להשתלט על כל דבר שאני רוצה להשיג ״ הרחיב את מלותיו רון .״ אני לא יודע מה רוצה ממני , אני רק הצגתי את עצמי ״ ענה זאין בפשטות כנראה שלא התרגש כלל . ״ אתה יודע שאני מחבב אותה בחיים לא ראיתי מישהיא כמו לורנס ״ רון תפס בכתפיו של זאין.״ היא לא אוהבת שוויצרים כמוך .״ רון ניפח תא העניין בחוסר טעם . זאין הסתובב .״ תזהר ״ אמר והלך , ודמותו התרחקה מהרחוב . ורון נשאר בודד על המדרכה .


תגובות (9)

~~

מושלםםם !!!
תמשיכי פליזוששש אבל בערך בשבע, כי אני תכף הולכת… =(

21/07/2013 07:37

תמשיכיי

21/07/2013 07:41

הא סבבה אני תכף ממשיכה עוד כמה תגובוץ ;-)

21/07/2013 07:42

המשך השניה!!!

21/07/2013 07:44

אני מעריצה משוגעת!!! חחחחחחח
פרק מושלם!
לאב יו

21/07/2013 09:34

אעעאעא אני דורשת המשךךךך!!!! 3> 3> 3>

21/07/2013 10:29

תודה בנות^^ אבל אני לא מרגישה שאהבתן מספיק כי בספרק הראשון הגיבו ואהבו יותר.. עוד קצת תגובות ואני מפרסמת את הפרק הבה יש למה לצפות ^^
אוהבת מעיין ;-)

21/07/2013 10:54

מווושלם ,תמשייכי ♥

21/07/2013 11:04

כתבתי פרק חדש אהובות !! הוא נחמד תקראו אותו ההמשך מותח מאוווווד!!!

21/07/2013 16:06
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך